На сутринта се събудих, без настроение, без капка усилие за живот.Станах и започнах малко по малко да се оправям, защото трябваше.
Набързо си направих някакъв нескопосан сандвич, който да ме нахрани за деня.Върнах се в стаята ми, оставяйки леглото си неприбрано, облякох първите дрехи, които зърнах, пооправих се в лице, обух се и тръгнах.
"Влачех" си краката до училище.Ако някой ме заговореше, моментално щях да го пребия без да кажа и дума.
Щом влязох в стаята, погледнах към мястото си, на което се намираше Моли.Тя набързо ми хвърли един поглед и забеляза, че не ми е добре, но и тя не беше в особено добро настроение.Аурата й беше негативна.
Седнах до нея, отворих си раницата и видях, че не съм сложила правилните учебници за днес.
-Хей, може ли да ползвам твоите учебници за днес?-опитах се да бъда мила.
-Не давам нищо на хора, които пазят тайни от най-добрите си приятели.-изсъска през зъби, без дори да ме погледне.
-Защо ми държиш такъв тон?-и аз не отстъпвах, ежех й се.
-Може би, ако ми беше казала, че познаваш ЛИЧНО Джимин, нямаше в момента да ти крещя като някой каруцар.-най-сетне се обърна към мен, което ми позволи да видя подпухналите й от ярост очи и почервенялото й лице.За секунди пребледнях, а очите ми се уголемиха до невъзможното.
КАК ТЯ Е РАЗБРАЛА, ЧЕ АЗ И ДЖИМИН СЕ ПОЗНАВАМЕ И ТО ЛИЧНО?-Пак ли с вашите тъпи корейци?-обади се един от нашия клас.
Моли не издържа, стана и го зашлеви с такава сила, че успя да го разреве, а него никой не може да го разплаче.След това й действие, аз се отдалечих малко от нея, класа започна да я обижда, тя ме задърпа за ръката, не давайки обяснение на госпожата къде отиваме и защо.Жената си беше в чист потрес, защото никога не е виждала или чувала за подобно нещо, което току-що се прояви пред нея.
Излязохме пред стаята, а след това продължихме пътя си и до тоалетната.
Изкара някаква смачкана хартия от джоба си и ми я подаде.
Беше статия от вестник.В нея имаше снимка на мен и Джимин, на която ясно се вижда, че се прегръщаме и сме на път да се целунем, а надписа над публикуваната новина беше потресаващ:"ИЗВЪНРЕДНО!!!
ПАРК ДЖИМИН ОТ ЮЖНО-КОРЕЙСКАТА
ГРУПА BTS ИМА ПРИЯТЕЛКА.
На снимката ясно се вижда, че той я прегръща, а по време на цялото това "събитие", певецът се намираше в болницата, защото беше претърпял ужасен инцидент.
Двамата се видяха насаме, явно за да прекарат малко време заедно, преди той да се върне обратно в родната си страна.
Не се знае от колко време двамата са заедно, но тепърва ще се разбере.
Феновете му са ужасно гневни от разтърсилата ги новина, което ги накара да променят коренно мнението си за младия изпълнител."
ESTÁS LEYENDO
ғᴀʟʟɪɴɢ ғᴏʀ ᴍʏ ʙᴇsᴛғʀɪᴇɴᴅ's ᴄʀᴜsʜ [ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇᴅ]
Fanfic"Най-добрата ми приятелка е една от най-големите фенки на корейската поп музика.Когато отидохме на концерта на една от корейските групи, нямахме представа, че тази среща ще преобърне живота и на двете ни."-Бриана. Главни герои: BTS, Бриана Кларксън...