-Nieuw boek-

184 10 6
                                    

Heeeeyyy mensen, even voor de duidelijkheid: dit boek is nog niet afgelopen! Maar omdat ik het nu wat druk heb met school en jullie niet wil laten wachten, ga ik even reclame maken voor een boek dat ik ooit heb geschreven, maar nu aan het herschrijven ben op een totaal andere manier. Hopelijk zijn jullie nieuwsgierig en willen jullie het lezen!😊

Vrijheid

Inleiding:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Inleiding:

Dit verhaal speelt zich af in een wereld waar er twee groepen zijn: de mens en de Xio's. Hoe je het verschil kan herkennen? De Xio's hebben blauwe ogen en blonde haren en worden doorheen de geschiedenis gezien als nutteloze arbeiders. Maar wanneer de wereld te maken krijgt met de ziekte Kalamus, blijft geen mens gespaard. Het eigenaardige is dat de Xio's er geen last van hebben en niet besmet raken. Wanneer Zendra de reden ontdekt waarom de Xio's zich tegen deze ziekte kunnen verweren, veranderd alles.

Ze wilt alle dorpen uitroeien en maakt ook alle mensen wijs dat de Xio's de oorzaak zijn van de ziekte. Een grote oorlog wordt gestart. De dorpen worden vernield. Slechts een paar Xio's ontsnappen aan de grote oorlog en vinden onderdak in Kret, een instelling voor kansarmen en wezen. Jonas, de zoon van de leider van één van deze dorpen is één van de overlevenden. Hij ontmoet Core, de dochter van de eigenaar van Kret en wordt opslag verliefd. Maar wanneer Zendra hem ontdekt en ook achter zijn geheim komt, is hij nergens meer veilig.

(Nieuwe versie 2017)

--------------------------------------
Dit verhaal is zoals ik al zei herschreven en momenteel staan er al een aantal hoofdstukken online. Het boek word net als Locked by you gemiddeld elke week bijgewerkt. Het boek kent veel aanpassingen tegenover de aller eerste versie: de personages hebben (bijna) allemaal andere namen, behalve het hoofdpersonage(die weer eens Jonas noemt, ik wou niet álles veranderen), er zijn nieuwe elementen in het verhaal die een belangrijke rol spelen en het verhaal spannender maken, het verhaal zit tot nu toe logischer in elkaar, er is meer beeldspraak en het vertelstandpunt is anders zodat het lijkt alsof je als een god over de hele wereld heen kijkt. (Je volgt dus alle personages en niet één of andere specifieke hoofdpersonages),... En natuurlijk nog een heleboel andere aanpassingen. Vrijheid blijft mijn eerste boek ooit en daarom heeft het een bijzondere waarde voor me. Het boek herschrijven vind ik fantastisch omdat ik zo mijn personages niet hoef los te laten(al gaat dat hierna wel gebeuren) een andere opmerking die ik graag wil maken is dat als Vrijheid af geschreven is, ik ermee naar een uitgever ga. Daarom is het dus belangrijk dat ik jullie mening ervan wil horen☺️ Veel leesplezier!!

 Daarom is het dus belangrijk dat ik jullie mening ervan wil horen☺️ Veel leesplezier!!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Locked by you 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu