Part 35 - Carl a laborant

337 22 0
                                    

Carl k nám přišel blíž a já i Pete jsme odjistili zbraně. "Dlouho jsme se neviděli. Hned poté, co jste oba zdrhli. Hledali jsme vás, protože jste nám moc chyběli."

Říkal a dal si záležet na každém slovu, které pronesl. Nell byla stále schovaná a ani nedutala. Petovi se nenápadně klepala ruka. Měl strach, ale to já taky.

"Jak jste nás našli?" Zeptala jsem se.

"Přesunuli jsme náš tábor a jeden z našich mužů se zrovinka potuloval po městě. Zahlédl tě a sledoval." Mrkl na mě a usmál se.

Město bylo pusto prázdné. Nenapadlo mě, že by tam někdo mohl být. Proto jsem nebyla tak opatrná jako obvykle.

S lítosti jsem se koukla na Peta. Takové nenápadné promiň bez slov. Lehce přikývl. Díky bohu přijal to. Stejně to ale nemění nic na tom, že jsem to posrala.

"Jak ti je Ashley?" Zeptal se mě Carl a ostatní z jeho bandy a zasmáli. Nechápala jsem, co na tom bylo tak vtipné. A proč se mě sakra ptá na můj zdravotní stav?

"Je mi fajn. Díky za starost." Odfrkla jsem.

"Vážně?!" Trochu se podivil. "Doktore Stevensone. Pojďte laskavě ke mě." Zavolal dozadu a čekal, až k němu doktor dojde. Co se to sakra dělo.

Doktor došel dopředu a díval se na mě úzkostlivýma očima. Celou si mě prohlížel a to se zřejmě nelíbilo Petovi, který zafuněl.

"Mám na vás pár otázek slečno." Řekl doktor vytřepaným hlasem.

Carl si mě s úsměvem prohlížel. Vlastně na mě zírali všichni jako na kus masa. Nesnášela jsem být středem pozornosti. Nic jsem mu na to neodpověděla.

"Takže....nebylo vám nevolno?" Zeptal se a čekal, až mu odpovím. "Závratě? Nebo třeba palčivá bolest hlavy?"

"O co tu kurva jde?!" Buchla jsem vzteky. Všichni mají blbé otázky, ale nikdo mi neřekne, o co tu sakra jde.

Co to mělo všechno znamenat? Proč se mě na to ptali? Co se to se mnou děje?

"Tak sakra. Odpoví mi tady někdo?" Zopakovala jsem svou otázku. Každý na mě zíral, ale nic neřekl.

"Na slovíčko." Řekl Carl a pokynul doktorovi, aby ho následoval.

Zalezli jsme do vedlejší místnůstky kostela. Stáli jsme na proti sobě a já čekala, až někdo z nich začne mluvit.

"Mysleli jsme, že by bylo lepší, když to ostatní neuslyší a jako první se to dozvíte sama." Řekl Carl a pokynutím dal slovo doktorovi.

-----------------------------------------------------------

Co se to asi děje? Drayen

Until we die (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat