Rozdział 1

5.3K 164 14
                                    

Cześć ! Jestem Harper, ale to już pewnie wiecie. Znacie historię moich rodziców Kate i Harrego. Tak, to są moi rodzice a ja jestem ta malutka Harper której historię śledziliście od początku jej poczęcia. Mam brata Tomiego, którego też znacie i siostrę młodszą Emmę o której istnieniu dowiedzieliście się na sam koniec. Emma ma 17 lat i jest cudowną dziewczyną, spokojna i dążąca do swojego celu.Przyjaciele których ma pomagają jej w tym. O tym więcej może później. 

Od tego początku, od kiedy się zgodziłam na to będziecie poznawać moją historię. Historia pełna wzniesień i upadków, posiadająca pełno emocji i zaskakujących wątków. 

Mam 21 lat i mieszkam z rodzicami, studiuje drugi rok zarządzania ponieważ od małego chciałam mieć swój mały sklepik, hotel albo restaurację w której bym zarządzała.To jest moje takie małe marzenie od zawsze jak pamiętam. 

Może nie jestem imprezowiczką czy aż tak rozrywkowa jak by chcieli wszyscy dookoła ale potrafię wyjść ze znajomymi na imprezę czy do jakieś restauracji coś zjeść czy napić się czegoś dobrego.

Moi rodzice, dwoje ludzi którym za wszytko z całego serca dziękuję. Znam ich historię wiem co przeszli i jestem z nich dumna że aż tak wiele razem przeszli. Moja mama też wiele wycierpiała przez tatę ale i tak go kocham jest cudownym człowiekiem. Teraz razem z mamą otworzyli własny fitness i dają sobie świetnie radę. 

Mieszkając w Londynie nigdy nie miałam chłopaka, nigdy się nie całowałam i nigdy nie miałam swojego pierwszego razu. Wstyd ? Żaden ! Kilku chłopaków proponowało mi przygody na jedną noc ale od razu ich wyśmiałam, nigdy się nie zgodziła. Nie wstydzę się tego że nie miałam chłopaka czy nigdy się nie całowałam. Uważam to za atut,będzie miał to wszystko mój pierwszy prawdziwy chłopak który będzie tylko i wyłącznie mój. 

Mieszkamy cały czas w tym domu który wybudował tata jak mama była ze mną w ciąży. Każdy znalazł swój kąt i tak nam wszystkim pasuje. Mój pokój od kiedy go ostatni raz widzieliście zmienił się diametralni. No tak, minęło 17 lat, mogło się zmienić. Tomi w tym domu przebywa może ze dwa dni w tygodniu, cały czas jest u Cloe. Cloe ma 23 lata i jest bardzo uśmiechniętą dziewczyną. Ma szczęście że trafiła na mojego brata. Razem pracują w tym fitness w którym pracował Harry. 

Tak wygląda początek i wprowadzanie do mojego świata. Jeszcze wiele będzie pytań i nie jasnych odpowiedzi, ale w końcu zrozumiecie że musiałam tak zrobić, po prostu musiała. 


*****************************************************************

*Mamy pierwszy rozdział. Mam nadzieje że wam się spodoba, gdyby coś było nie tak pisać, poprawie albo będę próbowała. 

*Jeśli chodzi o nazwisko. Jak już pisałam, Tomi, Emma i Harper, zmieni na nazwisko swojej mamy czyli Evans. Harry nie miał za złe im tego i rozumiał ich wybór. Mam nadzieje że wszytko jasno wyjaśniłam :)

" Wiem co robię ! "Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz