Bugün boş hissediyorsun bomboş ve içindeki boşluğu nasıl dolduracağını düşünüyorsun. Birine kendini anlatmak istiyorsun. Birine kendini artık tanımak istediğini anlatmak istiyorsun. Bir şeyleri yapabileceğinin farkında olmana rağmen adım atamadığını söylemek istiyorsun. Bazen cidden biriyle kavga edip sana vurmasını ve seni kendine getirmesini istiyorsun.. Nefes alamıyor ve nefesini arıyor gibisin.. Ama aramak yerine kendi nefesin olsan ya? Gerçi bunun sen de farkındasın. Kendi nefesin olabileceğinin sen de farkındasın.. Her şeyin farkındasın. İşte sana ölümüne acı veren bir o kadar da rahatlatan tek şey bu.. Her şeyin farkında olman... Adım atman gerektiğini biliyorsun, başkası gelse onu karanlığından kurtarıp kafasını toparlamasını sağlıyorsun ve onlarsa karşılığında sana teşekkür edip "Psikolog olmayı düşünüyor musun?" diye soruyorlar. Sen ise bir gülümseme bahşediyorsun onlara. Ve içinden "Kendi kendimi kurtaramazken bir başkasını kurtarmak? Bilmiyorum sahi olur mu?" diye geçiriyorsun.. Ama dudaklarından nazik bir gülümseme ile "Bilmem psikolog tipi mi var?" sorusu dökülüyor şakayla karışık. Karşındaki insanı mutlu ediyorsun ve bir insanı daha sevindiriyorsun, onların dertlerine çözüm bularak. Peki eve dönünce hissettiğin çocuksu mutluluk, başkasının sana olan teşekkürleri kulaklarında dolduğunda içinden gelen sevinçle tepinme isteği, işte ben bunları biliyorum. Diyorum ya "seni sana anlatabilir miyim?" İşte ben bunları hissediyorum. Sahi seni sana anlatabiliyor muyum? Bugünü de başkasını mutlu etmenin verdiği mutlulukla geçiren seni neden mutsuz ediyorlar ki ya da neden hala yalnızsın.. Bir çok insan varken etrafında ve adım atsan seninle arkadaş olacaklarını bilirken, neden adım atmıyorsun?... Nedeni belli değil mi?.. Nedenini sen de çok iyi biliyorsun. Ama sana seni anlatacağım demiştim. O yüzden cevabı veren de ben olmalıyım öyle değil mi?... O zaman bir adım daha içine işlediğimi düşünerek, bir sonraki yazımda sana bunu anlatacağımın sözünü vererek gidiyorum... Bu arada, tekrar söylemek istedim benim için değerlisin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Seni Anlatsam Beni Dinler Misin?..✔
Non-FictionNeler hissettiğini biliyorum... Seni tanımasam da sen beni tanımasan da...