Hayatta her zaman iyi ya da kötü bir çok şey gelicek başına. Bu her zaman böyleydi ve hep böyle de olucak. O yüzden sadece güçlü olmaya ve her şeyden bir ders çıkarıp yola devam etmeye çalış. Elbet yere düşeceksin bu yolda ama yine de ayağa kalkman gerek. Şunu da unutma sana ne senden daha iyi yardım edebilecek biri var ne de seni senden daha iyi tanıyan. Bu yüzden düşün bazı şeyleri.. Ne olmak istiyorsun? Şu an kimsin ve kim olmak istiyorsun? Geleceğinin temellerini atmak istediğin kişi ve hayata sahip olmak yalnızca senin elinde..
Hayatını bir kağıt gibi düşün.. Ya buruşturup bir kenara atıcaksın ve bir rüzgarın onu yönlendirmesini bekleyeceksin ya da o kağıdı çok güzel bir şekilde değerlendireceksin. Herkes kendi kendisinin ilacıdır aslında. Hiç kimseye gerek yok.. Elini kalbine koy, gözlerini kapat sorgula kendini.. Bu kalbin sahibini... Yani kendini.. Ne olmak seni mutlu edecek, ne yapman gerek?.. Sarıl kendine kocaman kimseye ihtiyacın yok ki senin..Başının okşanmasını mı istiyorsun? Kendin okşa.. Evet gerçekten kendin okşa başını.. Ne var? Utanılacak bir şey mi bu? İnsan kendi kendinin ilacı olamaz mı ? Hep başkalarından sevgi bekliyoruz içten içe.. Oysa boşversen başkalarını beklemeyi... Sen kendini destekle, sen kendine güven, her şeyden önce sen kendine inan; yapabileceğine, başarabileceğine... Sen mükemmel bir arkadaşsın . Tıpkı herkesin mükemmel bir arkadaş olduğu gibi. Kendin için en mükemmel arkadaş sensin. Ne kadar büyük hata yaparsan yap bu her zaman öyle olucak. Şimdi bırak başkalarını o yüzden. Canını mı yaktılar? Bırak intikamı. Onların sana verdikleri zarar en çok onları etkiliyor aslında. Bunu çok sonra farketselerde öyle. Vicdan azabı en büyük ceza onlar için. Sen de uyma onlara. Onlardan ne farkın kalır o zaman? Derin bir nefes al ve mücadele et bir şeyler için. Sana ihtiyacı var gelecekteki insanların. Şu an sen adım atmazsan onlara sen dışında kimse yardım edemeyecek. Çünkü hayat öyle bir şey ki bir zincir gibi sen olmazsan bir sonraki şey gerçekleşmeyecek ve bir sonraki şey ve ondan bir sonraki şey... Bu böyle sonsuza kadar devam edecek..
Ben şimdi elimi kalbime koyuyorum ve düşünüyorum. Ne istiyorum? Gerçekten tüm içtenliğimle ne istiyorum? Ben.. Ben başkalarını mutlu etmek ve onları mutlu etmenin verdiği mutlulukla yaşamak istiyorum. İyi bir meslek yani mesleğimde başarılı bir insan olmak istiyorum. Yetimhanedeki çocukları ziyaret edip onlara sımsıkı sarılmak istiyorum. "Geçicek." demek istiyorum.."Geçicek.. Acılarında boğuluyormuş gibi hissetsen de geçicek." demek istiyorum. "Hayatta her zaman senden daha iyi ve daha kötü durumda insanlar olucak. Bunu sakın unutma. O zaman aklına getir bunu ve sabret." demek isterdim gerçekten mutsuz olanlara. Orda olup mutlu olan ne kadar var bilmiyorum ama genel olarak bir insanın kimsesinin olmaması mutsuzluktur. Bu yüzden gerçekten mutsuz olanlara diye belirttim. Sanırım orda gerçekten mutlu insanların olduğunu düşünmüyorum. Sadece mutsuz, mutlu gibi davranan ve gerçekten daha da mutsuz insanların olduğunu düşünüyorum.. Bu benim düşüncem tabii. Mutlu olanlarda vardır elbet ama bir elin sayısını geçiyor mu? Sanmıyorum.. Belirli zamanlarda onlara hediyeler götürmek ve sarılmak tek isteğim bir gelecekten bu sanırım. Çok mu şey istiyorum? Mutlu olmak ve mutlu etmek..
Ama bir şeyi atlıyorum sanırım. Mutlu etmem gereken en önemli kişiyi atlıyorum. Ya da atlamak istiyorum galiba? :)
Kendi içimdeki küçük çocuğu unutuyorum. O yüzden karar verdim. Önce onu mutlu edeceğim. Onu mutlu etmek için harekete geçmem gerek. Tekrar soruyorum sen ne olmak istiyorsun? Ne yapmak istiyorsun? Ne istiyorsun? Bunu düşün lütfen. Hemen karar ver demiyorum ama bir düşün. Gelecekteki sen çok yakınında şu saniyenden sonraki saniye bile geleceğin çünkü...Kendine iyi bak ve dediklerimi bir düşün lütfen. Gerekirse tekrar tekrar oku yazdıklarımı ama artık toparlama ve karar verme zamanı. Tamam mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Seni Anlatsam Beni Dinler Misin?..✔
SaggisticaNeler hissettiğini biliyorum... Seni tanımasam da sen beni tanımasan da...