_21. bölüm_

146 19 1
                                    

sabah  olmuştu , Mangle yatakta gerilerek kalktı, sırtında hayla annesinin ona attığı terliğin izi duruyordu,pek umursamasa da  mutfaktan güzel kokular geliyordu.... ama bir sorun var ki annesi ve babası çalışıyordu, o zaman bu koku nereden geliyor. Mangle dağınık saçlarını umursamadan aşağı indi ve gördüğü şeyle dona kaldı, şuanda karşısında yurt dışında olan ablası vardı...

ablası sıkılmış olmalı ki Mangle'ı sarsmaya başladı.

"kız tepki vercen mi ?"

Mangle hayla şoktaydı, ablası bıkkın bir nefes verdi.

"vanilya kafa dünyada mısın?"

evet vanilya kafa, ablası Mangle'ı kızdırmak için ona hep vanilya kafa der ...

"geldiğin gibi laf atıcan dimi ? zürafa "

evet , Mangle da ablasına zürafa diyo, bir yandan haklı yani normal bir insanın o yaşta o kadar uzun olması imkansız ...

ablasının suratı düştü , ne yani eğlenmeye hakkı yok mu ? , Mangle ' ı kızdırmaya hakkı yok mu ?

"çok gıcıksın Mangle "

"sana çekmişim işte niye kızıyon "

"neyse Mangle okulun var üstünü giyin sen "

"tamam abla"

Mangle gine yukarı çıktı,okulluk işini yapıp aşağı indi ve ablasının hazırladığı kuymağı yedi, ayakkabısını giydi ve okula doğru yürümeye başladı....

okula vardığında bir köşeye geçmiş ciddi bir suratla telefonda  konuşan chicee'yi gördü, pek takmayıp sınıfa doğru ilerledi dermişim merakına yenik düşüp Chicee'yi dinlemeye başladı

" biliyorum.... biraz daha zaman verin .... tamam paranız neyse onun iki katını vereceğim.. . teşekkür  ederim " 

Chicee telefonu kapatıp etrafa baktı, Mangle ise çoktan tüymüştü....

****

"o kızı zaten hiç gözüm tutmamıştı"

bunu diyen Chica'ydı , Mangle sınıfa girdiği an Chica'nın yanına koşup tüm olayları anlattı ve Chica ise  okuduğunuz şeyi söyledi ....

kızlar konuşması ders zili çalana kadar sürdü sonrası ders ve bir sürü ders...


evet bu kitabı bitire bilmek için bağane bulabildim .... bu kitap bittimi 4 ana element hikayesine yönelcem .... belki yeni bir fangle çıkartabilirim sizede dediğim gibi mafya-fangle' yi yaza bilirim ...ama bunu bitirmem için daha zaman var belkide dayanamayıp ikincisini çıkarırım ama bilemiyoruum söz veremem.... 

bay bay   LECTOR-CHANLAR .... 

(YARIN 2. FEN YAZILISI VAR ;-;) (DUA EDİN EN AZ 80 ALAYIM;-;)

Kalbimdeki Parça - FANGLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin