_27. Bölüm_

118 20 43
                                    

"Bonnie lütfen sus."

Dedi Foxy. Bonnie ise utanarak önüne dönüp hocanın yazdıklarını not etmeye başladı. Chica ise sinirli bir şekilde Foxy'ye bakıp sahte bir kızgınlıkla onu azarlamaya başladı.

"Sen hangi hakla benim tavşancığıma sus dersin? Sana hiç yakıştıramadım Foxy the Pirate!"

Foxy ise yerine sinmiş bir şekilde Chica'ya yavru köpek bakışlarıyla aynı şeyi tekrarlayıp duruyordu ; " Tamam apla."

Mangle ise gülüp Foxy'nin saçını karıştırıp gülümsedi.

"Sen de artık dersi dinle küçük tilki yoksa dersten kalacaksın."

"Bir kere benim bu derste ortalamam 3."

"Ha? 2 değil miydi o?"

"Yoo..."

Mangle ona tek kaşını kaldırıp baktı. Foxy gözünü kaçırıp tahtaya odaklandı Mangle'da omuz silkip önüne döndü.

Mangle bir türlü derse odaklanamıyor hainin kim olduğunu düşünüyordu. Ya gerçekten hain oysa ? Bonbon buna çok üzülür.

Kafasını sağa sola salladı. "öyle bir şey yok!" "Chicee hain değil!" diyordu kendi kendine, inanmak istemiyordu ama başka çaresi yokmuş gibi gözüküyordu.

Hüzünlü bir şekilde Bonbon'a baktı. Acaba bunu öğrendiğinde nasıl tepki verecekti? Ondan ayrılır mıydı?

Hayır, onu çok seviyor...

Kafasını sağ sola sallayıp, bu düşüncesine inanmak istedi. Ama şimdilik bu konuyu kapatıp dersi dinlemesi gerekiyordu.

***

Tenefüs zili çalınca direk Bonbon'un yanına adımlandı. Ama Chicee ondan önce davranıp Bonbon'un yanına gitti ve onun yanağına sulu bir öpücük verdi.

Mangle gözlerini devirdi ve Foxy'nin yanına yürümeye başladı. Huysuz huysuz Foxy'nin yanına ilerken Chicee'ye sinirli bir bakış attı.

Zaten onu hiç gözüm tutmamıştı...

Kendince hızıyla Foxy'yi sıradan kaldırıp, sınıftan çıkardı. Kolunu bırakıp Foxy'ye döndü. Foxy bir şey olduğunu anlamış gibi Mangle baktı.

"Ne oldu Aşkum?"

"Ne mi oldu? Ayıptır sorması sen mal mısın? Az önce konuştuğumuz konuyu hatırlamıyor musun?"

"Gerçek miydi ki o? Rüya olduğunu zannediyordum."

Mangle eliyle alnına vurdu. Nasıl böyle birine aşık olmuştu ki? Sanırım aşk cidden sakat,sadece gözü kör değil kulakları sağır değil zekası da mantığı da yok.

"Ahhh, seni nasıl sevdim bilmiyorum."

"İlk görüşte aşk."

Mangle'da artık bir rutin hale gelen göz devirişini yaptı. Sonra beraber okulun bahçesine yürüdüler.

En sonunda bahçeye gelince durup bir banka oturdular. Hafif rüzgar esiyordu ama bir şey olmazdı.

"Foxy, sen Bonbon'a hiç kötü bir şey yaptın mı?"

Foxy, Mangle'ın bu sözü karşısında şaşırdı.

Bonbon'a mı? neden yapayım ki?

"Yoo, ndeden ki?"

"Bilmem. Belki bir tartışma falan, ufak bir kavga?"

"Hayır diyorum Mangle, ben Bonbon'a bir şey yapmadım!"

"Tamam be ne bağırıyorsun! Sorduk sadece."

Foxy, Mangle sallamaya başladı.

"Böyle sorumu olur lan! Niye ben Bonbon!a bir şey yapayım..."

Sona doğru sessiz çıkmıştı Foxy'nin sesi. Mangle bunu fark etmişti.

"Bir şey mi oldu Foxy?"

"Ne? ha, hayır bir şey yok...." Foxy Mangle'a binayı göstererek "Sen önden sınıfa çıksana ben birazdan gelirim."

"Ne? Neden?"

"Biraz... biraz düşünmem lazım, yalnız kalmak istiyorum."

"Peki Foxy."

Son kez Foxy'yi yanağından öptükten sonra sınıfa doğru yürümeye başladı.



Evet evet! Nerdeyse 2-3 aydır bölüm yok! çok üzgünüm ama bu hikayeyi unutmuştum!

Çok üzgünüm!

Çok ama çok!

Ama sanrım siz çoktan okumayı bıraktınız T-T

Sizde haklısınız ;-;

Üzgünüm.... hemde çok üzgünüm....

Ama sizden istediğim bir şey var...

Lütfen eski okuyucularım geri dönün...

Lütfen ; @Mangle-Bonnie , @Kawai_Kaplan ( @Kawai_tilki )  ve diğerleri ;-;

Ben sizinle bu hikayeyi devam ettirdim...

Siz olmazsanız, buraya yb atasım gelmiyor. 

Lütfen beni yalnız bırakmayın özellikle sen  Crystal/Elo! 

Ben hani senin ilk arkadaş olduğun yazardım? Tabi şimdi unuttun... 

Sende haklısın bir sürü yeni arkadaş edindin... bana ne gerek var ki?

Bir de demiştin ; Seni asla unutmam, sen benim ilk yazar olan arkadaşımsın...

Anlıyorum...


Bay bay, Lector-Chanlar....

Bana lütfen kızmayın...

Kalbimdeki Parça - FANGLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin