_26. bölüm_

116 19 10
                                    

Rüya (Mangle'ın gözünden ) .

Bir boşlukta süzülüyordum , etrafımda üstünde soru işareti olan bulanık bir insan vardı etrafta da aynısı vardı , her tarafta aynı görüntü (!) , bir anda etrafımda dönmeye başladılar , o kadar hızlıydı ki birbirlerine giriyormuş gibi gözüküyorlardı ve bir anda etrafımı beyaz ışık sardı sonra beyaz ışık önüme geçip yazıya dönüştü . Yazıda şöyle yazıyordu ; ' Hain hiç düşünmediğin kişi- ' 

Rüya bitti... 

Mangle son kelimeyi tam duyacakken onun üstüne su döken ablası yüzünden uyanmıştı . Mangle ablasına 'bu neyin kafası ? ' bakıkışını atarken kıyafetini sıkıyordu , ablası bildiğin  üstüne bir sürahi dolusu su dökmüştü ciddi ciddi bir sürahi  su ! 

****

Gine Mangle ve Chica konuşarak okula gidiyordu tek fark bu sefer konuşma konusu fi  , söz , savaşçı , Fazilet Hanim ve kızları v.b. dizilerden değil Mangle'ın rüyası ve hainin kim olabilmesi hakkında konuşuyorlardı.

" Ben hainin hayla Chicee olduğunu savunuyorum ! "

" Bende hayla haini tanıdığı için böyle davrandığını düşünüyorum "

" Hadi ama Mangle !  Chicee olduğu  apaçık ortada ! "

"Sen öyle san Chica ! "

*****

" Son kez söylüyorum. SESSİZ OLUN !! "

Hoca bu sözü  cam kenarındaki bizim Foxy , Mangle Bonnie ve Chica'ya söyledi , şimdi Chica ve Mangle  nasıl onların yanına geçti diye soracaksınız cevabı basit ; Foxy ve Bonnie'nin  önünde oturan Flip ve Owsi'yi ikna edip onların önlerine geçtiler, hocalarda pek takmadığından umursamadılar .

"Sus be hoca ! "

Dedi kısık bir sesle Bonnie , Foxy onu umursamayarak konuya devam etti.

"korkak tavşan . Ama sende bi sus hoca ! onun dışında şimdiki suçlumuz diye gözüken kişi Chicee mi ? "

Mangle başını sallayıp.

" Evet ama daha elimizde kanıt olmadan onu suçlayamayız . "

Chica Mangle göz devirip konuştu .

" peki Mangle Hanım , o zaman bu garip davranışları neden ? "

" Haha çok komik.  tamam belki elimi de onu masum yapan bir şey , bir kanıt yok ama ginede bu kadar emin olmamalıyız. "

Bonnie hocayı azarlamayı bitirdikten sonra konuya dahil oldu .

" way hoca sen nereden mezun oldun ben se-.... şey yani.... her neyse . "

Belki de dahil olamadı , kesinlikle olamadı . 


bay bay lector-chanlar 😜🐱‍👤

Kalbimdeki Parça - FANGLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin