_25.bölüm_

138 20 11
                                    

Mangle acaba ne olabilir diye düşünürken  odasına varmıştı. Mangle odasının kapısını açıp içeri girdi ,kendini yatağa bırakıp  bir şeyler mırıldandı .

" Düşün Mangle düşün.... yoksa ! Chicee Springten mi hoşlanıyor ? "

Mangle kafasını hayır şeklinde sallayıp .

" Hayır o Bonbon ' dan hoşlanıyor o zaman ne ola bilir ? " 

" Mangle !!!! "

bu ses Chice' nındı , Chice buraya kitabını almaya gelmişti . Mangle koşarak kapıyı açtı , Chice kitabını almaya beklerken Mangle' ın onu salonun koltuğuna fırlatıp kapıyı kapatıp ikimize çay getireceği hiç aklından geçmemişti .... 

Mangle Chicee  ile düşüncelerini Chica ile paylaşmış Chica ' da Mangle onaylayıp kendisinin de uzun süredir şüpelendiğini anlatmıştı . Mangle ve Chica düşünürken Mangle bir  anda durdu ve Spring' in sözlerini hatırladı; ' Aranızda bir hain var? ' yoksa o hain Chicee  mi ? . Mangle Chica ' ya dönüp .

" HEY ! Chica hani biz terk edilmiş bir yere gitmiştik ya hani Spring bizi yakalamıştı- "

" Lütfen devam etme Mangle "

" Ama çok önemli ! "

"Neymiş o önemli olan ? "

"He işte siz gelene kadar Springle konuşuyorduk  içimizde bir hain olduğunu ve o hain bana haber verdiğini ve bizi öyle oraya gideceğimizi bilmiş . "

Chica ciddi bir şekilde bana bakıp konuştu ;

" Sende bu hainin Chicee olduğunu düşünüyorsun ?  "

Mangle Başıyla onaylayıp .

" olabilir ama elimizde kanıt olmadan onu suçlu göremeyiz ."

"   Mangle başka kim olabilir ? "

" Chica nereden biliyorsun ? belki o değil belki katilin kim olduğunu biliyor bu yüzden , belli etmemek için bizden uzak davranıyor ?! "

" Tamam şampion sakin .... "

" Her neyse kanki al kitabın yarın okulda foxy  ve Bonnie 'ye anlatırız "

"Öyleyse bay bay kankii! "

Dedi Chica ve bu konuşmayı bitirip kapıdan çıktı  yazarda bölümü bitirdi !

babay lector-chanlar

Kalbimdeki Parça - FANGLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin