Dvojité rande?!

273 20 0
                                    

Od tej doby čo sme so Sam a s Potterovou partou boli v Rokville, ubehla určitá doba. Za chvílu je totiž Valentín. Momentálne so Sam mierime do Veľkej siene na večeru. Sadneme si za stôl a začneme jesť. Chvílu na to si všimnem ako sa sem pozerá Andrew. Konkrétne sa pozerá na Sam. ,,Tak sa mi zdá že máš nápadníka." Uškrniem sa a Sam sa na mňa nechápavo pozrie. Kývnem smerom k Chrabromilskému stolu. Ona sa tam pozrie. Andrew to neskoro zareaguje, takže sa nestihne pozrieť inam. Ja sa začnem smiať, pretože ten chalan tak spanikáril, že sa priblbnuto usmial a zamával jej. To by ste mali vidieť ten jeho výraz, stálo to za to. Sam mu odmáva a začne zadržiavať smiech. Ja svojim smiechom prilákam pozornosť pár Slizolinčanov. No tí to po chvíli začnú ignorovať a opäť sa baviť medzi sebou. So sam sa po chvíli postavíme a ideme preč. ,,Ten valentínsky ples je už za tri dni a mňa zatiaľ nemal odvahu nikto pozvať. A k tomu nemám vybraté šaty, takže ti predom oznamujem že pôjdeme na nákupy. Teba tam už niekto pozval?" Spýta sa ma Sam. ,,Nie, žiadny chalan nemá na to gule. Podľa mňa sa väčšina bojí že ich hneď pošlem dohája." Zasmejem sa. ,,Je to však otrava keď sa chalani hanbia prvý začať konverzáciu, niekam ťa pozvať... a to mám v obchode už odložené šaty. No načo mi potom budú keď sa nebudem môcť s nimi pochváliť? Snáď sa dáky chalan spamätá." Dodám. ,,Nadovšetko s tebou súhlasím." Povie Sam a hneď nato sa obe začneme smiať. ,,Počuj... pred plesom pôjdeme do Rokvilu, Harry nám spraví účesy. Je to zlatíčko. Popravde, ani sa nečudujem že má babu. Pokiaľ mu ale tá bitch zlomí srdiečko, vlastnoručne ju zabijem. Je mi ako brat ktorého nemám a jemu ubližovať nikto nebude." Oznámim jej. Ona sa nadomnou len zasmeje. Zacítim na sebe pohľad. Obzriem sa. Všimnem si Jamesa. Ani som si neuvedomila že sme popri tom rozhovore prechádzali okolo ich stola. Ale tak čo, noč také čo by nemal vedieť som nepovedala takže... Zrazu sa pred nami zjaví Andrew. Obe nás mykne. ,,Zdravím dámy." Usmeje sa. ,,Želáš si niečo Amdrew?" Spýtam sa. ,,No... chcel som sa niečo spýtať Sam." Povie stále s úsmevom a svoj pohľad presmeruje na ňu. Ona sa na neho spýtavo pozrie. ,,Nechcela by si ísť so mnou na rande?" Spýta sa sebavedomo. ,,Ja neviem Andrew. Asi nie..." Začne no ja ju preruším. ,,Kľud And. Sam rada pôjde." Uškrniem sa. „Ale v tom prípade musíš ísť ty na rande s Potterom." Povie rozhodne. „Čo že musím?!" Prekvapene sa na ňu pozriem. „Tak zajtra o šiestej! Idem o tom dvojtom rande povedať Jamesovi!" Povie šťastne Andrew a rozbehne sa preč. Zamračím sa na Samantu. Prečo do toho musela ťahať aj mňa?! ,,Dvojité rande?! Šibe ti?! Mňa tam nikto nezval! A prečo zrovna s Potterom?!" Zamračím sa na ňu. Ona sa len uškrnie. ,,Pretože vy dvaja by ste spolu boli zlatý. Takže preto." Odpovie. ,,Prečo to vyzerá tak že ste to na mňa vy dvaja zohrali?" Spýtam sa. ,,To bola len náhoda." Povie akoby nič a ide smer klubovňa. Tuším sa stále nevzdala myšlienky, že dá mňa a Pottera dohromady... Naštvane idem za ňou. Rovno som sa prezliekla a išla spať. Predsalen mám zajta to "dvojité rande". Nechcem vyzerať ako zombie.

......................


Po skončení poslednej hodiny som sa rozbehla do veľkej siene. Rýchlo som dačo zjedla a bežala do izby. Čo si oblečiem?! Nechcem sa moc upravovať kvôli NEMU. Preto si vyberiem obyčajné čierne rifle a k tomu červeno čiernu kockovanú košeľu. Na ruku dám náramky a spravím si celkom tmavé očné tiene. Vlasy len rozčešem a spravím malý copík, no tak aby to z predu dáko schopne vyzeralo. Vlasy mierne nastriekam lakom na vlasy. (Obrázok v médiách☝) To sem zrazu nabehne Sam a začne totálne zmätkovať. ,,Ashley, vyhlasujem pohotovosť! Nemám si čo obliecť!" Začne po izbe rozhadzovať všetky svoje veci. Potom sa mi nahrnie do skrine a začne vyhadzovať aj moje veci. ,,Hej, klud! Svoje veci si kľudne rozhadzuj no moje nie! Mala som to tam pekne poukladané podľa značky, farby, či to nosievam často alebo nie..." Zamračím sa na ňu. ,,Ale pochop ma! Ja nemám čo na seba!" Povie vystrašene. Ja podídem ku svojej skrini a podám jej svoje čierne dlhé šaty. Ona sa doširoka usmeje, schmatne ich a okamžite sa začne prezliekať. ,,Na to že si to rande prijať nechcela, si z toho nejak moc na nervy." Zasmejem sa. On ma však nevníma a hneď ako na seba dá šaty, brhne sa na vlasy a make-up. Zatiaľ čo ona sa maluje, ja jej natáčam vlasy.

Tesne sme to stihli

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tesne sme to stihli. Obuli sme sa, ja som si dala koženku a Sam kabát. Vyšli sme z izby a následne aj z klubovne. Tam nás už čakali chalani. Andrew bol úplne v šoku keď zbadal Sam. Začala som sa smiať, pretože okolo práve prechádzal dáky chalan a tak sa na nás zapozeral že nabúral do Reeda. Na môj smiech sa na nás pozrel už aj Potter. Na tvári sa mu najskôr objavil skoro taký výraz ako mal na začiatku Andy, no potom to zamaskoval normálnym úsmevom. Okay... tak toto bolo divné...

Hey, Adamsová! (FF-HarryPotter,nextgeneration)Where stories live. Discover now