..........Z pohľadu Ashley...........
Prešiel už týždeň. Zo mňa a Reeda sa stali kamaráti. Presne tak, kamaráti a nič viac. Dnes mi povedal o Potterovi úplne všetko, to ako prišiel na nejaké kúzlo čo im proste vymenilo telá a Potter mu dal za úlohu za neho ma zbaliť, pretože sa o to s niekým stavil či čo. No a to sa moja teória v tom prípade potvrdila. Väčšina by očakávala že mu hneď skočím okolo krku, pretože som zistila pravdu ale... neviem. Chcem začať najskôr ako takým kamarátstvom, nie hneď si začať vlastne s tou istou osobou len proste... Komplikované, celé je to komplikované a nezmyselné ale aspoň ja sa v tom vyznám a Reed ma chápe takže som za to rada.
........................
,,Som doma, Scorp!" Zakričím na celý dom a to na mňa v momente niekto skočí. Nečakala som to, takže spadneme na zem. Začneme sa smiať no objímeme sa. ,,Mám prekvapenie." Povie zrazu s úškrnom. ,,Mám sa báť?" Nadvihnem obočie. On sa zasmeje a z vačku vytiahne dáky papierik. Prezriem si ho. ,,Tábor?" Spýtam sa prekvapene. ,,Presne tak. Pozajtra vyrážame, už je to všetko zajednané a nie neberiem ako odpoveď." Usmeje sa. ,,Ďakujem!" Zasmejem sa a objímem ho. ,,Ale priznám sa, nikdy som na žiadnom tábore nebola. Vraj je na tých chatách hmyz a špina." Poviem znechutene. ,,Práve si to povedala ako nejaké namyslené dievčatko." Zasmeje sa nado mnou. ,,Tak sorry že neznášam hmyz a špinu." Prevrátim očami a idem do svojej izby. Tam sa prezlečiem do pohodlných vecí, ľahnem do postele a v momente zaspím.
Ďalší deň som strávila odpočinkom - tým myslím nákupy. Aby som si mala vôbec čo zobrať na ten tábor keď už tam mám ísť.
...................
Vystúpim z auta a zo zadného kufru vyberiem svoje dva kufre. Jako sorry ale sme tu na mesiac a to som sa ešte dosť krotila. Porozhliadnem sa okolo seba. V tom si všimnem jednu úžasnú osobu. ,,Samantha!" Zakričím na ňu, keď vidím ako sa zúfalo rozhliada okolo seba ,či tu nie je niekto koho by poznala. Pozrie mojim smerom. ,,Ashley!" Skríkne od radosti a rozbehne sa za mnou. Silno sa objímeme. Vezmeme si naše veci a ideme si pozrieť rozpis. Pre naše šťastie sme spolu na chate, za čo som naozaj rada. Zatiaľ čo sme išli do chaty, celú dobu sme hubu nezavreli. Porozprávala som jej všetko čo sa stalo kým som bola v nemocnici. So smiechom sme vošli do chatky, na čo sme upútali pozornosť dvoch dievčat. ,,Zdravím. Moje meno je Ashley a toto je Samantha. Potešenie na vašej strane." Poviem s úsmevom a kufre dám vedľa jednej z postelí čo je pri okne. Poschodovú si zabrali hentie dve, čo mi však vôbec neprekáža. ,,Ja som Zoe a toto je Liana." Usmeje sa jedna z nich. Pozriem na ňu. Dlhé rovné čierne vlasy, čokoládovohnedé oči, pehy okolo nosa, celkom vysoká a pomerne chudá postava. Tá druhá má blond dlhé rovné vlasy, čokoládovohnedé oči, taktiež pehy okolo nosa, celkom nízka pomerne chudá postava. ,,Dvojičky že?" Uškrniem sa. ,,Správne." Zasmeje sa Liana. To nastane ticho a my sa začneme vybaľovať. V tom Sam začne zvoniť mobil. Bez toho aby sa pozrela kto to je, zdvihne to. ,,Áno?" Spýta sa do telefónu. ,,Na to rovno zabudni." Povie po chvíli a hovor zruší. Spýtavo sa na ňu pozriem. ,,Potter." Odpovie jednoducho. ,,Čo chcel?" Spýtam sa. ,,Porozprávať sa s tebou. Proste ho chytilo zúfalstvo po tom ako si mu povedala že sa s ním rozchádzaš. Jednoducho nerád prehráva stávky." Povzdychne si. ,,Kretén." Pokrútim nad tým hlavou. ,,Vy sa poznáte s Potterom osobne?" Spýtajú sa naraz a prekvapene tie dve. ,,Radšej by som bola kebyže nie." Povieme zase my so Samanthou naraz a rovnako znechutene. Na to opäť nastane ticho. Máme však ešte hodinu čas, takže sa s tými holkami dáme do reči a to zistíme že toho máme dosť spoločného. Presne o hodinu vyjdeme von, kde sa majú uskutočniť nejaké športové aktivity. Samozrejme nechýbal ani metlobal. So Samanthou sme vysadli na naše metly a vyleteli do vzduchu. Zahriali sme sa, na čo sme upútali pozornosť väčšiny táborníkov, no najmä chalanov. Zleteli sme dole pri Zoe a Lia, ktoré taktiež nasadli na metly. My sme však išli na súboj posledné. ,,Kto je henten chalan? Je strašne zlatý." Povie zrazu Lia. Pozriem sa jej smerom. ,,Scorpius." Poviem s úškrnom. ,,Ty ho poznáš?" Spýta sa ma prekvapene. Na to mu zamávam a on mi mávne naspäť. No hneď na to pokračoval v hre. ,,Odkiaľ ho poznáš?" Opäť sa spýta. ,,Chodí so mnou do školy a navyše je to môj brat, takže... tak nejak." Poviem. ,,A má dievča." Dodám, keď vidím že chce niečo povedať. Lia si povzdychne. ,,A henten? Toho poznáš tiež?" Spýta sa s úškrnom Zoe a ukáže na jedného chalana. Oni momentálne zlietajú dole a idú hrať iný. ,,Hej poznám." Uškrniem sa. Hneď na to si ma dotyčný všimne a rozbehne sa za mnou. ,,Malfoyová!" Povie s úsmevom a objíme ma. ,,Reed!" Usmejem sa aj ja a objatie mu oplatím. ,,Ahoj Ligtová." Usmeje sa aj na Sam a oni sa objímu. ,,Zdravím ťa." Povie aj ona s úsmevom. ,,Vás dve som tu nečakal." Zasmeje sa. ,,Mňa sem nahnal Scorp." Odpoviem. ,,A mňa rodičia." Povie Samantha. ,,Tak už to v tom prípade chápem. Mimochodom... Potter mi volal. Čo si mu povedala pri vašom rozchode pre Merlina?" Zasmeje sa. ,,To čo som skutočne cítila. A povedala som mu že viem celú pravdu, pár viet čo ho zrejme zdeptali a... Ďalej to už rozoberať nechcem." Zasmejem sa a on so Sam tiež. ,,Ja už musím za chalanmi. Potom sa ešte uvidíme." Usmeje sa na mňa a rozbehne sa preč. ,,Ten chalan je do teba zamilovaný." Povie zrazu Zoe sklamane. Ja sa zasmejem. ,,A napríklad... poznáš sa aj s hentým chalanom?" Spýta sa s úškrnom zrazu Lia. Pozriem jej smerom. Moje pocity začnú byť zmätené, neskutočne zmätené. ,,Weasley, bratranec. Dlho sme sa už nerozprávali..." Povzdychnem si a Sam ma objíme. ,,Tak... henten chalan?" Kývne Zoe smerom k jednému chalanovi. ,,Adamson, môj nevlastný brat." Poviem opäť s povzdychom. ,,A henten?" Ozve sa Lia. ,,Andrew, chodí s tuto prítomnou." Zasmejem sa. Na to spozornie. ,,Andrew!" Zakričí a on sa sem pozrie. ,,Sam!" Skríkne s úsmevom a rozbehne sa za ňou. Silno ju objíme a pobozká. ,,Ahoj Ashley." Povie zrazu. ,,Zdravím." Zasmejem sa. ,,A henten?" Ozve sa Zoe. Ešte ich to stále neprešlo? ,,Smith, spolužiak a som s nim v metlobalovom tíme." Poviem. ,,A tamten chalan?" Spýta sa s úškrnom Lia. Pozriem tým smerom a úsmev mi okamžite opadne z tváre. Myslela som že zo mňa vypršali všetky emócie a už nebudem môcť nič cítiť. Pichlo ma pri srdci a myslela som si dokonca že sa mi moje srdiečko práve začalo lámať na drobné kúsočky. Veď predsa len... milovala som ho a čo ak ho ešte stále milujem aj po tom čo sa stalo? Veď keď Reeda vyhodili zo školy, on bol sám sebou. Bol síce nejaký divný, no stále bol milý a pozorný. Veď on bol sám sebou keď tam pri mne ostal čo som ležala v nemocničnom krídle, bol sám sebou keď sme sa rozprávali, ten čas dokým sa Reed nevrátil na školu bol stále sám sebou... Ten elixír by predsa nefungoval v toľkej vzdialenosti, zisťovala som si to... Žeby ku mne aj cez to celé že to bola len stávka niečo skutočne cítil? Alebo som fakt len taká naivná a on si ma pekne namotal okolo prstu? Veď nebol by inač toľko zničený z toho rozchodu, pretože som mu zase tak nič hrozné nepovedala... A čo ak.... ,,Ashley? Haló!" Preruší moje myšlienky Lia. ,,Ja len... prepáč. Zamyslela som sa." Potrasiem hlavou aby som sa spamätala. ,,Tak kto to teda je?" Spýta sa opäť. Dotyčný je zrovna na metle a predvádza sa. V tom si ma všimne a zatvári sa asi tak nejak ako som sa tvárila ja keď som ho zbadala. Akoby sa tiež zamyslel. Všimnem si že na neho mieri dorážačka. ,,Pozor!" Zakričí zrazu Lia čím ho dostane z tranzu rovnako ako pred chvíľou mňa. On spozornie a tesne sa vyhne dorážačke. ,,Potter! Dávaj predsa pozor!" Zakričí na neho vedúci. ,,Prepáčte, zamyslel som sa!" Odkričí vedúcemu a opäť pozrie na mňa. Usmeje sa a pokračuje v hre. Ja si však nastavím svoju neutrálnu a kamennú tvár a tvárim sa že ma to vôbec nerozhodilo. V hlave však mám neskutočný zmätok a najradšej by som sa rozrevala. No to pripustiť nemôžem.
DU LIEST GERADE
Hey, Adamsová! (FF-HarryPotter,nextgeneration)
Fanfiction-Je to môj prvý príbeh, tak na to prosím berte ohľad. Je pravdepodovné že sa tam objavia nejaké gramatické chyby, takže sa Vám vopred ospravedlňujem. Želám príjemné čítanie. ♥ -•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•- „Ale v tom prípade musíš ísť ty na r...