Začínam ho mať rada...

345 21 6
                                    

S Emily aj Samantou to máme namierené na hodinu lektvarov. Večer sme sa ešte bavili a hrali fľašu, čo mi pomohlo zistiť že Samanta je úplne super. Neznášali sme sa, no to je už za nami. Zlá na mňa bola len kvôli tomu, že sa bála že jej ukradnem kamošov. Minulosť sme zahodili, a teraz sme kamarátky. Vôjdeme do triedy medzi poslednými. Rozhliadneme sa okolo seba. Všimnem si nejakého chalana, ako otravuje nejakú byflomorčanku. Zrejme ho má už plné zuby. Namierim si to k nim.

„Je tu voľné?" Spýta sa ten chalan s úškrnom. Ja si tam nenápadne sadnem.

„Si snáď slepý? Zdá sa ti že je tu prázdna stolička? Podľa teba som neviditeľná?" Zahrám urazenú. V tom momente zazvoní, no nevšimol si to, len sa na mňa prekvapene pozrie. No napokon sa na jeho tváry zjaví úšklabok. Až potom si všimnem že je to jeden z tých Fredovych spolubývajúcich.

„Nemusíš byť stále stredom pozornosti." Povie a ja sa usmejem.

„Zakázať mi to nemôžeš. A ak si si nevšimol, zvonilo, profesor už prišiel a sme opäť stredom pozornosti. Všetci sa totiž zabávajú na tom, ako v jedenástich balíš dievčatá. Počkaj s tým až keď budeš vyspelejší. Aj keď… toho sa asi nikdy nedočkáme. A teraz pokiaľ dovolíš, učiteľ by rád hovoril niečo čo je spoločné s touto hodinou. Možno sa naučíš baliť baby na lektvar lásky keď to nedokážeš inač." Poviem to celé s úškrnom. On sa poobzerá po triede. Keď zistí že nás všetci sledujú, niektorý sa smejú a niektorý zase len zadržiavajú smiech, pozrie na profesora.

„Pán Strong, posaďte sa prosím. So slečnou Adamsovou sa môžete vybavovať aj po vyučovaní." Povie profesor a ten chalan si sadne do lavice za nami. Ja si dám päsťačky so Sam aj Emily, ktoré sedeli vedľa v lavici. Profesor začne hovoriť nejakú úvodnú reč. Ja sa pozriem na tú byfľomorčanku.

„Ashley Adamsová." Predstavím sa jej, ona sa usmeje. Ani neviem prečo som sa zrovna JA začal baviť s BYFĽOMORČANKOU!

„Caroline Moonlightová." Tiež sa predstaví. Potom už začneme počúvať profesora. Hovoril nejaké základy a na ďalších hodinách nás bude rozdelovať do rôznych dvojíc a budeme pracovať na lektvaroch. Hodina skončila a všetci sme vyšli von z učebne.

„Čo hovoríš na tento predmet?" Spýta sa Carol.

„Začínam ho mať rada…" Poviem s úškrnom a narážkou na rozhovor s tým chalanom. Carol je fakt super. Pripomýna mi dosť môjho brata takže… 
Postupne som si obľúbila všetky predmety. Ale najviac lektvary alebo obranu proti čiernej mágii. No mám rada aj premieňanie. Už sa teším ako nejakým chalanom pričarujem papagájí zobák, oslí chvost, koňské kopytá, prefarbím vlasy… Budú to super roky.

Hey, Adamsová! (FF-HarryPotter,nextgeneration)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora