Ohnivé ombré?!

256 21 0
                                    

Dnes sa ešte neučí, takže sa Jam rozhodol že mňa a Sam vezme do Rokvilu. Keďže je stále zima, obliekla som si:

 Keďže je stále zima, obliekla som si:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Sam si obliekla:

Išli sme tam skoro ráno, aby nás nikto nevidel odchádzať

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Išli sme tam skoro ráno, aby nás nikto nevidel odchádzať. So Sam sme sa nenápadne vyparili z klubovne a išli dole po schodoch. Chalani tam už čakali. ,,Pripravené?" Spýta sa s úsmevom Jam. ,,O tom ani nepochybuj." Odpoviem a on otvorí jeden z obrazov. ,,Tak nás následnujte." Povie a vleze do toho tunelu. Chalani ho následuju. My so Sam sa na seba nechápavo pozrieme no nakoniec ich následujeme. Zrazu dám ruku do vzduchu. Ďalej to nevedie. Kde teda zmyzli? Sam do mňa zozadu vrazí a ja začnem padať. Teda... skôr sa šmíkať. Ďalej totiž vedie dáka šmikľavka či čo to je. Od strachu zvriesknem. Celú cestu so Sam vrieskame, nečakali sme to. Nakoniec sme sa dostali na koniec. ,,Tak, vitajte v Rokvile." Zasmeje sa Jam. My so Sam si začneme popravovať vlasy a ďalšie veci. ,,Čo tak nás varovať pred tým než začneme padať?" Zamračím sa na neho. Chalani sa však len začnú smiať idú do nejakého podniku. ,,Päť krát pivo, viete aké." Žmurkne Jam na čašníčku. On sa len usmeje a odkráča. ,,Sorry chalani, nedám si s vami. Chcela som sa vždy pozrieť do jednoho obchodíku, takže... možno za dve hoďky." Oznámim im a výjdem von. Namierim si to do kaderníctva. Sam beží za mnou. ,,Ty si na tam s nimi chcela nechať samú? A kam vlastne ideš?" Spýta sa mierne naštvane, no viem že to len hrá. ,,Veď by to nebolo až tak hrozné." Zasmejem sa. ,,A do kaderníctva, chcem si dať spraviť ohnivé ombré." Dodám s úsmevom na tvári. ,,Ohnivé ombré?!" Prekvapene sa spýta Sam. Ja len prikývnem a vôjdem dnu. Zrovna nejaká baba farbí vlasy jednej paní. Zrazu k nám príjde nejaký chalan. Musím uznať, je zlatý. Červené vlasy, zelené oči, vysoký... a ten jeho úsmev... to je proste dokonalosť. ,,Zdravím dámy. Čo by ste si priali?" Spýta sa na mňa až moc slušne. ,,Ahoj. Chcela by som ohnivé ombré. Inač cool vlasy, páčia sa mi." Usmejem sa. ,,Samozrejme, posaď sa sem. A ja viem, farbil som si ich sám." Uškrnie sa. ,,Tvoj postoj sa mi páči... Som Ashley." Predstavím sa. ,,Harry." Predstaví sa aj on. Ja si zatiaľ sadnem. ,,Máš dievča že?" Spýtam sa. Tá otázka ho mierne zaskočí. ,,Áno, ako to vieš?" Spýta sa. ,,Dokonalý chalan predsa nemôže byť sám." Uškrniem sa. On sa len zasmeje. ,,Tak v tom máš pravdu, som dokonalosť sama." Povie a začne mi na vlasy nanášať farbu. ,,Ja mám vždy pravdu." Oznámim mu. Takto sme sa rozprávali po celý čas. Sam aby sa nemudila, začala malovať ľudí zatiaľ kým čakali na v kreslách s alobalmi na hlave. Robila to zadarmo, bavilo ju to. Harry mi už dofénoval posledné pramienky a dielo bolo hotové. ,,Je to dokonalé. Vďaka chlapče." Poviem a prehrabnem si vlasy. Raz na jednu stranu a potom na druhú. Do tých vlasov som sa práve zamilovala. Postavila som sa a vybrala peňaženku. ,,Drobné si nechaj." Žmurknem na neho a podám mu peniaze. ,,Príď kedy budeš chcieť, spravím ti nabudúce aj zľavu." Tiež na mňa žmurkne. Ja sa usmejem a otočím na Sam. Tá sa na mňa konečne pozrie. ,,Wow. Vyzeráš perfektne. Dosť sa ti to hodí." Uzná a ja sa uškrniem. ,,Hovoríš to akoby som to sama nevedela." Poviem a otvorím dvere. ,,Naschledanou!" Poviem a výjdem von. Sam ide za mnou. Poslala som ju nech ide predomnou. Otvorila dvere od toho podniku a vošla. Potom som vošla ja. ,,Hi boys." Usmejem sa na Potterovu partu a sadnem vedľa Jama. Sam sedí vedľa Georga. ,,Páni." Povedia všetci naraz s úžasom v hlase. My so Sam sa zasmejeme. ,,Úžasné však?" Uškrniem sa a odpijem z Jamovho piva. Predpokladám ale že to malo byť pôvodne moje. ,,Héj, to je moje pivo!" Zamračí sa James a vezme mi ho z ruky. ,,Pôvodne bolo moje. Takže mi ho neber alebo mi objednaj ďalšie." Poviem s úškrnom. On mi v momente objedná nové pivo. Hlavu si položím na Jamesove rameno. Chce sa mi spať. Sam vyberie mobil a začne sa fotiť. Teda... aspoň som myslela že fotí seba. Dokým nepovedala jednu vetu... ,,Vy dvaja ste spolu taký zlatý." Začne sa rozplývať. ,,Sam... pochop to. S Jamom sme len kamaráti." Prevrátim nad ňou oči. Ona sa však naďalej usmieva a ukazuje fotky Andymu a Georgimu. S Jamesom sa zahladíme navzájom do očí. Má nádherné čokoládovo hnedé oči a ešte tam má aj tie hviezdičky... on je tak zlatý... MOMENT, ČO?! Nie, to asi začínam mať len halucinácie. Tá farba mi zrejme natiekla do hlavy a začína mi prepínať. Áno, tým to bude. Iný dôvod v tom nevidím.

Hey, Adamsová! (FF-HarryPotter,nextgeneration)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora