Otázka na Reeda: Myslel si vážne, keď si jej povedal že ju miluješ?
- Áno, myslel. Vždy som ju miloval. Od prvého momentu. Musíte mi veriť.
Otázka na Ashley: Si psychicky chorá, myslieť na to že im tvoj otec nezaplatí pritom tebe ide o život?!
- Čudovala by si si sa mi keby som bola? Popravde? Možno ja som. Veď a kto by nebol keby príde na to že jeho pravá matka je vlastne mŕtva, že celé detstvo žila v klamstve a nakoniec jej je povedané že jej chalan vlastne ani nie je jej chalan, že je to niekto úplne iný a že vlastne pravdepodobne miluje niekoho iného?
Otázka na autorku (čiže na mňa): Ehm, ušlo mi niečo keď ju volajú Estrella?
- Bolo o tom písané v časti keď prišla domov k Malfoyovcom a keď našla tú tajnú izbu z jej detstva. Tam to bolo všetko na tej fotografii zozadu, môžeš si to ísť overiť kľudne.
Otázka na Jamesa: Vieš že sa Ashley skoro dozvedela od danej osoby pravdu?
- Žartuješ že?! Ten idiot Reed jej to celé povedal však? Prisahám že hneď ako ho stretnem ho zabijem. A vlastne zabiť ho nemôžem, to by potom tá krava Ashley prišla na to že niečo nie je v poriadku. Tak nič. Zrejme opäť budem musieť použiť kúzlo na výmenu. Nevieš kde sa ten idiot nachádza? Radšej ho nájdem skôr než sa jej vyspovedá...
Otázka na Ashley: Aký je tvoj obľúbený predmet v Rokforte.
-Lektvary a potom samozrejme metlobal. Medzi nimi sa neviem rozhodnúť, sú to pre mňa také topky.
Otázka na Jamesa: Aké je to mať za otca Harryho Pottera?
- Otravné. Keď si synom niekoho tak slávneho, všetci od teba čakajú tie najlepšie výsledky. A otec mi často vyčíta že som ho sklamal, že sa mám vždy snažiť naplno... Ale má to výhody. Dievčatá po mne idú a to je hlavné, nie? Mám popularitu, mám všetko čo chcem. A všetci sa mi vďaka otcovi boja postaviť do cesty.
Otázka na Ashley: Čo si myslíš, prečo si neostala s tvojím otcom a Scorpom?
- Neviem. Aj mňa by to veľmi zaujímalo. Možno si mysleli že by som to zle znášala, tak mi vymazali pamäť a poslali do novej rodiny. Ale tak už chápem prečo sa s tým mojim bývalým bračekom nepodobáme. Viem, viem - odbočila som od témy, prepáč.
Otázka na Scorpiusa: Čo si myslíš o Jamesovi Potterovi? Aký máš názor na to že je to láska Ashleyinky?
- Potter je zvláštny. Niečo mi bráni v tom plne mu dôverovať. Viem že niečo tají. So Samantou sa to snažíme rozlúštiť už dlhšie. No a prišli sme na jednu vec: Ten prsteň čo Ashley dostala nepatrí rodine Potterovcov ale... nie, nebudem prezrádzať. Dozviete sa čoskoro. A čo hovorím na to že je to láska mojej milovanej sestričky? Nebude mi to vadiť keď sa dozvie celú pravdu. A tú sa musí dozvedieť čo najskôr. Už zrejme niečo tuší. Zavolal som totiž Reedovi že je v nemocnici. Vedel som že som zavolal teraz správnej osobe. Vedel som že sa jej pokúsi povedať pravdu. Lenže neviem či to bol najlepší nápad. Viním sa za to že teraz ju doktori strácajú. Už tak na ňu toho bolo veľa a vďaka mne sa dozvedela ďalšie nezmyselné a smutné správy. Možno kvôli mne odpadla, možno kvôli mne prestáva žiť... Ak hej, nech si ma ten Potter nepraje, roztrhol by som ho ako leva!
Otázka na Draca Malfoya: Čo by ste robil, keby vaša jediná dcéra zomrie?
- Na to sa mi nechce ani myslieť. Ale ak by sa to predsa len stalo, neodpustil by som si to. Tajil som jej jej minulosť a takto to dopadlo. Asi by som sa zbláznil z toho že som prišiel aj o ňu. Vyzerá totiž presne ako jej mamina Bella, nemôžem stratiť aj o ňu...
Otázka na autorku (mňa): Rozmýšlala si niekedy nad tým, že naše životy ovláda nejaký spisovateľ/spisovateľka ktorý/ktorá teraz píše nejakú storku?
- Už veľmi veľa krát. Premýšľam nad tým skoro každý deň. Minule som dokonca aj rozmýšľala nad tým, že čo ak som vlastne nejaká postava vo filme, ktorej diktujú čo má robiť a hovoriť. Poslednou dobou nad takýmito vecami rozmýšľam stále. A vždy sa pýtam: ,,Prečo ja?" Ja som ochotná tomu dokonca aj veriť že sa to v skutočnosti deje. Pretože nič nie je nemožné a diať sa môže naozaj čokoľvek. Premýšľala som že keď spím, tá spisovateľka alebo ten spisovateľ zatiaľ píše to čo sa stane na ďalší deň keď sa zobudím. A niektoré zážitky z môjho života mi prídu úplne ako nejaké akoby scénky či repliky z príbehov čo čítavam. A niekedy aj z filmov...
Tak tu je ten ask. Ak by predsa len mal ešte niekto nejaké otázky, pýtajte sa. Prípadne by som do ďalšej časti dala odpovede na otázky ak by nejaké boli. A veľké ĎAKUJEM tejto úžasnej osobe, ktorá mi napísala tieto otázky. Som ti neskutočne vďačná
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hey, Adamsová! (FF-HarryPotter,nextgeneration)
Fanfic-Je to môj prvý príbeh, tak na to prosím berte ohľad. Je pravdepodovné že sa tam objavia nejaké gramatické chyby, takže sa Vám vopred ospravedlňujem. Želám príjemné čítanie. ♥ -•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•- „Ale v tom prípade musíš ísť ty na r...