Ďakujem veľmi IAmCraaazyGirl. Dosť si mi pomohla s touto kapitolou. ❤❤Zrovna sa chystáme na zápas v metlobale. Som útočníčka. Dnes hráme zápas proti Bystrohlavčanom. Všetci nasadneme na metly a vyletíme na svoje miesta. V hladisku si všimnem Jamesa. Má nad hlavou transparent s mojím menom. Usmejem sa no to už začne hra. Po určitom čase sa tam objaví zlatonka. Okamžite idem za ňou. Všimne si to však aj jeden bystrohlavčan. Hovorí sa o ňom že pre výhru by spravil čokoľkek. Natlačí sa na mňa. Zlatonka vyletí celkom vysoko. Letím za ňou a ten chalan zase za mnou. Zrýchlim a natiahnem ruku. Nepodarí sa mi ju však chytiť. Odletí preč a ja idem za ňou. Som celkom blízko, takže natiahnem ruku. No stále nič. Po asi desiatih minútach sa mi ju podarí chytiť. To sa pri nás však objaví ten chalan a zhodí ma z metly. Problém je že sme boli pomerne dosť vysoko. Zlatonku však chytìm ešte pevnejšie, nepúšťam ju. Pri padaní však skoro nič nevnímam. Ide mi len o to aby sme získali body a zlatonka je to čo potrebujeme. Nakoniec pod sebou pocítim tvrdú zem. Udriem si silno hlavu čo neznačí nič dobré. Zlatonku však stále držím v ruke. Nič však nevidím ani nepočujem. Nakoniec prestanem všetko vnímať.
.............Z pohľadu Jamesa...........
Sedím v nemocníčnom krídle. Opäť som s Ashley a držím ju za ruku. Spadla z metly. Má otras mozgu. Mimo je také dva týždne. Toho chalana som poriadne zbil a nakoniec bol vyhodený zo školy. Zrazu sa na mojej tvári zjavý široký úsmev keď zbadám že sa Ashley konečne preberá. ,,Neboj Ashley. Bude to v poriadku. Toho kreténa som zbil, už som sa bál že ťa stratím. Ako sa cítiš zlatíčko?" Spýtam sa. Ona nadvyhne obočie. ,,Kto si?" Spýta sa. Zamrznem.,,Č-Čo?" Nechápavo sa ma opýtam. ,,Veď to som ja, James Potter. Chodíme spolu." Poviem zúfalo. ,,Aha... a kto som ja?" Spýtam sa zrazu. Ona... ona stratila pamäť... moja láska, moja princezná nevie kto som. Nevie nič... ,,Ty... ty si Ashley. Ashley Adamsová Malfoyová. Slyzolinčanka, kúzelníčka, jedno nádherné a skvelé dievča ktoré nadovšetko milujem. Pamätáš si aspoň niečo?" Po líci sa mi skotúľa slza. ,,Ja... nie. Na nič si nepamätám. Ja... teda my.... my spolu chodíme?" Spýta sa prekvapene. ,,Áno. od Velntínu. Sme spolu dva mesiace." Poviem a ona sa na mňa divne pozrie. ,,Aha... aj mi to dáva zmysel. Si strašne zlatý chalan a ako vidím máš aj srdiečko." Usmeje sa a zotrie mi slzy. Ja sa na ňu usmejem. Otvoria sa dvere a v nich sa zjavia Sam a Scorp. ,,Kto ste?" Spýta sa Ashley keď ju idú objať. Oni zastanú v pohybe. ,,Stratila pamäť. Nič si nepamätá..." oznámim im. ,,Ty si ma nepamätáš? Žartuješ? Malfoyová neštvi ma. Ty si zabudla na svoju najlepšiu kamarátku? Veď to som ja, Samanta. Mňa si predsa musíš pamätať. Musíš. Najskór sme sa neznášali no teraz sa z nás stali najlepšie kamarátky. No ták, toto mi nerooob." Najskôr to povie nahnevane no na konci sa rozplače. ,,Ja... nič si nepamätám. Prepáčte. Tie vaše mená mi niečo hovoria no nespomýnam si presne." Povie a pozrie na Scorpiusa. ,,Sestrička, nestraš ma. To som ja, Scorpius. Nehovor mi že si ma nepamätáš." Pohrozí jej scorp a ona sa neviem prečo zasmeje. My všetci sa na ňu nechápavo pozrieme. ,,Prepáčte ale je celkom vtipné že človek vám povie že si na nič nepätá a vy mu začnete o sebe rozprávať a že som na vás proste nemohla zabudnúť. Hlavne keď zistím že mám frajera, brata a najlepšiu kamarátku. A všetci spolu dobre vychádzajú." Povie. My sa tiež zasmejeme a prikývneme. ,,Inač... podarilo sa ti chytiť zlatoku na metlobale. Vďaka tebe má teraz slizolin najviac bodov." Usmeje sa Sam. ,,Metlobal? Zlatonka?" Spýta sa začudovane. ,,Nehovor mi že si nespomýnaš. ,,Nie... práveže tieto dve veci mi niečo dosť hovoria. Stále sa mi snívalo o tom ako som sedela na metle, držala som nejakú zlatú guličku s krídlami a zrazu do mňa vrazil nejaký chalan a ja som padala k zemi. Tam ten sen vždy skončí. Alebo sa mi sníva o búrkach. Neviem prečo." Vzdychne si a ja prikývnem. ,,To čo si bola na tej metle a tak... ten sen... to nebol len sen Ashley. To bola skutočnosť miláčik..." Poviem smutne. ,,Moment... to bol ten chalan o ktorom si hovoril že si ho zmlátil?" Spýta sa s úsmevom. ,,Áno. Chcel som ťa chrániť. VŽDY ťa budem chrániť Zmija." Poviem. ,,Zmija... zmija... prečo sa mi pri tom slove vybaví Fénix?" Spýta sa. Ja sa na ňu šokovane pozriem. ,,Pretože to boli naše prezývky na jednom plese... ty Zmija, ja Fénix..."
YOU ARE READING
Hey, Adamsová! (FF-HarryPotter,nextgeneration)
Fanfiction-Je to môj prvý príbeh, tak na to prosím berte ohľad. Je pravdepodovné že sa tam objavia nejaké gramatické chyby, takže sa Vám vopred ospravedlňujem. Želám príjemné čítanie. ♥ -•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•- „Ale v tom prípade musíš ísť ty na r...