..........Z pohľadu Ashley............
Prešla určitá doba a ja som si spomenula skoro na všetko. A len tak pre informáciu, Reed sa opäť vrátil do školy. Bol len dočasne vylúčený. James mi hovoril že je to riadny kokot a že s ním nemám vôbec hovoriť. Ale niečo vám poviem, zdá sa mi že ako sa Reed vrátil, James sa chová mierne inač. No nič, teraz tá lepšia správa: Je koniec školy a ide sa domooov! Teda... pri mne to znamená že sa ide ku Sam. Zrovna sa nastupuje do vlaku. Rýchlo nám obsadím kupé. Sam, Andy, Scorp a Nela si sadnú za mnou. James išiel do iného kupéčka, pretože sa potreboval s jeho kamošmi o niečom porozprávať. Ale nechápem prečo išiel do kupé za Reedom... Poslednou dobou nechápem väčšine vecí. Celú cestu som počúvala pesničky, zatiaľ čo hentí si tam hovorili v párikoch sladké vecičky a neustále na niečom smiali. Ja som tam po chvíli zaspala.
..............................
Zobudila som sa na to, že vlak zastavoval. Postupne sme začali vystupovať. ,,Mno ľudia, tak vidíme sa snáď skôr ako o dva mesiace." Poviem a postupne ich všetkých vyobjímam. ,,Maj sa bráško." Usmejem sa na Scorpa, ktorý ma silno objíme. ,,Ty... Ashley? Tak ma napadlo... nechcela by si ísť na prázdniny ku nám? Otec by ťa určite rád videl a viem že aj ty jeho..." Povie zrazu. Nad tým sa usmejem. ,,Sam? Nebude vadiť ak..." Ani nedokončím a ona ma preruší. ,,V pohodeee, uži si to. Ale niekedy sa potom stretnúť musím je ti to jasné že?" Zasmeje sa a ja s ňou. Objímeme sa, spravíme náš typický pozdrav a ja so Scorpom sa potom odpojíme. ,,Ale nehovor mu že som to ja. Chcem vedieť či si ma obľúbi takú aká som a nebude brať ohľad na to že som jeho dcéra. Jednoducho chcem vedieť či splňujem jeho očakávania." Poviem a on len prikývne. ,,Tak budeš hrať moju najlepšiu kamarátku, ktorú napríklad z domu vyhodili. Súhlas?" Spýta sa. ,,Ehm... fajn. Takže ty zo mňa chceš spraviť bezdomovca hej? No tak to ti ďakujem braček." Zasmejem sa a on so mnou. Podídeme k dákej pani, predpokladám že Scorpovej mame. ,,Ahoj zlatíčko." Povie s úsmevom a objíme Scorpa. Dá mu pusu na líce. ,,Mamiii, fuuuj." Povie znechutene. Ja sa nad ním začnem v momente smiať. ,,Ahoj. Som Scorpiusova mama. A ty si...?" Spýta sa a ja sa milo usmejem. ,,Ashley Ad..." Chcem povedať svoje meno, no Scorp mi skočí do reči. ,,Adernsonová." Dokončí a mne až potom dojde. ,,Teší ma." Povie s úsmevom. ,,Mňa tak isto. Scorp mi o vás toľko rozprával. Vraj milujete čierne ruže. Nádherné kvety, ktoré nájdeš len zriedkavo. Ale ja mám radšej červené. Sú síce ľahko najduteľné, no sú prekrásne. Milujem červenú farbu. Najmä takú vínovo červenú. A také ruže sú najkrajšie ruže." Poviem a ona sa usmeje. ,,Nechceš začať chodiť s mojím synom?" Spýta sa a ja sa v momente začnem smiať. Rovnako ako aj Scorp. ,,Prepáčte ale my dvaja sme len najlepší kamaráti a navyše má dievča." Poviem. Ona sa zasmeje a odvezie nás k nim domov. Vošli sme dnu. Scorp mi zobral kufor a zaviedol ma do mojej novej izby. Bola obrovská. A to myslím vážne, nežartujem.
Keď so vyšla hore po tých schodík čo slúžia aj ako knižnica, bla tam obrovská kúpeľňa. Normálne že luxus. ,,Tak sa tu ubytuj, ja idem informovať otca. Za chvíľu prídem hej ségra?" Povie Scorp. ,,Jasné, no problémo." Usmejem sa a on s úsmevom odíde. Ja začnem prechádzať knihy. Všimnem si jednu z nich. Takú istú máme aj doma. Lenže nebola na čítanie. A podľa mňa ani táto nebude... Pred očami sa mi odohrala minulosť. Bola som tu ako malá, mala som asi tri roky a môj ocko hovorí aby som sa posnažila vytiahnuť tú knihu. Lenže ako ňou potiahnem, to celé pod schodami sa odsunie a objaví sa tam nejaká miestnosť. Môj ocko mi hovorí že kedykoľvek budem chcieť plakať alebo byť osamote, tak mám použiť toto. Že o tom vieme len my traja. Ja, on a moja mamina. Vo dverách sa zrazu zjaví nejaká pani. Príde ku mne a dá mi pusu na líce a povie: ,,Tak čo princezná moja? Páči sa ti to? Pekne sme ti to s ockom zariadili?" Spýta sa s úsmevom. To sa v momente preberiem. ,,Počkať... čo?" Spýtam sa zmätene. Potiahnem tú knihu a ono sa to otvorí. Tá miestnosť sa vôbec nezmenila...:
Pozriem sa na fotku čo je položená na stolíku. Som tam ja, ocko a tá žena... Ale... kto tá žena je? Žeby mal ocko už vtedy niekoho iného? Otočím to. Vzadu je niečo vyryté ,,Všetko najlepšie naša milovaná Estrella. S ockom ťa veľmi ľúbime. Tvoja mamička Bella." Tak tot nechápem. Čo sa to sakra deje?! Čo to má Merlin znamenať?! Ako je možné že tá Estrella vyzerá úple rovnako ako som vyzerala ja? Teda... až na tie ryšavé vlasy. Tie má rovnaké ako jej matka Bella. Aj keď... moje vlasy boli odfarbené ešte keď som bola malá a... Tak moment... ,,T-to nie je možné..." Šepnem. Zrazu započujem kroky blížiace sa k mojej izbe. Fotku rýchlo položím na jej miesto a vyjdem z tej miestnosti. Zavrie sa to v momente ako Scorp otvorí dvere. ,,Taaak fajn. Otec je informovaný. A mama ťa volá dole, ideme jesť." Povie mi s úsmevom. ,,Dobre. Ja... hneď som tam. Len si ešte dačo vybalím." Poviem. ,,Jasné. Tak potom zídi dole a zahni doľava. To nájdeš rýchlo." Usmeje sa a odíde. ,,Ja sa zvalím do postele. V hlave sa mi začne vytvárať nekontrolovateľne veľa otázok. Čo si mám sakra myslieť? Mám to brať tak že moja biologická mama zomrela? Alebo odo mňa a otca odišla? Alebo ma nechceli a dali ma adoptovať? Čo sa to so mnou deje? Kto vlastne som? Myslela som si že viem kto som, no asi neviem....
YOU ARE READING
Hey, Adamsová! (FF-HarryPotter,nextgeneration)
Fanfiction-Je to môj prvý príbeh, tak na to prosím berte ohľad. Je pravdepodovné že sa tam objavia nejaké gramatické chyby, takže sa Vám vopred ospravedlňujem. Želám príjemné čítanie. ♥ -•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•- „Ale v tom prípade musíš ísť ty na r...