Čo tým myslíš?

234 15 6
                                    


So Sam vyjdeme z izby a ideme smer sieň. Chalani nás mali čakať pred vchodom do siene. Objavili sme sa na vrchu schodov a chalani sa na nás pozreli. Na tvári sa im zjavili úsmevy. Usmiali sme sa aj my so Sam a schádzali dole schodmi. Podišla som k Jamesovi a on my nastavil ruku. ,,My lady." Povedal s úsmevom a ja som sa chytila jeho ruky. Vošli sme do siene a všetky pohľady padli na mňa a na Jamesa. Ani sa im nečudujem. Sme dokonalý pár. Postupne sa predierame pomedzi ľuďmi.  Cítim na sebe závistlivé pohľady od dievčat a na Jamesa hádžu závistlivé pohľady chalani. Dokonca aj Reed mu závidel. Nad tým som sa usmiala a pokračovala. Podišli sme k punču a naliali do pohárov. Zrazu sa pri nás objavil Reed. ,,Môžem ti ho nachvíľu ukradnúť?" Spýta sa A ja sa zasmejem. ,,A ty si od kedy tak zdvorilý?" Spýtam sa James sa zasmejem. ,,Ale potom mi ho vráť." Poviem a s Jamom si dáme pusu. Reed len prevráti očami a odtiahne Jamesa nabok. O niečom sa tam rozprávajú a pri tom pozerajú na mňa. Zrazu sa pri mne objaví dáky chalan z vyššieho ročníka. ,,Ahoj. Prepáč ak ruším ale nevidela si Jessicu? Niekam sa mi stratila." Spýta sa ustráchane. Ja sa nad ním len pousmejem. Je pri čokoládovej fontáne." Odpoviem a on sa na mňa usmeje. ,,Vďaka." Povie a ide za ňou. Zrazu si všimnem Eda s Emily a pri nich Freda s Carol. Tvária sa šťastne. Popravde? Tí ľudia mi chýbajú. Dosť som sa s nimi nasmiala a mala som s nimi super zážitky. Po líci sa mi skotúľa jedna slza, ktorú však v momente zotriem a na tvári vykúzlim úsmev. Odpijem si a opäť pozriem na tú skupinku. Všetci sa na mňa pozerajú. Niečo si medzi sebou povedia a Ed ide mojím smerom. ,,Ahoj sestrička. Môžem s tebou hovoriť?" Usmeje sa. Ja ho však ignorujem. ,,Ashley?" Ozve sa opäť. ,,Jáj to hovoríš na mňa? Prepáč, myslela som že si povedal sestrička." Povedala som odmerane. ,,No ták. Ako dlho na nás chceš byť naštvaná a ignorovať nás?" Spýta sa a ja sa sucho zasmejem. ,,Ja? A ignorovať vás? Neviem kto koho prvý totálne odkopol a začal ho ignorovať. Nehrajte sa tu teraz na neviniatka dobre? S Emily ste ma vymenili za chlast a drogy a neviem aké hrôzy ste o mne narozprávali aj Carol s Fredom keď ma odkopli aj oni." Zamračím sa. Ed chce niečo povedať no preruší ho James. ,,Ahoj láska. Všetko je v poriadku?" Usmeje sa a objíme ma. Dá mi pusu a pozrie na Eda. ,,Čau. Edward že?" Neisto sa spýta a Ed prikývne. ,,Zdá sa že tvoja parta ťa už čaká." Povie a Ed sa otočí a odkráča. ,,V pohode?" Spýta sa ma Jam ustarostene. ,,Hej, všetko je v poriadku keď ťa vidím." Poviem s úsmevom a pobozkám ho. Začnú hrať pomalý song, tak ideme tancovať.



....................................................




Po troch hodinách tancovania, spievania, pitia a rozprávania sa s Jamom, Sam a Andym si sadneme na gauč a počúvame vyhlásenie kráľa a kráľovnej. Na pódium sa postaví jedno dievča čo je v poslednom ročníku, myslím že sa volá Alyah. Začne dačo hovoriť. Ja spozorniem až keď započujem Jamove meno. Všetci začnú tlieskať a ja sa samozrejme pridám. Pred odchodom na pódium mi dá pusu a odíde tam. Na hlavu mu dajú korunu a idú vyhlasovať kráľovnú. To sa však zamyslím a spozorniem opäť až keď vyhlásia meno. MOJE meno. Na tvári sa mi objaví široký úsmev, postavím sa a prídem na pódium kde mi na hlavu dajú korunku. Postavíme sa s Jamom vedľa seba a dáme si pusu pred všetkými. Ozve sa obrovský potlesk. S Jamesom prídeme do stredu parketu a začneme tancovať. Potom sa pridajú aj ostatní. ,,Nejdeme do mojej izby?" Šepne mi a ja s úsmevom prikývnem. Po skončení pesničky ma chytí za ruku a ťahá ma do jeho izby. Vyhodí si ma na ruky ako princeznú a tak ma odnesie až do jeho izby. Položí ma na jeho posteľ a zamkne dvere od jeho izby. Príde ku mne a zvalí ma do postele. Začne ma bozkávať. Najskôr na ústach no potom skĺzne aj na krk. Neriešim to pretože som mierne opitá. Spamätám sa až keď mi začne rozopínať šaty. V momente ho od seba odstrčím a vyskočím z postele. ,,Prepáč. Ja... ja nemôžem." Poviem a on sa zamračí. ,,Prečo? Prečo nie?" Zvýši hlas. ,,Proste nie. Ja naozaj nemôžem." Vzlyknem. ,,Povedz mi dôvod. Chcem počuť dôvod!" Skríkne a ja začnem ustupovať. Vyjdem na balkón kde sa opriem o zábradlie. ,,Jednoducho nie. Pochop ma prosím. Ja naozaj nemôžem." Poviem so slzami v očiach. ,,Fajn, ako myslíš. Nechcel som ti robiť zle, to chcel Reed. Ale tuším to inač nejde." Povie chladne a ja sa na neho zmätene pozriem. NA sebe pocítim kvapky dažďa. ,,Čo tým myslíš?" Spýtam sa. ,,S Reedom sme si dali stávku že sa s tebou vyspím. Potom však chcel aby som spravil niečo horšie, aby som ťa naveky ponížil. Lenže to som ti nedokázal spraviť. Očarila si ma tak som povedal že ti nič hrozné robiť nebudem. No teraz si si to sama dosrala. JA totiž stávky neprehrávam. Je mi to ľúto..." Povie a mne sa do očí nahrnú slzy. Zrazu zazriem blesk. V očiach sa mi objaví strach. Zacítim zimomriavky po celom tele. ,,Môžem ísť prosím do izby?" Spýtam sa. On už by aj povolil, bolo na ňom vidieť že i nechcel ublížiť. Podišiel ku dverám a odomkol. Ako som chcela vojsť do izby a odísť z balkóna, do izby vtrhol Reed a zamkol ma na balkóne. Otočila som sa smerom von. Videla som ďalší blesk. Začala som nekontrolovateľne plakať. Zrazu sa predo mnou zjavil nejaký chalan na metle a začal ma natáčať. Začala som búchať na dvere. ,,Prosím, pustite ma. Nenechávajte ma tu." Poviem pomedzi plač. Ja však započujem len smiech. Niekde blízko tresne blesk. Mňa mykne a spustím sa dole. Hlavu si dám do dlaní a začnem plakať ešte viac. Z vrecka vytiahnem prstienok od Fénixa a usmejem sa naň. Začnem si predstavovať ten rozhovor... tú chvíľu kedy sme sa stretli. Ako sa bál že som Carol, ako si veril... Zasmejem sa nad tou spomienkou. Začne sa mi točiť hlava. Prestanem vnímať všetko okolo seba. Posledné čo som zaregistrovala bolo otváranie balkónových dverí a Jamesov hlas ako kričí moje meno...





Zdar ľudia! Ospravedlňujem sa za takú depresívnu časť no dnes nemám najlepšiu náladu čo sa odrazilo aj na tejto časti. Včera som mala práveže nahajpovanú náladu čo ste zistili z tej predošlej časti. Písala so m ju včera no vydala dnes pretože mi blbol wattpad. No jedoducho prepáčte za takúto smutnú časť. Ďalšia bude dúfam veselšia. :( :/ :) 

A chcela by som sa vám strašne poďakovať za 1,1K zhliadnutí. ľudia ja vás milujeeem. Nečakala som to, ďakujem. <3 :)


Hey, Adamsová! (FF-HarryPotter,nextgeneration)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora