Preber sa!

179 11 2
                                    

.........Z pohľadu Ashley..........


Počujem pípať rôzne prístroje naokolo. Pomaly otvorím oči, do ktorých mi prenikne veľké množstvo toho prekliateho umelého svetla. Keď sa mi podarí zvyknúť si, poobzerám sa okolo seba. To sa vážne momentálne nachádzam v nemocnici? Si robíte srandu že? Koľko krát sa dostanem ešte do nejakej takejto bielej izbičky? Prídem si tu jak na psychine. V tom sa otvoria dvere a v nich sa objaví doktor. Povie mi pár základných vecí. Odíde a vo dverách sa objavia dve úžasné osoby. Na tvári sa mi zjaví úsmev. ,,Estrella." Povie so slzami v očiach Draco. ,,Draco." Poviem so smiechom v hlase a on sa tiež zasmeje. Príde za mnou a silno ma objíme. Ja jeho ešte silnejšie. ,,Scorp! Poď sem!" Poviem s úsmevom a on ma v momente so slzami v očiach vyobjíma. Začneme preberať moje a Scorpove detstvo. Hovoril nám o mame. Vraj bola presne ako ja. Nad tým som sa usmiala. ,,A chlapca máš?" Spýta sa zrazu s úsmevom. ,,Áno. Volá sa... Reed?" Prekvapene sa pozriem na dvere. Stojí tam prosím pekne ten idiot Adam Reed. Lenže viete čo ma zaskočilo? Oči mal uplakané, červené, bol unavený od nedostatku spánku, v očiach mal strach... No keď ma uvidel usmial sa a v očiach bolo vidieť že mu odľahlo. ,,Jáj to tento chlapec? Myslel som si. Bol tu stále. Ani spať ísť nechcel, domov ísť nechcel... No samých vás necháme, poď Scorp, ideme." Povie s úsmevom oco a potiahne Scorpa za ruku. Ja na Reeda vrhnem nechápavý no najmä šokovaný pohľad. ,,Čo tu robíš?" Spýtam sa. ,,Prišiel som sa uistiť že si v poriadku. Prosím povedz že za toto ja nemôžem. Nikdy by som si to neodpustil. NIKDY." Povie so slzami v očiach a sadne si na stoličku vedľa mňa. Ja sa uchechtnem. ,,Za toto ty nemôžeš. Ale nechápem prečo by si si to neodpustil keď už si ma nechal zamknutú na balkóne. Vedel si že sa bojím búrok. Vedel si to!" Skríknem po ňom. On ma chytí za ruku a mnou prejde divná elektrina. Taká... upokojujúca. To sa mi pri Jamesovi nestalo od kedy sa vrátil na školu tuto prítomný. A keď už sme pri tom... Potter mi ani nevolal, ani nepísal... Povedzte: Čo si mám o tom Merlin myslieť?! ,,Ja by som to nikdy nespravil. To Potter, on mi povedal že..." Zrazu stíchol. ,,Čo ti povedal?" Spýtam sa posmešne. ,,Keby ti to poviem, neveríš mi. Ale môžem ti to dokázať. Ten prsteň." Povie a ja sa pozriem na prsteň v tvare hada. Usmejem sa. ,,On nepatrí Potterovej rodine, nikdy ani nepatril. Veď prečo by už len Potterovci mali mať hadí prsteň však? Počúvaj. Musím ti niečo dôležité povedať." Povie a zapozerá sa mi do očí. Tie oči... Pri pohľade do nich sa mi vynorí spomienka na babkin ples. Ten chlapec... Má škrabošku, no teraz sa zapozerám do jeho očí. Sú úplne rovnaké. Ten chlapec sa zrazu usmeje. Žmurknutím preruším svoju spomienku. Pozriem na Reeda, ktorý sa usmeje. Ten úsmev, pohľad, vlasy... úplne pasujú. Ale... prečo? Nehovoril náhodou Potter že on je Fénix? Až teraz si začnem uvedomovať jednu vec... ,,Adamsová rodená Malfoyová, ja..." Začne no zrazu sa otvoria dvere. ,,Pane musíte odísť, slečna si potrebuje odpočinúť." Príde tam doktor a preruší nás. Reed sa postaví a ide preč. Pri dverách sa však otočí. ,,Milujem ťa." Povie s úsmevom a odíde. Ja už fakt ničomu nechápem... Niečo málo zjem a potom zaspím. V hlave mám nekonečne veľa nezodpovedaných otázok. 


...........................


,,Estrella, zlatíčko. Preber sa." Počujem tlmený hlas. Otvorím oči. Všade naokolo je akoby ružová hmla a nado mnou sa skláňa nejaká osoba. Hneď po zaostrení zistím kto to je. Do očí sa mi nahrnú slzy a chcem ju silno objať a už nikdy nepustiť. Lenže ako sa jej dotknem, z toho miesta sa stane dúhový prášok. Čo to...? ,,M-mami! Nie!" Skríknem s plačom. Ona však len stále dokola opakuje dve slová: ,,Preber sa!" Nechápavo sa zahľadím. ,,Preber sa. Tvoj ocko s bratom o teba majú strach. Pamätaj, som stále s tebou. Sledujem ťa a dávam na teba pozor. A preto ti poviem jednu vec: James Potter nie je skutočne James Potter a Adam Reed nie je skutočne Adam Reed. Ale takto je to iba v škole." Povie mi a ja sa na ňu zaskočene pozriem. ,,A-ako to myslíš? Prečo to hovoríš?" Spýtam sa nechápavo. ,,To všetko zistíš moja zlatá. Len pamätaj na moje slová a nezabudni: Je to tak iba v škole! Teraz cez prázdniny je Reed Reedom a Potter Potterom... Pamätaj..." Povie a začne sa strácať. ,,Nie! Počkaj! Ako si to myslela? Chceš povedať že mi Reed pred tým hovoril pravdu? No tak! Prosím, mami! Potrebujem to vedieť! Do koho som skutočne zamilovaná? Reed s Potterom si nejako prehodili telá a Reed bol Potter a preto som sa do Pottera zamilovala? Alebo sa stalo niečo iné? Prosím povedz mi to! Prosím!" Rozplačem sa. ,,Pozdravuj ocka so Scorpiusom." Povie s úsmevom než sa vyparí úplne. Vtom sa mi však zatočí hlava a ja začnem pomaly otvárať oči. Do očí mi v momente bleskne veľké množstvo svetla. Niekto so mnou zatrasie. ,,Pozor! Strácame ju! Rýchlo!" Ozve sa mužský hlas. Tak moment... j som v nemocnici? ,,Doktor! Čo je s mojou dcérou? Včera som s sa tu s ňou predsa normálne rozprával! Čo ste spravili keď jej prestáva biť srdce?!" Ozve sa zrazu naštvane. Ocko?. ,,Teraz tu byť nemôžete. Choďte von prosím!" Povie ďalší hlas. Chcem otvoriť oči úplne, usmiať sa, povedať že mi nič nie je a že som videla mamu, že ich pozdravuje... Lenže nemôžem, nejde to. Opäť jediné čo vidím je tma. Nič nepočujem a ani necítim. Jediné čo vnímam je že mi pomaly prestáva prúdiť krv v žilách a srdce stráca svoj obvyklí rytmus... Čo je zle s tými doktormi že strácajú normálne, zdravé a dokonalé dievča ako som ja?! Za to im môj otec teda platiť nebude!





🙋No nazdaar! Aj ja vás ľúbim... 💝💖💋😂

Áno, áno. Viem. Som zlá a zrejme zrovna zháňate moju adresu aby ste ma mohli ukrižovať. Alebo nie? Dúfam v to že nie. Aj keď po tejto kapitole by som sa vám nečudovala. Je krátka a... veď vieme. Ale ako sa hovorí: Všetko zlé sa na dobré obráti. A ak by ste ma zabili nemali by ste pokračovanie. 😁😜😏💔👊✍



A toto je príležitosť na Ask.  Inšpiráciu dala táto úžasná osoba:                         

Zrovna dávala a svoj príbeh: Bloody Reality [SK VERSION] ASK, tak ma napadlo. Máte na mňa alebo na postavy nejaké otázky? Píšte do komentárov, v ďalšej časti vám na ne odpoviem. Takže... čakajte to nejako o dva týždne bo musím známky zlepšovať v škole. A mimochodom choďte všetci povinne prečítať ten príbeh, je to super a odporúčam pre tých čo poznajú Diabolik Lovers. Takže pýtajte sa a... ja sa idem šprtať biolu. Ahoj pri ďalšej časti, čiže Asku. ✍😂🤣😍🤓📚🙋



Hey, Adamsová! (FF-HarryPotter,nextgeneration)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang