,,Ashley? Vnímaš?" Preruší ma zo zamyslenia Zoe. ,,Prepáč, čo si hovorila?" Potrasiem hlavou a pozriem na ňu. ,,Sme na obede, no ty si sa toho jedla vôbec nedotkla." Zasmeje sa. ,,Máme mäso, ja nejem mäso. Som vegetariánka." Zamaskujem to, že som vlastne premýšľala nad kým iným než Potterom... ,,Odkedy?" Spýta sa zaskočene Samantha. ,,Chytilo ma to teraz ku začiatku prázdnin. Aj čo som bola v tej nemocnici... výhodnejšia bola vegetariánska strava." Poviem a ona sa nado mnou len zasmeje. ,,Takže... Môžem to za teba dojesť?" Spýta sa šťastne Zoe. ,,To ti nestačila tá tvoja porcia?" Nadvihnem obočie. ,,Stále som hladná." Zakňučí a ja so smiechom pred ňu posuniem svoju tácku. ,,Ďakujem." Široko sa usmeje a začne jesť. Lia, ja a Sam sa nad ňou začneme smiať. ,,Idem kuchárkam povedať nech mi robia vegetariánsku stravu, hneď som späť." Oznámim, postavím sa a idem smer kuchyňa. ,,Prefarbila si sa..." Ozve sa zrazu hlas za mnou. Presne viem koho... ,,Do toho teba nič." Odvrknem a vojdem do kuchyne. ,,Prosím vás, len som chcela povedať že som vegetariánka tak ak by sa dalo..." Usmejem sa na hlavnú kuchárku. ,,Ale samozrejme, žiadny problém." Usmeje sa na mňa. ,,Vďaka." Poviem s úsmevom a idem preč. ,,Takže vegetariánka?" Ozve sa opäť ten hlas. ,,Daj si odchod Potter." Zavrčím a otočím sa na neho tvárou v tvár. ,,Prečo by som to robil?" Uchechtne sa. ,,Idiot." Prevrátim očami, otočím sa a idem od neho preč. ,,Dávaj si pozor kam stúpaš." Ozve sa, na čo sa na neho zamračene otočím, v tom že mu idem niečo odvrknúť. Lenže sa šmyknem na mokrej podlahe a spadnem na zem. ,,Varoval som ťa." Uchechtne sa, príde ku mne a podá mi ruku ako pomoc. Chytím sa jeho ruky najskôr zamračene, no potom sa uškrniem. ,,Dávaj si pozor s kým sa zahrávaš." Poviem a stiahnem ho dole tak, že sa pekne kvalitne rozčapí na tej zemi. ,,Tak toto si odskáčeš, Adamsová!" Zavrčí. Ja sa postavím s úškrnom na tvári. ,,Malfoyová." Poviem hrdo, pohodím vlasmi a odkráčam preč. To stretnem baby ako idú na chatku, takže sa k nim rovno pripojím. Pekne im vyrozprávam čo sa udialo a tým docielim toho, že Lia dostane mega záchvat smiechu. A na jej smiechu sme sa smiali aj my. Inak to jednoducho ani nešlo.
..................................................
,,Baby! O ôsmej je párty!" Vtrhne nám do chatky Samantha, ktorá bola práve s jej milovaným na rande. ,,ČO?! A to nám prečo nikto nepovedal skôr?! Veď je už sedem!" Skríkne Zoe v momente. A v tomto momente začneme všetky panikáriť. Začneme tu rozhadzovať oblečenie, vytiahneme všetky make-up vecičky čo máme a začnú prípravy. Poviem vám... normálne sme sa pri tom aj zapotili. Ale výsledok stál za to:
ja:
Samantha:
DU LIEST GERADE
Hey, Adamsová! (FF-HarryPotter,nextgeneration)
Fanfiction-Je to môj prvý príbeh, tak na to prosím berte ohľad. Je pravdepodovné že sa tam objavia nejaké gramatické chyby, takže sa Vám vopred ospravedlňujem. Želám príjemné čítanie. ♥ -•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•- „Ale v tom prípade musíš ísť ty na r...