Pravda alebo odvaha?

223 18 2
                                    

Zobudím sa na to že niekto treskne dverami. Pozriem sa na dotyčného. Sam, veď kto iný. Keď ma zbadá, jej zamračená tvár sa zmení na šťastnú. V okamžiku ku mne pribehne a silno ma objíme. ,,Konečne! Už som myslela že ma tu necháš samú dlhšie. To by som sa asi zbláznila. Nemala by som sa komu posťažovať." Zasmeje sa a ja s ňou. 


............................................................




Asi po piatich hodinách mi dorozpráva všetko čo sa tu udialo. Že Reeda vyhodili zo školy pretože šikanoval jedného prváka. Sorpius vraj chodí s Mandy, je o rok mladšia a je to chrabromilčanka. Nad tým som sa usmievala ako slniečko. Dosť sme sa nasmiali. Večer sa nám do izby nasáčkovala celá Potterova parta s pozostatkom Reedovej party a Scorp. K tomu aj nejaké štyri dievčatá - dve slyzolinčanky a dve chrabromilčanky. Sú to Renee, Sandy, Mandy a Lisy. Tie dievčatá vyzerajú byť super. James sa medzitým zobudil,. Posadali sme si všetci na zem a začali hrať fľašu. Prvá točila Sam keďže to navrhla. Skončilo to na mne. Ona sa uškrnula. ,,Pravda alebo odvaha?" Spýta sa. ,,Odvaha." Poviem okamžite. ,,Vyjdi na chodbu a zakrič že miluješ Jamesa." Povie a ja sa usmejem. ,,Ľahké." myknem nad tým plecami a vyjdem a chodbu. ,,Milujem Jamesa!" Zakričím z plných pľúc a vrátim sa do izby. Sadnem si Jamovi na kolená a on ma pobozká. Ja sa usmejem a zatočím. Skončí to na Lisy. ,,Odvaha." Povie bez toho aby som sa pýtala. Na tvári sa mi objaví úškrn. ,,Pobozkaj Simona." Poviem a ona sa na mňa prekvapene pozrie. Následne svoj zrak presmeruje na Simona. Ten má na tvári úškrn. Ona sa zhlboka nadýchne, nakloní sa k nemu. Ja v momente začnem tlieskať a pískať. Pridajú sa ku mne aj ostatní. Po chvíli sa Lisy odtiahne a sklopí zrak s červeňou v tvári. Zatočí. Stopne to na Renee. ,,Odvaha." Povie bez zaváhania. ,,Pobozkaj toho chalan ktorého miluješ. Je v tejto miestnosti takže nič nenamietaj." Povie a Renee zamrzne. ,,Lisy, neželaj si ma." Zavrčí a prejde pohľadom po všetkých chalanoch. Nakoniec sa na jednom zastaví. A to na Georgovi. On sa na ňu spýtavo pozrie. V tej chvíli ho pobozká a on ostane zaskočený. No nakoniec sa spamätá a začne spolupracovať. Pritiahne si ju bližšie a my začneme tlieskať a pískať ako pred tým. Keď sa odtiahnú, obaja sa začervenajú. Renee radšej potočí fľašou, ktorá skončí na Liamovi. ,,Odvaha." Povie s úškrnom. ,,So Simonom sa objímajte aspoň päť minút." Uškrnie sa aj Renee. Všetci okrem Simona a Liama sa začnú smiať. Neochotne sa objímu a Renee to začne nahlas počítať. Naschvál to ráta pomaly. Keď prejde jej päť minút, čo v skutočnosti bolo asi osem, okamžite od seba tí dvaja odskočia a zatvária sa znechutene. Všetci sa na ich začneme smiať. ,,Liam radšej zatočí a tá fľaša zastane na Jamesovi. ,,Pravda," Povie Jam. ,,Miluješ skutočne Ashley alebo ju len využívaš ako ostatné?" Spýta sa a Jam sa usmeje. ,,Milujem ju viac ako čokoľvek iné. Prečo by som jej inač dával toto?" Spýta sa s úškrnom a dvihne moju ruku na ktorej mám ten prstienok. Všetci sa na nás prekvapene pozrú. My sa pobozkáme a usmievame. Jam zatočí a skončí to na Scorpovi. ,,Odvaha," Povie. ,,Pobozkaj svoje dievča." Povie a Scorp sa usmeje. Nakloní sa k Mandy a pobozká ju. Ale nie normálne, dajú si francuzák. Opäť začneme tlieskať a pískať. Scorp následne zatočí a skončí to na mne. ,,Pravda." Poviem. ,,Prečo si sa prestala baviť s Edom, Emily, Carol a Fredom?" Spýta a zaujato. Ja si povzdychnem. ,,Ed ma na tom vianočnom plese čo usporadúvala moja babka úplne odkopol. Vymenili ma spolu s Emily za chlast a cigy. To by som im možno ešte aj odpustila ale potom ma obvinil z toho že kvôli mne otec opustil našu rodinu a odišiel za vami... A neviem z čoho ďalšieho ma tam obvinil... No a potom zrejme dačo nahovorili aj Carol a Fredovi a prestali sa so mnou všetci baviť... Ja som sa s nimi baviť neprestala, to oni so mnou..." Vysvetlím a on prikývnem. James si ma pritiahne bližšie k nemu a ja sa na neho usmejem. Zatočím a skončí to na Sandy. Zatiaľ čo si to ona premýšľa, Sam s Andym sa pobozkajú. V tom ma napadne čo jej dám ak si vyberie odvahu. ,,Odvaha." Povie s úsmevom. ,,Pobozkaj toho chalana ktorého tu teraz nepobozkala ešte žiadna baba." Poviem. Ostal už len Liam takže moc na výber ani nemá. Ona však bez akéhokoľvek protestovania pobozká Liama, ktorý sa hneď zapojí. Začneme tlieskať a pískať ako vždy. Hrali sme to asi ešte tri hodinky. Vytvorili sa nám tu aj nové páriky. Schválne skúste uhádnuť kto s kým. Potom však už ideme spať...

Hey, Adamsová! (FF-HarryPotter,nextgeneration)Where stories live. Discover now