Azi m-am trezit fară alarmă deoarece este weekend.Am decis ca voi sta în pat dar s-a trezit Diana cu Andreea să mă cheme să ieşim în parc mdaa... nu prea am vrut.Afara este frig şi mie mii lene să ies din pat dar îmi iubesc prietenele atât de mult că am să fac acest sacrificiu şi îmi voi părăsi iubir
ea(adică patul).M-am ridicat din pat şi am mers la bucătărie sa beau cafea mama deja era acolo cu ceaşca de cafea in mână.
-Bună dimineața spun eu luând o ceaşcă din dulap.
-Neața scumpo spune ea după care soarbe din cafea.
-Unde este tata?spun şi beau din cafea.
-Este la munca l-au chemat pentru ceva urgent.Am uitat să vă spun tatăl meu este seful unei companii pe care vrea ca eu să o conduc după majoratul meu,dar eu nu vreau eu vreau să cânt să fiu cineva în viață.Tata nu vrea ca eu să devin cântareață dar o să-l conving căci ma iubeşte foarte mult.
-Dylan ce face?Dylan este fratele meu geamăn are 16 ani uneori îmi vine să îl omor.
-Doarme.Spune şi pleacă din bucătărie.Mersi mult mamă acum va trebui să spăl eu ceştile şi ca să ştiți nu îmi place să o fac.După ce am spălat ceştile vine prințul fără cal alb(fratele meu) sa bea ceai.
-Neața spune el şi aşteaptă să îi torn eu ceai.
-Hello,da ce aşteptați măria dumitale?
-Ceaiul spune el şi eu îi torn ceai pe cap.Ceaiul era cald că nu-s eu chiar aşa nebună să îi torn ceai firbinte în cap.Fug spre camera mea şi inchid uşa mă pun pe pat şi atunci intră minunatul meu frate am uitat să încui uşa FUCK FUCK FUCK(cuvinte de astea vor mai fi)am luat o pernă şi i-am aruncato în față el să nu rămâie în urmă a aruncato înapoi în mine şi m-a ratat.
-Eşti orb mă că nu mă poți nimeri nici cu o amărâtă de pernă.Spun şi încep sa râd.În următorul moment mă loveşte puternic cu perna în față FUCK.Trebuia eu să râd de el.
-Acum cine-i orb?Mă întreabă şi eu îi mai dau o pernă în față.
-Nimeni Ratatule!spun şi fug în baie şi încui uşa.El a încercat de două ori să o deschidă şi nu a putut a renunțat şi a plecat la el in cameră.Am auzit uşa închizânduse şi am ieşit mi-am luat telefonul şi am sunat-o pe Diana.
Convorbire telefonică:
-Hey ce faci?spun eu şi mă îndrept spre dulap
-Bună îmi caut haine pentru plimbare tu?
-La fel ca tine,la ce oră ieşim?
-Nuştiu suno şi pe Andreea să vedem ce zice ea.
-Ok o adaug la convorbire spun şi o caut pe Andreea în agenda telefonului meu.
-Hey fetelor ce faceți?întreabă Andreea
-Cautăm haine răspundem eu cu Diana la unison.
-Tu ce faci?am întrebat eu
-La fel ca voi,deci de ce m-ați sunat?
-Am sunat să întrebăm la ce ora sa ieşim.spune Diana
-Sinceră să fiu nuştiu poate pe la 15:00?
-Mie îmi convine spun eu
-Ok atunci la 15:00 în parc?întreabă Diana
-Da.spun eu cu Andreea la unison
-O mică problemă.spune Diana
-Şi care este acea problemă?întreb eu
-În care parc? Întreabă Diana.În acest oraş sunt mai multe parcuri.
-Dar poate nu ne ducem în parc hai să ne plimbăm prin centru ar fi mai bine aşa nu?spun eu
-Da mai bine aşa spune Andreea
-Ok atunci la 15:00 în centru,pa fetelor v-am pupat.
-Pa spun Diana şi Andreea şi eu termin apelul.
Convorbire telefonică încheiată.
Ok acum trebuie să văd în ce mă îmbrac mă duc spre dulap şi scot de acolo un pulover alb oversize şi o pereche de pantaloni negri şi converşii mei albi.Mă îmbrac,mă machiez puțin fond de ten,rimel şi un ruj nude,părul îl las pe spate,îmi iau rugzacul şi pun în el căştile,rujul,o perie pentru păr şi bani.Mă duc să îi spun mamei că mă duc în centru cu fetele.
-Mama eu mă duc cu fetele în centru sa ne plimbăm.
-Ok,ai grija de tine spune iar eu o îmbrățişez şi merg spre uşă.Şi ca să vezi la uşa stă fratele meu.
-Unde te duci?mă întreabă el
-În centru cu fetele,ai ceva cu asta?spun şi incerc sa îl dau din uşă dar nu reuşesc că el e mai puternic ca mine.
-Nu am nimic,dar eu cu băieții tot acolo ne ducem.Nuuuuuuu am vrut să țip ca să mă audă tot cartierul dar m-am abținut am vrut să țip deoarece fratele meu are nişte prieteni care ne enervează la culme pe mine şi pe fete.El cu Mike şi Adam nuştiu de ce nu au creier dar nu îl au.
-Ok dar să nu vă apropiați de mine şi de fate că vă fac praf.Spun eu şi ies din casă.Dar Dylan mă opreşte şi îmi spune:
-Hai cu mine cu maşina cănd ajungem în centru tu te duci sa le cauți pe fetele tale eu ma duc să îi caut pe băieți.
-Ok.spun şi ma duc la maşină,mă aşez în dreapta urcă şi fratele meu şi mergem în centru.Salut oameni pentru azi atât💕.Pupici😘😘