15👑

117 5 3
                                    

Andreea.P.O.V.
Ne ducem şi noi la bucătărie şi eu spun:
-Mă nehăliților avea să mă călcați în picioare!Ce e cu voi?Nu ați mai văzut mâncare?
-Poate?!strigă intrebând Dylan.
-Mă tu eşti prost?întreb eu.
-Poate?!spune la fel cum a spus data trecută şi toți bufnim în râs ca nebunii.

Cipriana.P.O.V.
Am mâncat bine şi ne-am dus în sufragerie să ne uităm la filme.
-Vreau cipsuri!!!urlă Max.Şi mai vreau şi înghețată,floricele şi cola.Adaugă el.
-A câta lună eşti gravid?întreb eu şi iar râdem toți ca nişte nebuni.
-Hai la supermarket!urlă Diana.
-Haiii!urlă Max şi se ridică de pe canapea şi fuge la garaj.
-Dylan ridică-ți posteriorul de pe canapea şi celalți la fel şi hai la market.Spun eu autoritară.
-Da să trăiți.spun toți la unison.
-Da da hai mişcațivă.spun şi mergem toți la garaj unde Max deja era în maşină şi aştepta.
-Deci cum ajungem la market dacă nu încăpem în maşină?întreabă Andreea.
-Păi eu,tu şi Diana ne ducem cu Max,ceilalți idioți se duc cu maşina lui Dylan.spun eu şi ne ducem la maşini.Ne-am urcat în maşină şi am plecat la magazin(să-i zic mai simplu).Am ajuns şi am luat un coş şi eu m-am urcat în unul iar Max îl impingea.

Am ajuns şi am luat un coş şi eu m-am urcat în unul iar Max îl impingea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am plătit şi am plecat acasă.Am ajuns şi eu că deşteaptă m-a făcut mama am pus întrebarea ,,bună":
-Ce film privim?
-Riverdale!urlă Andreea.
-The flash!urlă Max.(N/A.Aşa eu nu ştiu cum se scrie denumirea filmului pentrucă nu l-am privit dar sper să am timp să îl văd)
-Teen Wolf!țipă Dylan.(Deci ador filmul💛).
-Tvd!a țipat Adam
-Hai să facem un lucru bun şi să ne uităm la The Duff.Spune Andreea.
-Bine deci aşa cum mâine nimeni nu vrea să se ducă la şcoală.În seara asta ne uităm la filme.Spun eu stând in picioare pe canapea că altfel nu mă vedeau tonții aştia.
-Yeyyyy!!!țipă şi urlă toți din toate părțile.
-Hoooo!!Calm,calm.Hai să ne uităm la filme!
-Ok.spun ei.Ne-am aşezat care şi unde a avut loc şi ne-am uitat la filme,pâna nu mă mănâncă pe mine într-un loc să spun:
-Hai să jucăm adevăr sau provocare.
-Hai!strigă cu toții.
Se aşează cu toții jos şi eu fug după o sticlă.Am găsit doar una de la vodka.O...k...deci mă duc înapoi mă aşez lângă nebunii mei preferați şi începe jocul.
-Învârt eu prima!țipă Max.~ Stop,stop,stop!Tf cum adică Max a spus citez ,,Eu învârt prima''?~Nuştiu acuşica aflăm de ce!
-Cum adică tu Max Black ai urlat că citez:Eu învârt prima!Mă tu eşti băiat prostule!!!urlu eu.
-Fă nebuno aşa am vrut eu să îți văd reacția!Îmi explică el.
-Mă tu chiar eşti prost!Spune Andreea.
-Deacord.Spunem eu cu Diana la unison.
-Hai să jucăm!!!Urlă Dylan.
-Hai...spun eu plictisită.
-Deci cine învârte prima?spun eu şi râdem toți ca sparții.
-Eu învârt primul!Urlă Adam punând accent pe ultimul cuvânt.
-Ok.Spun eu.
Deci a învârtit sticla şi a căzut pe Andreea~Oook asta o să fie amuzant~Daaa.
-Deci Andreea tu acum îl săruți pe Mike.~Omg!Mike şi Adam vor primi bătaie~Ooo daa.Deci Andreea se ridică se duce la Mike şi îşi țuguie buzele şi când Mike se apropie să o sărute îi dă o palmă zdravănă pe obraz şi Mike cade.(Mike state în genunchi şi Andreea la fel,deci când la lovit a căzut).După eu mă apropii de Adam şi îi dau o palmă la ceafă de îi sună capu'.Diana,Max şi Dylan îcep să râdă ca sparții şi eu cu Andreea batem palma.
-Hai să jucăm mai departe.Spun eu.
-Hai.Spun toți la unison.
-Învârt eu.Urlă Max.
-Azi te rog!țipă Andreea.
Învârte şi ce să vezi cade pe mine.~Fuck!~Exact.
-Deci tu te duci afară la piscină şi sari în ea îmbrăcată şi încălțată.îmi spune el mie.
-Holy shit!O să mi-o plăteştesti!Spun nervoasă şi mă duc spre piscină.Nooo!Nu vreau să o fac!urlu când ajung.
-Trebuie!urlă Max.Pielea rății!Ok...
-1...2...3...spun pentru mine şi sar în apă.Fuuuuck!E rece!țip şi ies repede din piscină.Mă duc repede în camera mea şi mă schimb.Mă îmbrac aşa:

Îmi prind părul(Ca-n poză) şi mă duc jos

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îmi prind părul(Ca-n poză) şi mă duc jos.
-Aşa copii acum învârt eu.Spun eu cu un zâmbet de drac pe față.
-Nu!urlă băieții.
-Da ce?Vă e frică de o fată?~Ar cam trebui să le fie frică,de o nebună ca tine.~Dar nu o să le fac nimic.~Acum covingete şi pe tine.~No bine,nu o să moară dacă fac ce le spun.Sperăm.~Vezi să nu rămâi cu 4 cadavre prin casă.~Bine,bine.Acum taci!~Bine.
-Cipriana!Învârte azi te rog frumos,să scăpăm mai repede.Spune minunatul meu frate Dylan.
-No bene.spun eu şi învârt sticla.Şiii...Bingo cade pe Max.Yeeey.
-O nu,nu,Nuuu!Strigă Max disperat.
-Deci Max.Spun şi îmi apare un zâmbet sadic pe față.Tu acum îți eie verişorul şi ceilalți doi idioți şi vă duceți cu toții la baba care stă în casa de alături.Max şi Adam vă puneți câte o pernă sub maiou şi vă prefaceți gravizi în a 9-a lună şi că veți naşte din moment în moment,iar Dylan şi Mike spuneți că ,,copii'' din burțile lui Max şi Adam sunt ai voştri.Şi rugați baba să sune la Ambulanță că voi de proşti ce sunteți v-ați pierdut telefoanele.Spun eu şi Diana cu Andreea pifnesc în râs.
-Bună provocare soro.Spune Diana şi batem palma.
-Ştiu eu ce fac.Spun şi zâmbesc.
-Eşti nebună!Spune Dylan.
-Fratelo,abia acum afli?
-Nu...spune şi îşi lasă capul în jos.
-Ceva sigur nu este în regulă cu tine!Țipă Mike.
-Ştiu.Spun şi zâmbesc.Gata cu trăncăneala la treabă,supuşii mei!spun eu autoritară.
-Da măria ta.Spun băieții şi se pregătesc să facă provocarea.Asta o să fie super.



Salutări,Salutări!
Îmi pare rău că nu am postat.Dar am avut multe pe cap:Şcoală,teme şi multe altele.Sper să postez mai des şi să citească mai multă lume ceea ce scriu eu.
Vă poop💋
Bye💛.

Queen👑Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum