Cipriana.P.O.V.
După ,,cearta" mea cu Andrei ieşim din camera mm nuştiu cui şi plecăm în sufragerie.Acolo îi găsim pe bunica şi bunelul pupânduse.~Oooo ce drăguț~Ewww ce scârbos.
-Ewwwww,scârbos!spunem toți la unison.Bunica şi bunelul se întorc spre noi şi încep să râdă.
-O să vă văd eu pe voi când o să vă cuplați cu cineva.spune bunica şi îl trage pe bunicul în camera în care am fost eu şi Andrei.Aaaa deci a lor era camera.
-Se pare că au ceva treabă.spun eu.
-Ar fi mai bine să părăsim casa pentru următoarele câteva ore.spune Andrei şi toți râdem.
-Nu râdeți,chiar ar fi bine să părăsim casa.spune Cristina şi toți rămânem mască.
-Ok,acum ieşim toți de aici şi mergem la noi.spun eu şi toți alergăm pe uşă.Ajungem la noi şi punem un film,dar nimeni nu-l priveşte toți stau în telefoane.
************************************
Este seară şi noi tot la noi suntem dar eu am reuşit să sun oamenii care vând casa să ştiți că a fost înteresant când a auzit că suntem atât de mulți.Adică şi eu aş fi mirată să vând casa la 9 nebuni.Şi am întrebat dacă mai este vreo casă de vânzare prin zonă şi au spus că este mi-au dat numărul am sunat şi am cumpărat casa pentru bunici.Perfect.Acum avem două case trebuie doar să împachetăm şi să plecăm.Ceea ce toți facem.Adică fetele mă ajută cu impachetatul şi băieții sunt în camera lui Dylan ca să-l ajute.Am vorbit cu părinții fetelor şi le permit să trăiască cu noi doar dacă vor avea un loc de muncă,deci voi avea colegi noi.Cu buneii Cristinei şi a lui Andrei nu am vorbit pentru că ei ştiau că trebuie să ne mutăm.Deci iată-ne aici împachetând lucrurile din camera mea ce îmi trebuie cel mai tare.Adică îmi trebuie toate lucrurile dar acum împachetăm ce este mai împortant haine,papuci,maciaje şi multe altele mâine de dimineață ne mutăm şi vom avea ceva de lucru pentru că în casă nu este nimic doar bucătăria şi mai mult nimic.Damm vom avea chiar mult de lucru.Deci am făcut la bagaje până la 3 dimineața.Am decis că vom face bagajele fetelor mâine,vom merge toate la fiecare acasă şi vom împacheta tot de ce are nevoie fiecare.Acum me ducem pe rând la duş.
-Deci care e prima?întreb eu.
-Mă duc eu!spun toate la unison.
-Deci,cea mai mică prima,peurmă cea mai nouă în gaşcă,peurmă Diana şi la urmă eu.spun eu şi Andreea era deja în duş.Perfect.
-Deci pijamale aveți aici eu mă duc să mănânc.spun eu,arăt spre locul unde sunt puse pijamale şi mi-o pun pe a mea deoparte şi le las să-şi aleagă fiecare pijama pe care o doresc.Mă duc în bucătărie care e puțin cam arsă,bibe poate un pic mai mult.Mă uit prin frigider şi găsesc nişte batoane de fitnes cu banane şi căpşuni.Perfect,le mănânc beau nişte apă mă mai uit ce este nou pe insta şi mă duc sus să văd ce fac prințesele.Intru în cameră şi văd că Andreea cu Cristina stau întinse în pat şi se uită în telefoane.
-Deci Diana a intrat de mu...dar nu termin fraza că Diana iese din duş.
-Deci e rândul meu?întreb eu de parcă nu ar fi evident.
-De parcă nu ar fi evident!spun toate la unison de parcă mi-ar citi gândurile.
-O..k?spun şi îmi i-au pijamaua şi mă duc la baie.Mă spăl repejor şi mă duc la culcare.Ma pun în pat şi îmi pun alarma la 9:30 pentrucă la 10 trebuie să luăm casa de la proprietari.
-Noapte bună fetelor.spun şi mă culc.
-Noapte bună.spun ele şi se culcă,nu ştiu care dintre ele stinge lumina dar una din ele o stinge.Eu adorm imediat deoarece eram frântă.
************************************
Bună dimineața! Aş spune fericită dacăacum nu eram pe jos şi tămpita mea de alarmă nu ar mai suna.Doamne ce mă ener....nu îmi termin gândul că simt o greutate pe mine,gem de durere că vaca care a căzut peste mine este chiar grea.Deschid ochii şi ce să vezi Diana era trântită peste mine.
-Ce draq?Ridicăte vaco,că mă omori!țip ca disperata.Diana se dă jos de pe mine.
-Nu țipa nebuno,că mă dor timpanele.țipă şi ea.~Şi spunea ca tu să nu țipi.Ce naiba e' cu voi?Țipați ca disperatele de dimineață.~Taci conştiință idioată.~Oke~Bine.Acum că am terminat cu cearta se pare că toată casa este în picioare.Mă ridic de pe jos da eu încă eram pe jos,deci mă ridic de jos şi mă duc să-mi fac rutina şi mă îmbrac aşa: