Deci toată lunea doarme numai eu stau ca nebună pe instagram,că nu am ce face altceva.Aud un zgomot în bucătărie,cobor jos şi văd un Adam care stă cu capu' în frigider şi caută mâncare.Mă apropii puțin de el(nu ma auzit când am intrat)şi îi spun la ureche:
-Dragă ce cauți tu acolo?el s-a speriat a sărit puțin în sus şi s-a lovit cu capu' de figider.~Parcă nu era destul de prost înainte să se lovească~Să sperăm că îi va veni mintea la cap după asta~Să sperăm~Mh.
-Fă nu te-a învățat nimeni să bați la uşă?untreabă el.
-1.Fă îi cea care te-a făcut! şi 2.Nu,nu m-a învățat nimeni să bat la uşă,sorry puişor că te-am speriat.Spun şi râd în gândul meu.
-Păi găinuşo se pare că va trebui so fac eu.spune el şi mă apucă de încheietură şi mă trage spre uşă.După mă pune să îmi încordez pumnul şi bate cu pumnul meu în uşă după care spune:
-Aşa se bate la uşă.Eu îi dau un pumn în stomac de sare în sus şi spun:
-Şi aşa se bate un bou.el îmi dă o palmă la fund şi spune:
-Aşa se bate o vacă.
-Eşti prost de rupi gardu' când dai cu capu' în el.Spun eu şi el tace se mare că i-am închis gura,Perfect.Apoi mă întorc şi plec spre frigider să îmi iau o banană.
-Cipriana ce vrei să faci cu bana aia la ora asta?mă întreabă Adam când mă vede cu banana în mână.
-Adam mi sa făcut foame,vroiam doar să o mănânc.Nimic mai mult.spun eu şi curăț banana şi încep să o mănânc.
-Mm o..k.spune şi îşi ia o banană din frigider.
-Tu ce vrei să faci cu banana aia la ora asta?spun şi amândoi pufnim în râs.
-Vreau să o mănânc.spune el şi zâmbeşte dulce.~Stooop,stoop,stop!Tu tocmai te-ai gândit că Adam a zâmbit dulce.~Nu,doar þi sa părut ție.~Mai taci că te-ai gândit că a zâmbit dulce~Nu am făcuto!şi punct.~Bine~Aşa vezi că poți să fii conştiință cuminte?~Desigurrr...~Mh.
-Cipriana nu ar fi timpul tău de culcare?întreabă Adam.
-Mi se pare că eşti cam prost azi,deparcă nu ai fi mereu.ultima parte o spun mai încet dar aude,ce dracu are urechi de liliac sau ce draq?
-Se pare că azi eşti cam tupeistă,de parcă nu ai fi mereu spune totul tare.
-Adam uite e ora 02:00 e ora ta de culcare.
-Desigur de parcă a ta nu ar fi.
-Mai taci.spun eu şi îi pun coaja de la banană în cap şi fug.
-Ooo nu ai făcut asta,de te prind ți-o bag pe gât!strigă el în urma mea.
-Doar dacă mă prinzi băbuțo!strig si eu,şi mă împiedic şi cad.Adam mă prinde şi îmi dă cu o pernă în cap.
-Animală!strig eu la Adam
-Animală sunteți amândoi!strigă Andreea.
-De ce dracu nu dormiți şi de ce draq mi-ați stricat somnul de frumusețe.Spune Dylan.
-Mă pițipoanca draq dute şi te culcă şi nu mă enerva că primeşti şi tu o pernă în cap.Spun eu.
-Gata!Culcațivă naibii toți.strigă Mike.
-Nu tu dai comenzile aici ci eu!spun eu.
-Mai taci pitico!spune Adam.
-Taci boule!strig eu la Adam şi îi dau un pumn în burtă iar,el se dă la o parte şi eu mă duc pe canapeaua din living îmi aprind televizorul şi mă uit la desene animate.
-Black!spune Diana.
-Da.spun eu,Max şi Dylan la unison şi pufinm în râs toți trei.
-Deci Cipriana nu ai de gând să te culci?întreabă Diana.
-Diana nu vreau să ma culc acum.O să vin mai târziu în cameră,ok?
-Bine.spune şi pleacă la culcare cu Andreea.
-Voi ce stați animalelor?E timpul de nani.
-Mai taci,şi fă-mi un loc şi mie.Spune Max şi se aşeză lângă mine.
-Voi ce faceți vă duceți nani sau mai stați cu noi?întreabă Mike care se aşează lângă noi.
-Eu rămân.Spune Adam.
-La fel fac şi eu.spune Dylan.
-K,facețivă comozi pe jos.spun eu şi toți zâmbesc.
-Chiar mersi.spune Dylan şi se pune jos.Ne-am uitat la desene animate iar eu am adormit.Simt cum două brațe mă ridică şi după puțin timp simt că sunt pusă pe pat.
*De diimineață*
P.O.V.Adam
Ies din cameră şi urlu ca nebunu':
-BUNĂ DIMINEEAAȚAAAA!!!văd că nu se trezeşte nimeni,deecii.Mă duc la bucătarie iau o lingură o tigaie şi bat cu lingura în tigaie.
-Boule lasă tigaia şi lingura!strigă Cipriana.~Perfect ai trezit regina~Mai taci nu are ce îmi face.~Nu prea cred.~Cum zici tu.Las conştiința mea şi mă uit la Cipriana,mă uit la ea şi văd că vine spre mine cu o mătură.Ce naiba?~Fugii,boulee~Oh God!spun şi fug unde apuc.Salutareee!Capitol nou.Mă bucur că am scris.Deci păreri şi voturi.Vă pup💋.Noapte bună.❤❤