*****După 1 săptămână*****
De dimineață mă trezesc cu dispoziție de viață,mă ridic din pat şi mă duc în baie.Îmi fac rutina şi mă duc să mă îmbrac.Îmi iau o pereche de colanți negri şi un pulover tot negru oversize.Îmi prind părul întro coadă de cal şi cobor să văd dacă s-a mai trezit cineva.Ajung în bucătărie şi văd că Frankie şi Joan sunt treji.Joan pregătea micul dejun iar Frankie se uita la ceva pe telefon.
-Bună dimineața.îi salut eu.
-Bună dimineața Moon.spune Frankie
-Neața scumpo.spune Joan şi îmi pune o farfurie cu clătite în față.
-Ador clătitele.spun eu şi ei chicotesc.
-Unde e Dy....
-Neața Joan,Frankie,Moon.sunt intreruptă de Prințesa Pudel.
-Neața Prințesă Pudel.spune eu şi Dylan îmi aruncă o privire de ,,te omor mai târziu" iar Joan şi Frankie râd la afirmația mea.
-De ce îi zici aşa?mă întreabă fratele meu,nu Dylan ci Frankie.
-Păi o dată,el dormea iar iubita lui şi prietena mea Andreea se plictisea şi i-a făcut părul bucle foarte mici ca la un pudel şi l-a machiat şi de atunci el are numele de Prințesa Pudel,am şi poză dacă vrei să îți arăt.spun eu.
-Desigur că vreau să văd.spune Frankie.Îi arăt poza iar Joan vine şi ea şi se uită şi toți trei începem să râdem iar Dylan doar stă acolo şi tace.După câteva secunde Dylan vine spre mine şi mă ridică brusc şi mă pune ca pe un sac de cartofi pe umărul său şi mă duce nu ştiu unde.Mă uit împrejur şi îmi dau seama că el mă duce la piscină.De ce mereu eu trebuie să ajung în piscină?Ughhhh.Încep să mă zbat şi țip ca o nebună:
-Dylan idiotu' dracu dacă am parte de o baie de dimineață te tai bucăți şi te prăjesc,după te cos la loc şi te dau mâncare la câini sau la zoo la tigri şi lei şi naiba ştie ce creaturi mâmcătoare de carne mai sunt pe acolo.
-Da so crezi tu.Spune idiotul meu frate şi mă aruncă în piscină,ajung la fund şi înot mai repede la suprafață să nu mor dracului acolo.Ies eu până la urmă de acolo şi mă duc spre fratele meu care stătea şi se uita la Frankie şi râdea ca un idiot,ce defapt şi este.Sar pe el şi îl trag de păr şi îl muşc de ureche.
-Ce faci nebuno?Mai am nevoie de păr şi de urechi!țipă el la mine.
-Păi ți-am zis să nu mă arunci în piscină şi tu nu m-ai ascultat şi iată pedeapsa.Zic eu calmă şi aud cum Joan şi Frankie râd de noi.Dylan mă ridică de pe spatele lui şi mă pune în cârca sa şi merge spre locul unde sunt Joan şi Frankie.
-Simt că cu voi pe aici nu o să me plictisim.Spune Joan încă râzând.Frankie vine spre mine şi îşi întinde mâinile sus şi spune:
-Hai jos Moon.Dylan sa aplecat şi Frankie ma luat în brațe şi m-a pus jos.
-Mersi Frankie.spun eu şi îl îmbrățişez,încă udă deoarece cineva mi-a oferit o baie în piscină.El nu spune nimic şi doar mă îmbrățişează mai strâns şi Dylan şi Joan se alătură şi formăm o îmbrățişare de grup.Chiar dacă eu eram udă ei tot mă îmbrățişau,în acest moment mă simt iubită şi în siguranță,acum simt că am o familie,nu doar eu şi prietenii mei care tot îmi erau ca o familie,dar totuşi acum am cui să-i spun mamă,după atâta timp am cui să-i spun mamă.După acest moment foarte dulce,prea dulce,am urcat în camera mea şi mam schimbat şi am decis că eu cu Dylan ne ducem până la vechea noastră casă.Cobor scările şi o anunț pe mama că mă duc cu Dylan la vechea casă şi ea doar spune să fim înapoi până la cină.Ies din casă şi urc în maşină Dylan ieşind din casă.Pornesc maşina şi ies din parcarea casei.
*****După 30 min*****
Ajung la casă şi aştept Dylan să vie în spaele meu şi mergem direct în casă fără să batem la uşă sau să sunăm,deschid uşa şi intru şi aud voci din living şi îi fac semn lui Dylan să tacă să vedem ce vorbesc prietenii noştri.
-Nu îmi plăcea cum se comporta cu noi,se comporta de parcă ea este totul iar noi nimeni,că ea poate totul iar noi nimic.vocea prea cunoscută a Dianei mă şochează.
-Era doar o curvă.Spune Adam.Voiam doar săi intru în pantaloni şi să o las,nu o iubeam,doar am făcut un pariu cu Andrei şi Mike că dacă în 6 luni o fac să se îndrăgostească de mine îmi dau 1000$.continua el.
-Cred că chiar se îndrăgostea de tine.Spune Mike.
-Păi mai aveam puțin,dar a plecat.spune Adam.
-Să spun sincer nici eu nu-l iubeam pe Dylan.Spune Andreea,ce curvă mamă.Doar voiam bani şi sex de la el.continuă curva.
-Păi cred că toți prieteneam cu ei doi doar pentru ca să avem bani şi popularitate.spune Andrei.
-Corect.spune Cristina.
-Păi salutare.zic eu tare şi cu un zâmbet extrem de fals pe față şi intru în living cu Dylan în spatele meu şi el cu acelaşi zâmbet fals pe față.
-Salut Moon,Dylan.Spune Andreea zâmbind şi fuge spre noi să ne îmbrățişeze,eu doar o opresc şi îi spun:
-Ținele pentru tine.şi îi dau o palmă peste față.Am auzit apsolut totul.Spun iar toți sunt cu gura la pământ şi ochii cât cepele.Închideți gura,deci mulțumesc că mi-ați deschis ochii,acum afară din casa mea să nu vă mai văd!Acum!țip şi toți fug naibii de acolo.
-Îmi pare rău Dylan.spun şi îl îmbrățişez.
-Nu eşti tu vinovată surioară.spune el şi mă îmbrățişează.După asta am schimbat lăcata la uşă şi am plecat.
******După 20 min*******
-Am ajuns!țip eu întrând în casă.
-Suntem în bucătărie!strigă Frankie.
Intrăm în bucătărie şi eu întreb:
-Ce faceți?
-Păi vă aşteptam,vreau să vorbesc cu voi mai ales cu tine Moon.spune mama.
-Despre ce vrei să vorbim mamă?îmtreb eu.
-Despre numele tău.spune ea.
-Adică?
-Păi aş vrea să îți schimbăm numele.*şoc*
-Ce nume se presupune că ai vrea să am?
-Ariana Grande Butera.
-De unde se ia Butera?
-Păi fostul meu soț avea numele mic Butera.
-Mie îmi place şi dacă asta o să te facă ferictiă atunci,desigur de ce nu.
-Mie îmi place şi îți merge numele ăsta.spune Dylan şi Frankie aprobă dând din cap în semn de ,,da".
-Deci îți schimbăm numele?întreabă mama.
-Da.spun eu sigura pe mine.
-Bine.
-Mâncăm azi?întreb eu.
-Ce ați vrea?întreabă mama.
-Sushi!!!!țip ca un copil şi sar în sus.Toți râd de mine şi mama aprobă spunând:
-Comand şi ajung undeva în 20-30 minute.
-Bine,eu mă duc în studiou.spun eu.
-Bine.spun ei toți.Eu doar ies din bucătărie şi merg spre scări când aud:
-Succes!!!
-Mersi Frankie!țip şi eu spre el.Râd la comportamentul nostru şi mă duc în studiou.Ajung ia-u microfonul şi cânt Granade de Bruno Mars(melodia media),doar că schimb puțin coloana sonoră şi mai am un cover cântat.Ca să ştiți studioul în care mă aflu acum mi la aranjat mama şi Frankie ca cadou pentru că sunt nouă aici.A fost atât de drăguț.După ce cânt aud aplauze şi țipete:
-Uhuuuuu!!!aud familia mea.
-Mulțumesc mult.spune eu roşind.
-Ce ai zice dacă să presupunem că ți-am găsit un producător şi ar vrea să îți producă piesele şi coverurile.spune Frankie şi iarăşi *şoc*
-Ar fi un vis devenit realitate.spun eu încă şocată.
-Să-ți facem visul realitate.spune el.
-Tu glumeşti nu?întreb eu crezând că este o glumă.
-Nu aş putea să fac aşa ceva.
-Omg!strig şi sar la el în brațe.El nu zice nimic doar râde şi mă strânge mai tare în brațe.Mă dau jos şi fac o față de cățeluş şi spun:
-Vreau mânc....dar nu termin pentru că aud soneria şi fug ca o nebună la uşă şi o deschid şi încep să spun:
-Bună sea.....dar nu termin când văd ca Scooter Braun este la uşa casei mele.
-Bună seara,presupun că tu eşti Ariana.spune Scooter.
-Defapt sunt Moon dar cât de curând voi fi Ariana.spun eu cu emoții enorme.
-Am înțeles,am nevoie de fratele tău Frankie.spune Scooter.
-O secundă.spun eu şi mă întorc şi strig:
-Frankieeeee!!!
-Viiin!strigă şi el şi în câteva secunde este lângă mine.
-Bună Frankie.spune Scooter.
-Salut Scooter intră te rog frumos.spune fratele meu.
-Mersi.
-Deci,după cum,sper,că ai înțeles ea este Ariana/Moon surioara mea care are o voce minunată.
-Da am înțeles şi aş vrea să aud cum cântă.
-Doar dacă Moon este de acord,desigur.
-Sunt de acord.spun eu şi ne ducem în studiou şi eu iau microfonul şi cânt Die in your arms de Justin Bieber.
După ce cânt Scooter aplaudă şi Frankie cu mama şi Dylan care s-au alăturat cu câteva minute în urmă aplaudă,iar eu doar roşesc având emoții.
-Ai o voce minunată Ariana,ai putea ajunge departe.Spune Scooter.Mi-ar plăcea să vii mâine la studiou să înregistrăm un cover sau poate mai multe şi să le lansăm,având în vedere că eşti începătoare vei începe cu coveruri.continuă el.
-Serios?întreb eu.
-Da foarte serios,nu aş pierde aşa un talent ca tine.spune el.
-Mulțumesc foarte mult.spun eu şi zâmbesc.
-Eu îți mulțumesc.Bine acum eu ar trebui să plec,mă aşteaptă soția şi copiii acasă.spune el.
-Bine.O seară bună.Spun eu şi Frankie îl conduce.După aproximativ 5 minute Frankie se întoarce şi văd că vine cu
-Sushiiiii!!!!!!țip eu şi fug la el i le iau din mână şi mă duc în bucătărie.Deschid o cutie şi încep să mănânc,se alătură toți ceilalți şi mâncăm în linişte şi după ce mâncă eu merg la mine în cameră fac o baie şi îmi pun pijamalele pe mine şi merg până la Frankie.
-Frankie,mersi pentru absolut tot ce ai făcut pentru mine.spun când ajung la el în cameră.
-Cu cea mai mare plăcere surioară.spune el şi mă îmbrățişează.
-Noapte bună Frankie.spun şi plec spre uşă.
-Noapte bună surioară.spune el şi eu plec în camera mea,ma pun în pat şi adorm.Hey sper că vă place,lăsați un comentariu şi un vot.Vă pup.