24👑

93 3 5
                                    

Fuck...
Cu acest cuvânt minunat mi-am început eu ziua.Alarma asta serios mă poate lăsa să dorm măcar puțin?
Şcoală tâmpită.....
Măridic din pat înjurând în gând,deoarece şcoala asta mă dipseră.Ok....Lăsăm răul,mergem înainte cu capul sus şi zâbetul pe buze zic în gând după care mă împiedic de covor şi cad.
-Pielea măsii de covor.zic calm apoi mă ridic şi merg spre baie.După 15 minute de relaxare şi dezmorțire ies din baie şi merg în şifonier,mă îmbrac în ceva drăguț:

După 15 minute de relaxare şi dezmorțire ies din baie şi merg în şifonier,mă îmbrac în ceva drăguț:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Papucii ăştia:

Ies din şifonier şi merg spre măsuța de machiaj

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ies din şifonier şi merg spre măsuța de machiaj.Mă machiez puțin.Fără fon de ten,doar tuş,rimel şi un ruj nude.După ce termin să mă machiez merg să trezesc oamenii din casă.Merg prima dată la Dylan în cameră,acolo doarme şi Andreea.Intru şi:

~Ce drăguț dorm~Da de la atâta drăguțenie o să vomit acuş~Hai fii şi tu mai sentimentală,măcar o dată~Am fost,şi ții minte cum sa terminat totul~Țin minte totul~Dylan şi fetele au avut nevoi de 3 luni să mă scoată din starea în care eram,de atunci...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

~Ce drăguț dorm~Da de la atâta drăguțenie o să vomit acuş~Hai fii şi tu mai sentimentală,măcar o dată~Am fost,şi ții minte cum sa terminat totul~Țin minte totul~Dylan şi fetele au avut nevoi de 3 luni să mă scoată din starea în care eram,de atunci nu mai vreau să fiu sentimentală~Ok,fii rece mai departe~Acum că am rezolvat treaba cu sentimentele,să trecem la treabă.~Ce vrei să...
-Bună dimineața!!!țip cât pot de tare şi mă arunc peste cei doi porumbei.Dylan cască ochii şi înjură de mama focului,iar Andreea doar râde,cu lacrimi.Mă ridic şi fug dracu' de acolo că dacă mă prinde nebunul de fratimio sunt moartă.Merg la Adam în cameră să îl trezesc.Deschid uşa şi văd că doarme,mă duc şi îl sărut pe obraz şi el mă trage lângă el în pat.
-Deci nu dormeai?întreb eu.
-Cum să dormi când frateto urlă ca un nebun în camera de alături.spune el.
-Upsss.
-Deci la tine urla?
-Da.
-Te bat.
-O nu.strig şi sar din pat şi fug naibii şi de acolo.
Fug repede la Diana şi Cristina în cameră,la Diana în cameră dormea şi Andrei.Primesc şi ei acelaşi tratament ca toți.Ies de la Cristina şi în hol erau Mike şi Max.Cât toți îşi fac rutina de dimineață eu merg să fac micul dejun,care va fi format din salată de fructe şi cafea.Fac un bol mare de salată de fructe şi fac cafea pun la fiecare câte o farfurie,furculiță şi câte o cană cu cafea.Exact când termin vin şi ceilalți la masă şi mâncăm şi mergem la şcoală.Mă duc în garaj îmi iau maşina şi ies din garaj şi pornesc cu un scârțâit de roți.Ajung în 10 minute,şi parchez cu un drift perfect.Stau 5 minute şi îi aştept şi pe ceilalți.Când ajung,parcează normal,ca oamenii normali nu ca mine...
-În sfârşit!zic eu.
-Da,da am ajuns şi noi cu 5 minute mai târziu,nu face mare brânză.Spune Dylan.
-Hai la ore.zice Diana.
-Da,hai stricămi tu tot cheful de viață cu iadul din spatele meu.zic exasperată.
-Vrei sau nu trebuie să mergem la ore.spune Cristina.
-Şi eu care speram să scap.zic eu.Chiar dacă eu mă comportam mereu mai matur,azi am aşa o dispoziție să mă comport ca un copil.Deci,de ce nu?
-Okay,hai în clasă copii.spun eu.
-Spune copilul.spune Dylan.
-Nu-ți laşi replicile aşteptate niciodată frățioare.zic.
-Niciodată surioară.spune Dylan şi mă îmbrățişează.
După momentul sentimental mergem la ore.
************************************
-Aleluia!!!Însfârşit plecăm acasă!!!urlu cu toată puterea pe care o mai am,când ies din şcoală.Şi cum sunt eu norocoasă aud o voce extrem de cunoscută:
-Încă nu v-ați cumințit domnişoară Black?
-Doamnă MacCal,da ce căutați la şcoală?Parcă erați concediată.zic arogantă eu.
-Cum îndrăzneşti să-mi vorbeşti aşa domnişoară?
-Cu talent.
-Cum îndrăzneşti?
-Cum am mai zis,cu talent.
-La revedere.zice ea şi pleacă.
-Good Bye!strig eu în urma ei.
-Acum putem pleca acasă?întreb eu.
-Da,surioară putem pleca.spune Dylan.
-Uraaaaa.Strig şi îi sar în spate.
-Uşor surioară.spune el.
-Bine,di căluț di.strig eu şi îl lovesc cu palma la fund.
-Nu sunt calul tău.
-Da ai drepate,mai degrabă ponei.Di ponei diiii.
-Dăte jos zâno.
-Ok.spun şi mă dau jos şi urc în maşină.Dau geamul jos şi văd că toți se urcă în vehicule,în acel moment strig din toți plămânii:
-Cursăăă!!!şi pornesc cu scârțâit de roți.
**După 10 min**
Am ajuns prima!
Cine s-ar fi îndoit oare că nu o să ajung prima?Corect nimeni.
Parchez maşina în garaj şi mă duc în casă.După 5 secunde intru şi ceilalți în casă.
-Melci la orizont!țip eu.Toți îşi dau ochii peste cap şi mergem la bucătărie să mâncăm.Azi mâncăm pizza.Yeyy.După masă am mers în living să privim un film.Eu am zis să na uităm la Fast&furious.Şi cu toții ştim că cum spune Queen aşa şi se face.În cazul meu nu a fost aşa deoarece nimeni nu a vrut Fast&furious,toți au vrut desene animate.Yeyyy.(Sarcasm).Deci ne uităm la Rapunzel.Care defapt este un desen animat chiar drăguț.După ce am privit filmul am plecat cu toții în camerele noastre.Stăteam eu în pat liniştită şi aud un țipăt din camera lui Dylan.Ce dracu face idiotul ăla?Fug spre camera mirobolantului meu frate şi toți sunt la uşă deja eu trec de ei şi văd că uşa e încuiată.Şi am observat că Andreea lipseşte,înseamnă că e la idiot în cameră.
-Ce dracu se întâmplă acolo?întreb eu.
-Numai unu Dumnezeu ştie.îmi răspunde Adam.
-Dărâmați cineva dracu uşa asta.zic şi Adam şi Andrei se împing în uşă spărgândo.Intru şi văd că Dylan e machiat şi cu părul făcut bucle ca la un pudel.Vă îmaginați,da?Am bufnit toți în râs şi Adam era pe jos cu mâinile pe burtă de la atâta râs.
-Care a țipat?întreb eu după ce mă liniştesc un pic şi Andreea se uită la mine cu sudânțeles că ea a făcut din fratele meu o prințesă pudel.
-El.a zis Andreea arătând cu degetul spre Dylan care se uita în oglindă terifiat.A mai țipat o dată şi iarăşi ca o fetiță.Iar noi iar am început a râde ca sparții.
-Linişteştete Prințesă Pudel.zic eu în timp ce scot telefonul ca să-i fac o poză Pudelului din fața mea.
-Cum să ma liniştesc când nebuna asta ma machiat şi mi-a făcut şi părul să arate ca unui pudel.spune fratele meu.
-Când ai reuşit?întreabă Diana de Andreea.
-Păi Dylan a adormit şi eu nu aveam ce face deci...am făcut o Prințesă Pudel minunată.A spus Andreea.
-Minunat acum nu o să mai dorm noaptea,o să mă tem să nu îmi mai facă ceva nebuna.a spus Dylan terifiat.
-Nu te teme iubire eu nu o să îți fac nimic.Promit.spune Andreea apținânduse să nu râdă.
-Acum crede şi tu ce ai zis.zice Dylan.
-Serios nu o să îți fac nimic.spune Andreea punânduşi mâna la inimă.
-Să zicem că te cred.a spus Dylan.
-Ok oameni buni gata show-ul hai Prințesă Pudel dute şi fă un duş şi demachiazăte şi nani toată lumea.spun eu.
-Noapte bună.Strig eu şi merg în camera mea.
-Au vocile celorlalți cum îmi urează noapte bună şi mă duc sfac unu duş mă îmbrac în pijamale şi nani.

Salutare,Salutare.Îmi pare rău că am lipsit atâta dar,având în vedere că am devenit boboacă de curând la Colegiul de Medicină,şi am avut mult de învățat nu am putut posta şi nici scrie.Vă mulțumesc pentru susținere şi vă pup.Să aveți parte de o zi/seară/după-amiază (depinde de când citiți capitolul) bună.Vă iubesc oameni.Forever yours
-B.M👑🌙♥

Queen👑Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum