Andreea.P.O.V.
Mergem cu Dylan de mâini până la gaşcă.Cipriana ne vede şi spune:
-Deci avem un cuplu.şi zâmbeşte.
-Se pare că da.spune Diana şi se uită toți la noi.
-Ce zici Dylan,le spunem adevărul?îi zic în şoaptă.
-Da.îmi spune şi el mie în şoaptă.
-Ok.Deci gaşcă noi suntem împreună.spun eu şi Cipriana se bucură.
-Deci dacă zâmbeşti înseamnă că îmi permiți să am o relație cu prietena ta cea mai bună?întreabă Dylan.
-Da Dylan,ai permisiunea mea.spune Cipriana şi ne îmbrățişează.Am trecut de faza grea.O să întrebați de ce a fost grea?A fost grea pentru că Cipriana îmi e ca o soră mai mare,nu am vrut să o dezamăgesc.Ea este cea care m-a susținut mereu,cu cealaltă nebună,desigur.Dar Cipriana a fost cea care ne dădea sfaturi mereu,în dragoste,de şi ea a avut doar o relație în viața ei.~Tu nici nu ai avut una până acum!~Şi trebuia să apari tu.~Mereu am fost aici nu am dispărut niciodată.~Taci.Deci ea ne dădea sfaturi în toate domeniile.Ea e cea matură în gaşca noastră,ne este alături mereu.~Şiii înapoi la realitae~Ce vrei să spui?~O să vezi într-o secundă~O...k?
-Andreaaa.țipă Diana în urechea mea.
-Ce vrei?spun ținându-mă de ureche.
-Să mergem la ore că întârziem.spune ea.
-Ok.spun şi îl i-au pe Dylan de mână şi plecăm spre clasă.Ajungem la uşa clasei şi se sună,deschidem uşa şi profa de mate este acolo.
-De ce ați întărziat?întreabă ea.
-Ne-am trezit târziu azi,ne pare rău de întârziere.spune Adam.
-Păi dacă umblați noapte prin cluburi.spune profa.Cipriana se enervează şi îi spune:
-Noi nu suntem copiile Amandei şi a lui Josh,deci vă rog să nu ne mai confundați că atunci o să vă confund eu pe dumneavoastră cu Amanda şi o să vă dau acelaşi tratament.Şi cei de aici pot să vă asigure că o pot face.Spune ea şi toți din clasă dau din cap afirmativ.
-Înțeles doamnă profesoară?întreabă Cipriana.
-Eu nu mă supun unei copile de 16 ani.spune ea mai exact urlă la noi.
-Îmi pare rău dar eu fac regulile aici.spune Cipriana.
-De ajuns la director acum.spune profa.
-Ok.spune Cipriana şi vrea să iasă din clasă dar profa spune:
-Toată gaşca.
-Ok.spune Cipriana şi noi ne ducem după ea.
-Acum trebuie să mergem la director.I hate you.spune Diana şi se uită urât la Cipriana.Cipriana.P.O.V.
-Acum trebuie să mergem la director.I hate you.spune Diana şi se uită urât la mine.
-Diana ce dracu mai vrei şi tu dacă vroiai să fii călcată în picioare de acea profesoară te poftesc să te duci înapoi în clasă.Eu țin la mine şi la reputația mea şi nu o să las pe nimeni să mă calce în picioare sau să mă compare cu o curvă.spun eu şi mă opresc din drumul meu spre biroul directorului.
-Diana,Cipriana are dreptate nu ne lăsăm noi călcați în picioare de o profesoară de mate idioată.Şi plus noi nu suntem copiile Amandei şi a lui Josh.spune Dylan şi vine lângă mine.
-De acord cu ei doi.spune Adam şi vine lângă noi.
-La fel.spune Andreea şi Cristina,şi vin lângă noi.
-De acord cu voi.spun Max,Andrei şi Mike şi vin lângă noi.
-Deci Diana ce spui rămâi cu noi sau te duci înapoi în clasă.întreb eu.
-Merg cu voi.spune şi vine lângă noi.Mergem mai departe în biroul directorului.Ajungem bat la uşă şi aud un intră,deci intrăm.
-Bună ziua.spun eu.
-Bună ziu...Ce căutați toți la mine în birou?întreabă directorul.
-Profesoara de mate ne-a trimis aici.spune Andreea.
-De ce?
-Pentru că am amenințato un pic,bine un pic mai mult.spun eu.
-De ce ai amenințato?
-Gsysjjsuebdudndi.spunem toți la unison.
-Doar unul vă rog.
-Pentrucă am întârziat la ore şi ea ne-a zis că umblăm prin cluburi noaptea de aia şi întârziem şi eu i-am zis că noi nu suntem copiile Amandei şi a lu Josh şi i-am zis că dacă ne mai confundă o dată cu ei o să o confund eu pe ea cu Amnda şi o să îi aplic acelaşi tratament.Şi ea a zis că nu se supune unei copile de 16 ani şi ne-a trimis pe toți aici.spun eu.
-Am înțeles.Deci nu primiți detenție,doar ducețivă înapoi şi spuneții să vie în cabinetul meu acum.
-Bine.O zi bună.spune Andrei.
-La fel şi vouă.spune directorul şi noi ieşim din cabinetul lui şi mergem în clasă.Ajungem şi eu deschid uşa şi profa se întoarce cu mâinile încrucişate spre noi şi spune:
-Sper că ați primit detenție.
-Sperați mai departe,sunteți chemată în biroul directorului acum.spun eu şi îmi încrucişez mâinile la piept şi ea trece pe lângă noi cu o față care seamănă cu dracu şi pleacă la director.Toți exclamă şi noi ne ducem în băncile noastre.
*****
Pauza prânzului.A dat Domnu'.Eu mor de foame la propriu.Mă duc la cantină cu gaşca ne luăm mâncare şi ne aşezăm la masa noastră,ne aşezăm şi mâncăm totul bine şi frumos până nu vine Amanda la masa noastră şi se aşează la Dylan în brațe.Şi spune:
-Am auzit că voi,şi arată cu degetul spre noi,sunteți împlicați în concedierea profes....dar nu termină de spus pentru că Andreea o apucă de păr şi o dă jos din brațele lui Dylan.Dylan era contra ca ea să se aşeze în brațele lui,dar a lăsato pe Andreea să o dea jos.Eu i-am dat un pum în botox şi chiar mi-a rămas ceva scârbos pe mână.Mi se pare că chiar i-a dat botoxu pe afară.
-Ewwww.îi aud pe toți din spatele meu şi eu bat palma cu Andreea şi îi spun:
-Asta-i fata mea.şi o iau în brațe.
-Mulțumesc.spune ea şi ne aşezăm la masă.Atunci când ne aşezăm cățelele Amandei vin şi o ridică de acolo şi se duc la punctul medical al şcolii.Am scăpat de curva aia.
************************************
Şcoala s-a terminat.Acum suntem la sediu m-a chemat Veronica a spus că este urgent.~Ce poate fi atât de urgent~Nu ştiu.Suntem toți în biroul meu.Veronica a spus să o aşteptăm aici.
-Femeia aia vine o dată.spune Mike.
-Pe ,,femeia aia'' o cheamă Veronica şi te rog să nu te adresezi aşa este mai mare ca tine.spun eu.
-Bine,bine.spune el.
-Am venit.spune Veronica şi intră în cabinetul meu cu o tabletă în mână.
-Ce era atât de urgent?întreabă Cristina.
-Păi,tatăl tău m-a rugat să nu îți spun,dar trebuie este o situație majoră.Acestă clădire nu este doar o companie,este un sediu pentru antrenamente,aici se antrenează cei mai buni spioni.Noi suntem ca un fel de FBI doar că un pic cam ilegal.Suntem o mafie,mare foarte mare,formată din mii de oameni,suntem mafia bună.Noi suntem Mafia Black.Rivalul nostru Mafia White.Aseară Mafia White ne-a făcut o vizită aici,dar am reuşit să ne apărăm doar că 22 de oameni de ai noştri au murit şi 145 au fost răniți.Trebuie să îți spunem ca să incepeți cu toții să vă antrenați,ca în cazul în care sunteți atacați să vă puteți apăra.spune ea şi eu sunt cu maxilarul la pământ şi ceilalți tot.
-Am înțeles acum de ce trebuia să avem armele la noi.spune Andrei.
-Da de aia trebuia să le aveți.spune ea.
-Aşa,am înțeles trebuie să ne antrenăm de acum înainte,mai ai ceva de spus.spune Mike.
-Mă tu eşti prost?întreb şi îi dau una după ceafă.
-De fapt puteți pleca,de mâine începeți antrenamebtele.spuna Veronica.
-Bine,mulțumim pentru tot.Ne vedem mâine.spune Diana şi ieşim toți de acolo şi mergem acasă.Acasă ne punem să ne uităm la un film şi ca de obicei eu adorm pe la jumătatea filmului şi cineva mă duce în pat.Şi dacă adorm eu toată lumea se culcă.În seara asta când acel cineva m-a adus în pat,serios nuştiu cine naiba mă aduce îm pat nu pot deschide ochii nicoadată.Deci în seara asta acel cineva m-a pupat pe frunte şi mi-a spus:
-Îmi place când adormi la jumătatea filmului şi te aduc în pat.Îmi place când eşti adormită,eşti cuminte şi nu ne certăm,te plac dar nu pot să ți-o spun,ai face mişto de mine.Ştiu că nu mă auzi dar oricum îți spun te plac,eşti o fată minunată,eşti frumoasă,deşteaptă,sexy,drăguță,rea,eşti eşti perfectă Cipriana.Noapte bună.spune acel cineva,mă pupă pe frunte şi pleacă.Trebuie să aflu cine naiba mă aduce în cameră,dar mai bine las aşa.Acum mă pun mai bine în pat şi adorm.
************************************
A doua zi de dimineață.
În această dimineață soarele străluceşte pe fața mea perfectă şi mă trezesc cu un zâmbet enorm pe față.Mdaaa....pe cine încerc eu să păcălesc,mă trezesc pentru că alarma mea idioată nu tace până nu o arunc în perete,şi peurmă îmi dau seamă că era telefonul meu:
-Oh shit.Ăla era telefonul meu.spun şi fug ca descreerata până la el îl iau în mână şi bucuria mea că era întreg,nu,nu era întreg avea o crăpătură cât el de mare şi îi cădeau bucăți din ecran.Fuck.Am stricat iarăşi un telefon.Am avut de două ori telefonul ăsta şi l-am reparat acum o să îmi cumpăr unul nou.Nu că aş vrea telefonul meu este unul minunat dar deja nu lucrează bine,şi chiar trebuie să îmi cumpăr unul nou.Lăsăm telefonul şi mă duc să fac un duş şi să mă îmbrac.Mă duc în baie şi mă uit în oglindă,Dammnn aseară am uitat să îmi şterg machiajul şi acum arăt ca un zombi în putrefacție.Îmi dau pijamalele jos şi mă baj în duş mă spăl bin cu gelul de duş cu miros de căpşuni,şi mă clătesc bine.Ies din baie într-un prosop şi mă duc în dressing să îmi iau haine.Îmi iau lenjerie dantelată neagră şi mă îmbrac aşa: