-Deci,pe drum eu şi Dylan ne-am distrat,eu l-am speriat şi înfuriat.Când am ajuns am stat şi am vorbit,Dylan mi-a spus că o place pe...spun eu făcând o pauză dramatică.
-Ne spui azi sau pauza asta dramatică a ta va ține 10 ani?întreabă Diana puțin furioasă.
-Vă spun,vă spun ce te ambalezi aşa?întreb eu amuzată.
-Păi pauza asta a ta durează cam 10 ani.spune Andreea.
-Păi el te place pe tine toanto!Urlu eu şi jur că le-am surzit juma' de ureche.
-Ce urli aşa?Şi da Andreea felicitări.Spune Diana la început nervoasă pe urmă râzând.
-OMG!Sigur nu este vre-o glumă de a ta?Spune ea şi să moară fratimiu dacă ea nu face dansul fericirii chiar în clipa asta.
-Eu acum sunt mai serioasă de cât profa de chimie când ne predă lecția.Spun eu şi pufnim toate într-un râs isteric deoarece profa este foarte serioasă mai ales când lucrăm cu reactivii.
-Ok să zicem că te cred,şi acum ce fac?Ne întreabă Andreea.
-Off copil mic cât timp te vom mai învăța?întreabă Diana.
-Până o să mor.Spune Andreea.
-Deci ce face ea acum?mă întreabă Diana.
-Ea acum se lasă greu de cucerit şi arăți că îți este bine şi fără el.Înțeles?Întreb eu autoritară.
-Înțeles.Spune ea serioasă şi după pufnim în râs.Deci mâine cu ce ne îmbrăcăm?întreabă ea.
-Chiar nuştiu spune Diana.
-Ştiu eu!exclam eu.
-Luminează-ne,o mare,puternică şi prea frumoasă Queen.Spune Diana şi eu zâmbesc.
-Chiar te rog!Spune Andreea şi pot să jur dacă ar fi fost în fața mea ar fi făcut câte o plecăciune ambele.
-Dacă mă rugați vă spun.Ne ridicăm toate de unde stăm şi mergem la şifoniere şi vă uitați dacă aveți haine ca în poza pe care o voi trimite prin mesaje vouă.
-Ok spun ele la unison.
-Deci sunteți în şifonier?
-Da răspund ele.
-Deci eu trimit poza şi voi căutați haine care să fie ca în acea poză,ați înțeles?spun eu autoritară.
-Da!Măria dumitale.Spune Diana serioasă dar până la urmă am pufnit în râs ca descreieratele.
-Eu am trimis poza.
Aceasta este poza:-Eu am hainele de pe prima fată.Spune Andreea.
-Eu la fel.Spune Diana.
-Eu am hainele pe care le poartă a doua fată dar pantofii îi schimbăm.Spun eu şi mă uit la pantofi să văd care se potrivesc.Vă trimit o poză cu pantofi care ar arăta mai bine.Spun şi le trimit poza:-Eu am exact ca aceştia spun fetele la unison şi începem să râdem.
-Deci aşa rămâne mâine la şcoală toate trei în fustă şi pe tocuri.Spun eu.
-Da aşa rămâne.Spune Diana.
-Mă duc să mă uit la un film pa fetelor.Spune Andreea.
-Pa vă pup.Spun eu.
-Pa spune Diana.
Convorbire telefonică terminată.Deci Andreea a pomenit de un film şi am decis că mă voi uita şi eu la unul.Mă duc jos în bucătărie să îmi fac floricele,după ce am făcut floricele am mers în living şi am pus filmul Teen Wolf (ador filmul😍).Mă uitam eu liniştită la film până nu vine fratele meu care sare pe canapea eu m-am speriat şi am aruncat cu floricele în el şi pe urmă el a aruncat în mine şi aşa a început un război cu floricele.Ne-am bătut cu floricele până nu a sunat cineva la uşă.Cine dracu?Dacă ar fi fost mama cu tata ar fi intrat singuri.Iar dacă ar fi fost Adam şi Mike ar fi dat busna ca nebunii~Ceea ce sunt~Asta este corect~Ştiu~Bine că ştii.Deci m-am ridicat de pe canapea şi m-am dus la uşă şi acolo era un băiat care livra pizza.Acum înțeleg fratele meu vroia pizza mai de mult dar bucătăreasa tot nu se îndura să facă pizza deci el a decis să comande.Yeey azi mâncăm pizza nu am mâncat de mult timp pizza.
-Dylan!!!îl chem eu pe fratele meu.
-Aici spune el în timp ce vine spre mine.
-Plăteşte pizza spun eu.
-Ok spune şi îi dă bani băiatului care livra pizza şi eu am luat pizza şi am fugit spre canapea şi am început să mănânc între timp apare şi Dylan.
-Heyy aia este pizza mea spune el şi face botic.
-Hai nu te supăra că îți ajunge şi ție nu mănânc eu chiar aşa de mult.
-Mh.După ce spune asta se aşează lângă mine şi începem să mâncăm şi ne uităm la film.Când am terminat pizza am mers în camera mea şi am mers să fac duş.Am făcut duş,mi-am spălat dinții şi mi-am aplicat o mască pe față.După ce am spălat masca m-am pus în pat şi am adormit.Hello puiuți💕🐥.Este cam scurt dar nu prea ştiu ce să scriu am o mulțime de idei dar nu le pot scrie pe toate deci câte una pe rând.Noapte bună puiuți vise plăcute💕💕💕