Într-un bun sfârşit Dylan porneşte maşina şi ieşim din parcarea şcolii.
-Deci unde mergem?întreb eu curioasă.
-La casa de lângă lac.Spune Dylan şi virează la dreapta.
-Dar nu e stricată?Nu am fost acolo de 2 ani.
-Păi am fost săptămâna trecută şi casa este în picioare şi înâuntru este totul curat.
-Ok.Şi peste noi se aşterne linişte până nu o sparg eu.Este muzică în maşina asta?
-Da acuş pun spune Dylan şi după câteva momente în maşină se aude muzica mai exact cântecul Havana de Camila Cabello fratelui meu tot îi place acest cântec.Şi aşa că ne-a făcut mama nebuni cântăm că se aude pe afară.Cântăm noi cântăm şi până la urmă mie mi se face somn ca să ştiți lacul e departe de şcoală faci cam 1oră jumătate până la lac.
-Dylan unde să îmi întind picioarele?întreb eu.
-Eşti fată deşteaptă te descurci.Spune el şi mie îmi vine o idee trăsnită,încep să îmi descalț cizmele şi Dylan întreabă:
-Ce faci?
-Bine,tu?
-Eu întrebam ce vrei să faci că te-ai descălțat de papuci.
-Păi vreau să mă întind.Spun eu şi îmi pun picioarele în poala lui.
-Ți-am dat voie?întreabă el cât de serios poate dar vrea să râdă.
-Da.Spun cu tupeu şi mă aşez mai comod.-Eu vreau să dorm.
-Vise plăcute.
-Mersi şi vezi când mă trezesc să nu mă trezesc într-un spital,înțeles?spun eu serioasă şi mă abțin să nu râd.
-Înțeles şefa!Spune el foarte serios şi pufnim ambii într-un râs isteric.După ce am râs ca descreierații~Ce sunteți!~Te-am întrebat ceva?~Nu~Păi atunci taci~Bine,bine.Vise plăcute.~Mersi,acum taci!~Tac,tac ce te ambalezi aşa?~Păi eu vreau să dorm şi tu începi să mă enervezi~Ok,ok nu te mai deranjez.~Hai pa.~Pa.După conversația cu ,,minunata'' mea conştiință~Hey!te-am auzit~Asta şi vroiam.După toată discuția asta am adormit.Când m-am trezit am auzit un Dylan care cântă din toate puterile Let me love you de Justin Bieber.
M-am gândit să îl ajut să vadă că m-am trezit aşa că în următorul moment am strigat:
-POLIȚIA!!!Dylan a tresărit şi a privit în urmă să vadă dacă chiar este poliția în spatele nostru.După care s-a întors şi dacă privile ar ucide aş fi de mult nu la 5 ci la 50 de metri sub pământ.
-Ce te-a apucat femeie?Ce țipi ca descreierata~Ce eşti~Tu mereu trebuie să comentezi?~Poate~Eu cred că tu ar trebui să taci în momentul de față~Ok ok tac~Hai pa~Pa~.
-Păi tu cântai din toți plămânii şi nici nu ai văzut că minunata ta soră s-a trezit.
-Da ,,minunata'' mea soră.Nu a pus ghilimele în aer deoarece este la volan dar mi-am dat seama că le-a pus.
-Nu doar minunată dar şi frumoasă,deşteaptă,sexy şi multe altele.Spun eu.
-Da,da.Spune el amuzat.
-Da,da îl strâmb eu cu o voce subțire de pițipoancă.
-Eu nu vorbesc aşa,spune el puțin enervat.
-Eu nu vorbesc aşa îl strâmb eu din nou😂.
-Tu te cauți spune el enervat.
-Eu nici nu m-am pierdut,spun după care pufnesc în râs ceea ce l-a făcut pe Dylan să se înfurie şi mai tare~Ok,tipo l-ai enervat foarte tare.~Trebuie să rezolv asta cumva...~Ştiu!~Lumineazămă şi pe mine~Păi pune la boxe cântecul lui preferat~Bună idee~Ştiu~De unde atâta ,,modestie"?~De la tine am împrumutat~😂😂...Am uitat care este cântecul lui preferat~Da proastă mai eşti~Încă o dată îți explic că noi suntem aceeaşi persoană deci te-ai făcut şi pe tine proastă~Fuck!~Deci până la urmă care este cântecul lui preferat?~Cântecul lui preferat este Rockstar de Post Malone feat 21 Savage~Mersi~Pentru nimic.După această discuție cu conştiința mea am pus cântecul şi Dylan a început să cânte acompaniat de mine.
După ce cântecul s-a terminat noi am ajuns la lac am coborât din maşină şi am mers în casă.M-am dus la etaj(este o casă cu 2 etaje.)să văd ce s-a întâmplat cu camera mea,când am intrat în cameră am rămas surprinsă camera era încă curată am mai stat să văd ce era pe acolo după 5 minute am coborât şi am început să vorbesc cu Dylan.Am stat în casa de lângă lac 2 sau 3 ore şi am vorbit despre diferite lucruri,a fost plăcut nu am mai vorbit aşa de foarte mult timp îmi era dor de fratele meu,adevăratul meu frate care este drăguț şi cuminte nu un idiot fără creier şi sentimente.Am ieşit din casă ne-am dus la maşină şi am pornit spre casă.Pe drum am vorbit,am cântat şi am râs ca nebunii,mi-a plăcut.Am ajuns acasă şi fiecare a mers în camera lui.Am intrat în cameră mi-am pus rucsacul pe birou(locul unde îmi fac temele)şi mi-am scos cărțile şi mi-am făcut temele,după ce mi-am făcut temele am sunat fetele şi am început să vorbim.
Convorbire telefonică:
-Hello fetele mele.Spun eu.
-Hello spun fetele la unison.
-Ce faceți?Gata temele?întreb eu.
-Eu stau,am terminat temele cu 2 ore în urmă.Spune Andreea.
-Eu mai am de făcut la fizică.Spune Diana.
-Oh Good!Acolo nu este greu răspunsul este 20J/kg.Este uşor o să îți trimit o poză dacă vrei.spun eu.
-Chiar te rog.Spune Diana.
-Ok acuş.Deci Andreea ştii că vei fi transferată în clasa noastră după ziua ta?Întreb eu în timp ce fac poza.
-Wow!Nu ştiam,sta este minunat.Spune ea foarte fericită şi deja o văd cum face dansul fericirii.
-Diana țiam trimis poza.Andreea ai uitat ce a spus Directorul la început de an şcolar?întreb eu.
-Da.Ce a spus?întreabă ea.
-Păi a spus că cei care împlinesc 16 ani din clasa voastră trec cu noi în clasă deoarece temele sunt practic aceleaşi aşa că nu vă va fi greu.
-Mi se pare că eu şi un băiat v-om fi transferați la voi în clasă.
-Nu prea îmi pasă de acel băiat,mie îmi pasă că tu te muți la noi în clasă.
-Mă bucur că vei fi transferată la noi.Spune Diana.
-Diana gata ai scris problema?întreb eu.
-Da.Deci ce ați făcut tu şi Dylan la casa de la lac?întreabă ea.
-Da spunene!Ai promis să ne povesteşti.Spune Andreea.
-Ok,ok vă povestesc.Spun eu râzând.Salutare puiuți💕🐥🐥.Pentru astăzi atât.Azi este mai lung capitolul.Şi ştiu că deja scriu despre o zi din viața personajului în vre-o 5 capitole dar se termină ziua în următorul capitol.Vă pup noapte bună💕💕💕