14👑

134 5 5
                                    

Orele s-au terminat.Eu şi ,,minunatul'' meu frate ne ducem la primul meu loc de muncă.Nu mi-e frică,doar am puține emoții deoarece va trebui să lucrez şi să mă înțeleg cu oameni mai mari ca mine.
-Ai emoții?mă întreabă Dylan.
-Doar puține.
-De ce?
-Deoarece va trebui să mă înțeleg cu oameni mai mari cu 10 ani mai mari de cât mine.
-Nu-ți fă griji surioară voi fi alături.Spune şi mă apucă de mână.
-Bine.Spun şi peurmă se aude doar muzica.
-Am ajuns!urlă frati-miu ca un idiot ce chiar este.
-Văd şi eu.Spun eu şi ies din maşină.După câteva momente Dylan este lângă mine şi ne îndreptăm spre clădirea mare din fața noastră.Ajungem la uşă şi vrem să intrăm dar paznicul spune:
-Nu aveți voie să intrați.
-Şi de ce mă rog?întreb eu şi îmi încrucişez mâinile la piept.
-Pentrucă străinii nu au voie şi mai bine ați face paşi până nu vă arunc eu de aici.
-Spune-mi te rog cum te cheamă?
-John Smith,dar cine întreabă?
-Noua ta şefă şi tu dragul meu John vei fi concediat primul când voi ocupa scaunul din biroul meu.
-Dar nu îmi voi găsi alt loc de muncă.
-1.Trebuia să te comporți frumos şi 2.Mă doar în fund că nu îți vei găsi alt loc de muncă.Spun şi îl dau din calea mea şi merg cu Dylan înăuntru la recepție.
-Mă scuzați domnişoară dar cine sunteți şi ce căutați aici?Mă întreabă tipa de la recepție sau ce o mai fi şi locul ăla(N/A Acolo ei se duc să îşi i-a cheiile de la birouri).~Ce dracu i-a apucat pe toți ce vor toți să fie concediați sau ce dracu?~Să sperăm că nu că dacă e invers îi concediez naibii pe toți.
-Sunt noua voastră şefă şi se pare că vrei şi tu la fel ca paznicu John sa fii concediată.
-Nu nu nu domnişoară ertațimă doar nu mă concediați.
-Doar pentrucă azi sunt bună.Deci unde este biroul meu?
-Acuş vă arăt.
-Cum te cheamă?
-Veronica Smith.
-Deci să înțeleg că tu eşti soția paznicului?
-Nu Doamne fereşte.Sunt sora lui domnişoară Black.
-Am înțeles.Spun eu şi ea descuie uşa de la noul meu birou.(N/A Cât au vorbit au ajuns la biroul ei)Am intrat într-un birou mare şi spațios.Mobila de culoare negru şi alb,lângă fereastră un birou mare de culoare neagră şi un scaun de aceeaşi culoare,în fața biroului incă un scaun dar de culoare albă.În dreapta biroului un dulap în care presupun eu că sunt toate documentele.În celălalt capăt al camerei este o canapea de piele neagră şi o măsuță de sticlă în fața ei.
-Deci când încep?spun eu.
-Mâine.
-Dar nu uita că eu am şi şcoală.Cum fac să le reuşesc pe toate?
-Păi te duci la şcoală şi după şcoală vii aici.
-Bine.Dylan v-a lucra aici?
-Dar poate nu?întreabă fratemiu exasperat.
-Leneşule.
-Dacă doreşte vine şi munceşte dacă nu stă acasă.Spune Veronica.
-Bine.Deci leneşule ce zici?
-Ok,ok vin să lucrez.Spune el.
-Foarte bine.Acum trebuie să semnezi un contract şi trebuie să vă dau câte o armă.
-Uuu arme.Spune Dylan fericit,mereu şi-a dorit o armă proprie.
-Trebuie să aveți grijă cu ele.
-Ok.Deci dațimi foaia şi gata,vreau acasă.
-Bine.Spune şi deschide dulapul scoate o foia şi mi-o întinde,o pun pe masă o semnez şi ea ne înmânează armele.Eeyyy am armă,şi aş țopăi acum dar mă vor crede nebună~De parcă nu ai fi~Sunt de acord.
-Pot să vă rog ceva domnişoară Black?
-Desigur.
-Puteți vă rog să nu-l concediați pe idiotul de frati-mio?
-No bene...
-Mulțumesc.
-Bine deci noi plecăm.Pa.Spune Dylan şi mă trage de mână după el.
-Veronica te rog să închui uşa!țip de pe hol şi o văd pe Veronica încuind uşa.Am ajuns afară şi am urcat în maşină şi am plecat spre casă.

**********
Acasă:
Am ajuns acasă am coborât din maşină şi am intrat în casă.Avea să cad pe jos.~Ce în pana mea fac idioți ăştia aici?~Aflăm acuşica.
-HO GORILELOR CĂ VĂ AUZIȚI DE AFARĂ!!!urlu eu să mă audă.Şi ce în pana mea se întâmplă aici?întreb furioasă.

Andreea.P.O.V:
Deci am venit la Cipriana acasă am deschis că ştiam unde pune cheia şi am intrat.Eu m-am dus la bucătărie să mănânc ca îmi era foame.
-Maria eşti aici?urlu eu.
-Aici!Ce s-a întâmplat?spune ea intrând pe uşă.
-Ce avem de mâmcare?ştiu că mă veți crede nebună dar Maria ştie că eu şi nebuna aia de Diană venim aici des şi venim la Maria şi o rugăm să ne facă mâncare la cât de pofticioase suntem.
-Pă avem lasagna(lasania).
-Să te ajut cu aranjatul mesei sau te descurci?
-Mă descurc.
-Ok.Spun şi mă duc în living unde Diana îl lovea pe Max cu o pernă în cap.
-Nu mai da animal-o.Spune Max.
-Animală-i mă-ta.Spune Diana şi îl lovea în continuare.Mă duc la ea îi iau perna din mâini şi întreb:
-De ce îl loveai pe Max?
-Păi a început să mă contrazică cu alegerea filmului.
-O..K...Dar voi gorilelor de ce nu ați luato de pe el?
-Păi de ce să stricăm spectacolul?întreabă Adam.Jur că îi dau una acuş.
-Mdaa...Dacă v-ați născut proşti proşti o să rămâneți.Spun eu şi Adam îmi dă cu o pernă în cap şi îl lovesc şi eu.Ne-am bătut noi cât ne-am bătut până am auzit:
-HO GORILELOR CĂ VĂ AUZIȚI DE AFARĂ!!!Şi ce în pana mea se întâmplă aici?întreabă Cipriana enervată.
-Păi eu m-am dus până în bucătărie să văd ce mâncăm şi când m-am întors Diana îl lovea pe Max cu o pernă în cap i-am calmat dar Adam m-a enervat şi l-am lovit şi de aici am ajuns să ne batem cu perne.
-Copii la masă!Se aude Maria de la bucătărie şi jur că aş fi căzut dacă nu era Cipriana lângă mine,pentrucă băieții ca nişte nehăliți au început să alerge spre bucătărie.

Bună seara la cei mai buni oameni care sper să nu mă omoare pentrucă am scris capitolul greu.Îmi pare rău dar am avut şcoală şi teme multe şi prietene care mă târăsc afară din casă.Ok vă pup şi vă iubesc noapte bună.

Queen👑Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum