-Holy mother of God*!O să murim băieți!spune Dylan.
-Nu frate,că nu ne omoară baba.Nu?spune Adam.
-Doar dacă nu ne prinde frate!spune Max.
-Da ce,e aşa nebună baba?întreabă Mike şi eu,fetele şi Max cu Dylan pufnim în râs ca sparții.
-De ce râdeți proştilor?întreabă Mike cu Adam în acelaşi timp.
-1.Măta îi proastă.şi 2.Să ştiți voi ce bătaie am mâncat de la baba aia.spune Diana.
-Da,m-a durut o lună spatele şi fundu'.spune Andreea şi eu zâmbesc amintindumi.
-Acum explicaține şi nouă.spune Mike.
-Ok,deci o dată ne stropeam cu Cola şi eram pe stradă şi nuştiu cum m-am lovit de baba aia,şi Dylan că deştept e ma udat şi a ajuns şi în babă cola.Baba a luat bățul în care merge şi a început să ne alerge,eu că căscată sunt m-am împiedicat şi am primit un băț pe spate iar Andreea cu Diana s-au întors să mă ajute şi au primit şi ele câte un băț.Dylan cu Max au văzut şi s-au întors şi ei şi au primit câte 2 bețe pe spate.Peurmă am fugit că baba nebună e a vrut să ne mai lovească,am alergat tot cartierul de baba aia.Aşa că băieți succes.spun eu şi le fac cu ochiul băieților.
-Băieți mie mi se pare că o să alergăm tot oraşu'.spune Dylan.
-Să sperăm că nu.spune Max şi se uită urât la mine.
-Ce te uiți aşa?întreb eu.
-Da' cum ai vrea să mă uit la fata care mă pune să fac un căcat?mă întreabă Max.
-Să te uiți frumos şi să zâmbeşti,că poate să fie ultima dată când te uiți la mine sau la altcineva.Spun şi Max face o față speriată şi eu cu toți nebunii începem să râdem ca idioții.
-Ce te-ai speriat aşa tare?întreabă Andreea.
-Fetelor uitați a făcut pe el.Spune Diana şi îmi face subtil cu ochiul,eu m-am prins că a fost doar o glumă.Ne uităm cu toții la Max care se uită la pantaloni şi iar ne bufneşte râsu'.Azi parcă suntem nebuni.~De parcă nu ați fi mereu!~Shut the fuck up!*~No bene.~Aşa.
-Ce prost eşti frate!spune Adam.
-Mai prost ca tine sigur nu-i.i-o trânteşte Diana direct în față.Şiii iarăşi râdem.
-Gata!țip eu.Acum Max cu Adam frumuşel vă luați pernele şi le puneți sub tricouri.Şi am uitat să spun ceva vă lăsați telefoanele la noi şi filmăm tot ce se întâmplă.Spun şi în următorul moment simt cum mă lovesc cu spatele de perete şi un BOU pe nume Mike care mă presa de perete.Se apropie tare de mine şi îmi spune:
-Filmează cât vrei dar dacă văd că ai pus undeva videoul eşti în mormânt.
-Aha,vezi să nu.Spun şi îi dau un genunchi în burtă şi el cade pe jos ținânduse de burtă.
-Asta-i Queen a noastră!spun fetele la unison şi batem palma.Le iubesc pe proastele astea❤.
-Deci băieți,Let's go!spune Max şi îşi pune perna sub tricou.
-Let's go.spune şi Adam la rândul său şi îşi pune perna sub tricou.
-Sper să nu murim.spune Dylan şi îmi dă telefonul.
-La fel.spune Mike şi la fel îmi dă telefonul.
-Max,Adam vreau şi telefoanele voastre.spun eu.
-Ține.spune Max şi îmi aruncă telefonul.Şi desigur că l-am scăpat.
-Sorry.spun şi iau telefonul de pe jos.
-Totu-i ok.spune şi zâmbeşte îi zâmbesc şi eu la rândul meu.
-Prinde!spune Adam şi îmi aruncă telefonul,pe ăsta l-am prins.
-Deci succes băieți.spune Diana.
-Mersi.spun băieții.
-Să înceapă distracția!urlă Dylan şi deschide uşa.Eu cu fetel zâmbim şi deblocăm telefoanele şi filmăm.(Filmăm pe telfoanele noastre.)Dylan.P.O.V.
Ce soră nebună am.~Fii sigur de asta!
-Să înceapă distracția!am urlat şi am descis uşa.Să nu uit să vă spun că este ora23:00,şi la baba aia luminile sunt încă aprinse.~Ceva sigur nu e în regulă cu baba asta.~De acord!
-Hai băieți!urlă Max şi sună la uşă.Credeam că iese baba dar ne-a întâmpinat o fată drăguță.Şiii să începem.
-Ahh!urlă Adam.
-Poți te rog să o rogi pe bunica ta să vie până la uşă?întreb eu pe un ton îngrijorat.
-Da sigur.Spune fata speriată şi strigă din toți plămânii:
-Bunicooo!Vină până la uşă!mi se părea drăguță dar se pare că nu este aşa drăguță.
-Viiiin!se aude baba.Ce s-a întâm...şi nu termină bine de vorbit că Max face:
-Ahhh!Chemați vă rog o ambulanță!
-Ce dracu faceți voi aici?întreabă ea şi se uită urât la mine şi Max.
-Puteți vă rog să sunați o ambulanță nenorocită.Vă rog.spune Adam.
-Ce dracu va apucat?spune baba şi scoate bățul.
-Fuuuck!Fugiți băieți!urlă Mike.
-Acuuum!urlu şi eu.Şi o luăm la fugă toți.Fetele se prăpădesc de râs,iar noi fugim mâncând pământ şi baba după noi.~De unde dracu are atâta energie nebuna asta~Nu ştiu.~Şi se mai spune că bătrânii nu au energie~De unde dracu în ea atâta energie,cine naiba i-o dă.~Vedem pe urmă acum concentreazăte la alergat sau o să primeşti un băț pe spate~Ok,pa~Bye.
-Fugi Dylan!țipă Andreea la mine.
-Doar nu o să las o babă să ma omoare,mai am lucruri de făcut.spun şi îi fac cu ochiul.Ea îmi zâmbeşte şi eu fug mai departe.Cipriana.P.O.V.
Tf a fost asta?~Dă-le pace!~Ok.
Max aleargă şi îşi scoate perna şi o aruncă în babă,dar baba o loveşte cu bățul.Adam face la fel dar baba o loveşte şi pe a lui.Au alergat şi pentru că sunt proşti s-au împiedicat şi su căzut,baba a venit rapid la ei şi nuştiu de unde a scos o lopată de curățit zăpada.~De unde în pana mea a luat lopata?~Nuştiu dar un lucru este sigur băieții au pățito.~Da...
Baba le-a dat câte lopată în cap şi s-a întors şi a plecat acasă.Până nu ne-a văzut pe noi~Căcat!~Exact!.S-a apropiat şi a spus:
-Cum pot sta 3 fete minunate ca voi cu 4 idioți ca ei?Dacă vă fac ceva veniți la mine şi le arăt eu lor.
-Bine.Am spus noi la unison.
-Noapte bună.
-Pa.spunem noi şi plecăm.Am luat băieții şi am plecat la somn.Că deja ne era somn.Salut.Ce mai faceți?Am scris fucking 1086 de cuvine şi cât scriam capitolul am sughițat.Moor.Nu mai pot.Sper să îmi treacă mai repede.Noapte bună vă pup💋
P.S.Steluțele***astea înseamnă că cuvintele în engleză pe care le scriu le voi traduce deci
*Holy mither of God-Sfântă mama lui Dumnezeu.
*Shut the fuck up-Închide dracu gura.