Am ieşit afară la aer curat şi m-am dus în parcul de lângă şcoală că dacă mai stăteam în curtea şcolii o secundă mă sufocam de la atâția proşti.Am ieşit din curtea şcolii am trecut strada şi am intrat în parc m-am dus pe o bancă mi-am pus căştile în urechi şi am început să ascult muzică şi să mă uit la lucrurile din jur.În parc erau mame cu copii mici,copii care au câte 12-13 ani.Am început să mă gândesc cum eram eu la vârsta lor şi cum sunt ei~Tu la vârsta lor te jucai cu păpuşile iar ei au iubite/iubiți~Te-ai întors?~Nici nu am plecat vreodată~Mi-am dat seama eu~Mh~Ştii ce aş vrea acum?~Ce~Aş vrea să fiu iarăşi copil,să mă joc mai mereu,să trăiesc fară griji şi idioți care să îmi strice viața.Vreau să mă joc din nou cu Dylan şi să fim fericiți fară nimeni,doar noi doi şi multe jucării~Îmi este dor de acele vremuri.Era atât de bine şi lumea era frumoasă în culori de curcubeu~Mdaa...Chiar vreau înapoi~Ce ar fi dacă ai organiza o zi doar pentru tine şi Dylan?~Wow!Ai şi tu o idee bună o dată la 10 ani~Da ştiu am mul...Hey!Am multe idei bune dar tu nu le asculți pe toate idioato~Practic suntem aceiaşi persoană aşă că te-ai făcut şi pe tine idioată~O fuck!~Mdaa...Vreau înghețată!~Dute şi cumpărăți~Mă duc~Cu ce aromă vrei?~Nuştiu~Ia-ți o cupă cu căpşuni ,una cu ciocolată albă şi una cu banane~Ok.Am căutat vre-o jumătate de oră un stand de înghețată şi într-un bun sfârşit am găsit unul şi mi-am luat înghețată şi am pornit înapoi spre şcoală.~Tu îți dai seama că ai întârziat cu 30 de minute la oră?~Da,şi?~Nimic doar dute la dulap şi ia-ți cartea pentru ora următoare că la asta nu mai reuşeşti+ că a fost oră de istorie şi profu doarme toată lecția~Mdaa...mă duc să îmi iau cartea şi mă duc în curtea şcolii să aştept să se sune.Am ieşit în curte şi acolo era Dylan pe scaun se uita în gol.
-Hey frățioare!Ce faci?spun dar nici un răspuns.Hello sunt aici spun şi fac semne cu mâna prin fața ochilor lui.
-Ce?Aaa...Salut spune el şi scutură capul.
-Hey la ce te gândeai?
-Mă gândeam la tine surioară.
-Adică?
-Păi mă gândeam că ai crescut,din fetița cuminte şi uşor de rănit ai devenit o fată puternică cu tupeu şi care nu lasă pe nimeni să o rănească.Sunt mândru.Spune el şi mă îmbrățişează şi mie practic îmi dau lacrimile.
-Ştii mi-a fost dor de aşa momente.Spun eu şi lacrimile curg deja pe obrajii mei.
-Mie tot surioară,mie tot.Spune el şi mă ia în brațe şi mai strâns.
-Nu am mai vorbit aşa de foarte mult timp pentru că tu te comporți ca un idiot fără sentimente.Ce s-a întâmplat cu băiatul drăguț şi sentimental din tine?
-O mai ții minte pe Ally?
-Da.
-Păi se pare că era o curvă care era cu mine doar pentru bani,popularitate şi s*x.
-Dylan îmi pare rău că s-a întâmplat asta cu tine,mi se părea că este o fată de treabă.
-Nu tu eşti de vină,da şi eu credeam asta dar nu era aşa.Spune şi tristețea i se putea citi pe chip.
-Vino aici spun eu şi îl iau în brațe.
-Hai să chiulim de la ultima oră.
-Ce avem următoarea oră?
-Stai să văd.Spune şi se uită în telefon să vadă ce oră avem.Avem geografie.Spune el.
-Plecăm că profu doarme toată ora şi nu vreau să văd un moş dormind.Spun şi ne ridicăm ne apucăm de mîini şi plecăm către maşină.
-Dylan trebuie să le sun pe fete să le spun că am plecat plus că tu trebuie să suni băieții.Spun eu şi mă aşez pe locul din dreapta.
-Mersi că mi-ai adus aminte.Spune el şi se aşează pe locul din stânga.
-Cu plăcere.Spun eu şi o sun pe Diana
Convorbire telefonică:
-Hey.
-Bună de ce suni?
-Am vrut să îți spun că eu şi Dylan am plecat de la ultima oră,vrem să petrecem timp împreună.
-Şi pe mine m-ai lăsat cu doi idioți şi cățelele Doinei?
-Sorry,dar ne era dor să stăm împreună plus că eu cu tine şi Andreea am petrecut mult timp împreună.
-Ok.
-Să îi spui şi Andreei şi să îi spui să nu se supere,bine?
-Bine,te pup.Să vă distrați.
-Pa şi eu te pup.O să ne distrăm.Când vin înapoi o să vă povestesc tot.
-Bine pa.
-Pa.
Convorbire telefonică încheiată.
-Am vorbit cu Diana.Tu?dar nu m-a auzit deoarece încă vorbea la telefon.Eu stăteam doar şi aşteptam ca maşina să pornească ceea ce nu s-a întâmplat încă.Salut puiuți💕Ce mai faceți?Eu am lipsit 2 zile şi credeam că lipsesc de o veşnicie.Cartea are multe greşeli gramaticale îmi pare rău că le-am comis.Noapte bună şi vise plăcute💕💕💕Vă pup💕💕💕