Ora a trecut şi am plecat la cantină să mâncăm.Am ajuns şi Andreea deja era acolo şi stătea în telefon şi nu era atentă la ce se întâmplă în jurul ei.
-Diana vezi?zic şi arăt cu degetul spre Andreea.~Ce vrei să faci?~Nimic~Hai că ştiu ce gândeşti~Şi la ce mă gândesc?~Te gândeşti să o sperii pe Andreea~Vezi ştii şi singură~Doar te rog să nu faci ceva rău~Ok ok.Şi din discuția mea minunată cu conştiința mea mă trezeşte Diana.
-Hello eşti bine?întreabă ea şi face semne cu mâna prin fața mea.
-Ce?...Aa da sunt bine...De ce întrebi?spun eu.
-Păi stai de 3 minute şi te uiți în gol.La ce te gândeai?întreabă ea.
-Mă gândeam să o speriem pe Andreea deoarece stă cu nasul în telefon şi nu vede ce se întâmplă în jurul său.spun eu
-Ok.Spune ea şi mergem încet să nu ne audă Andreea.
-Booooo.Spunem pardon urlăm noi în urechile Andreei.
-Aaaaaa.Țipă ea.Cine în pana-penelor este atât de curajos?Spune mai exact urlă ea şi se întoarce spre noi.Wtf is wrong with you?(pentru cei ce nu ştiu engleză:Ce dracu este greşit cu voi?).
-Mmm nimic?asta a sunat mai mult ca o întrebare dar asta-i viața ce să-i faci?na-i ce să-i faci.
-Vă spun eu voi aveți probleme serioase la cap.Spune ea cât se poate de serioasă dar până la urmă pufneşte într-un râs isteric şi eu cu Diana ne alăturăm.După ce am râs ca descreieratele eu am spus:
-Mergem să ne luăm mâncare azi sau mâine?Eu una mă duc eu mooor de foame.Spun şi mă duc să îmi iau mâncare după câteva momente Diana şi Andreea erau lângă mine.Ne-am luat mâncarea şi am mers la masa nostră.Ne-am aşezat şi am început să mâncăm şi după 2 minute apare minunatul meu frate şi prietenii lui la fel de minunați(sarcasm,sarcasm şi aere de divă😂).S-au aşezat la masă şi fratele meu a spus:
-Ce faceți?Doamne cât de tont poate fi ăsta?~De unde l-ai luat?~Dacă aş şti l-aş fi dus de mult înapoi de unde l-a luat mama.
-Nu se vede?întreabă Diana.
-Nu.Spune Mike şi Diana se enervează.
-Ok eu ştiam că voi sunteți tonți dar nu chiar aşa.Spune Andreea şi eu zâmbesc şi îmi şterg imaginar lacrima imaginară~Fata noastră a crescut~Da*încă o lacrimă imaginară*~Cu câteva zile în urmă nici nu putea să-i zică lui Dylan să tacă dar acum i-a făcut pe ăştia proşti~Copii cresc atât de repede.
-Cipriana!spune sorry urlă Mike în urechea mea.
-Wtf?Ce te-a apucat omule ce țipi ca descreieratu?intreb eu ți nândumă de ureche că ăsta mi-a surzit juma' de ureche.IDOTUL.
-Te strigam toți de vre-o 5 minute şi tu stăteai şi te uitai în gol.Spune Adam.
-Şi de asta idiotul ăsta trebuia să-mi spargă timpanele?întreb eu şi mă enervez puțin bine puțin mai mult.
-Da că altfel nu te mai treziai din visurile tale.Spune Dylan şi în următorul moment simt un lichi curgând din părul meu.
-Ce naiba?spun şi mă întorc văzândo pe Doina cu paharul de suc gol în mână.Curvă siliconată ți-ai luat bilet doar dus spre spital.Spun şi încep să dau cu pumnii în plasticata şi siliconata din fața mea.
-Opreştete o omori.Spune Dylan şi încearcă(doar încearcă)să puie mâna pe mine că primeşte un cot în burtă de la Andreea.Mersi dragă💕.
-Gata ajunge spune Adam şi mă apucă de după spate şi mă ține strâns dar eu mă zbat şi reuşesc să scap şi mă întorc la paraşuta aia plasticată.Dar nu reuşesc să dau bine cu pumnul că Adam iar îmi strică planurile şi mă prinde ca prima oară şi mă ține mai strâns.
-Dă-mi drumul.Spun şi mă zbat.
-Nu că o omori.Spune idiotul care încă mă ține strâns.
-Şi dacă o să o omor doar ție o să iți fie dor de ea că nu o să mai ai ce să fu*i!țip eu.
-....şi nici un răspuns de la Adam aşa cum mă gândeam.
-Aşa credam şi eu.Spun şi se sună.Acum dă-mi drumul am oră şi ca să ştii tu tot.Spun dar nu mă aude nimeni.Hello dă-mi în pana-penelor drumul am oră.Spun eu pardon urlu eu.
-Mnu eu stau bine şi aşa.spune el şi eu din nou încep să mă zbat.Şi te rog nu te mai zbate că trezeşti pe cineva care nu vrei să fie trezit dar dacă îl trezeşti va trebui să mă ajuți spune el şi pot jur că are un zâmbet pervers pe față.
-Te-a făcută măta cu mîini dragule spun şi reuşesc să scap de el şi plec spre clasă fugind.Intru în clasă şi profa nu era,mulțumesc lui Dumnezeu că nu era în clasă.Merg în bancă cu Dylan că cu Diana stă Mike mă aşez şi îmi scot cartea pe bancă diriginta noastră este şi profesoară de limba română.După ce mi-am pus cartea pe bancă am scos telefonul şi mă uitam ce mai este nou pe instagram şi după vreo 5 minute vine şi profesiara în clasă şi spune:
-Bună ziua copii
-Bună ziua spunem toți elevii în cor.
-Bine deci cum am spus ne schimbăm în bănci fete cu băieți.Spune ea şi toți oftează.Nu ofta...dar nu reuşeşte să-şi termine propoziția că în clasă intră Adam cu o cățea de-a Doinei.1Unde ați fost? şi 2.De ce ați întârziat?întreabă profesoara.Dar tonții ăia doi nu răspund deci profesoara îi trece la loc deoarece ea ştie ce au făcut ăştia doi cu adevărat.
-Bine deci ne schimbăm.Mike cu Diana spune profesoara şi eu ma uit la ei şi Mike are pe față un zâmbet de învingător.Adam cu Cipriana.după ce spune asta eu rămân mască.De ce Dumnezeule mare eu trebuie să stau cu el?Cu ce am greşit eu să stau cu el?Mă gândesc eu dar profesoara spune:Cristina cu Dylan,Cătălina cu Andrei....şi mai departe eu nu am ascultat.S-a sunat şi am eşit din calsă şi m-am dus afară să trag o gură de aer.Hello puiuți💕💕💕Scriu la cartea asta de o săptămână şi pot să spun că este greu.Nu credeam eu că este aşa de greu dar nu trebuie totul pe lumea asta greu.Nu vă temeți nu las baltă scriu mai departe.Noapte bună💕💕💕Poza de la media am pus-o aşa să fie frumos+că eu singură am facut-o(trebuie eu să mă laud,nu te lauzi singur nu te laudă nimeni credețimă)