Soarele ăsta nu mă poate lă sa să dorm un pic mai mult,nu?Deschid ochii şi lângă mine stă Adam.~Ce draq,caută el lângă tine pe canapea?~Nuştiu dar....
-Dăte jos de lăngă mine animal-o!țip şi Adam se sperie şi cade jos de pe canapea.
-Ce urli vaco?întreabă el.
-Vacă este cea care te-a făcut!strig şi mă dau jos de pe canapea şi merg la bucătărie să văd ce avem de mâncare,dar nu avem nimic.Perfect(Sarcasm sarcasm şi aere de divă).Mă duc înapoi si ce să vezi toți dorm.~Cum naiba încă dorm animalele astea?~Dorm pentru că sunt animale.~Aici ai dreptate~Mdaa....Mă duc la noi acasă şi din troler îmi iau haine şi mă duc să mă îmbrac la bunica.M-am îmbrăcat şi i-am trezit pe toți şi am mers la magazin.Am întrebat care şi ce culoare vrea la cameră.Deci tobele vă rog paparapapaaaa....Toți vrem culori închise şi nonculorile abl,negru şi gri.Nici chiar fetele nu au vrut culori deschise.Perfect.Dar mai întâii de toate am mers la o cafenea să mâncăm ceva.Am mâncat toți şi am plecat la magazinul de unde cumperi totul pentru reparații.Eu îmi fac camera gri,negru şi alb deci totul bine şi frumos până Mike nu se loveşte de mine şi varsă o căldare de vopsea de culoare verde închis milităresc.
-Idiot.şoptesc eu şi plec mai departe.Mă duc îmi i-au tot ce am nevoie pentru camera mea şi merg în căutarea tuturor.I-am găsit şi am plecat la casă.Am plătit totul şi am plecat acasă.Am ajuns şi am început totul,am început cu camera mea.Camera mea a fost gata peste 3 ore,peurmă am făcuto pe a lui Andreea,pe a lui Diana,a Cristinei.şi pentru azi am terminat reparația în camere.Băieții trebuie să stea cu noi în canere.Trebuie să-i împărțim pe camere.
-Dylan merge la mine.spune Andreea.
-Da.aprobă el.
-Andrei la mine că e fratimio.spune Cristina.
-Deci Mike la Diana şi ceilalți doi la mine.spun eu şi Diana apropă şi ne ducem prin camere.Am mers la duş prima şi peurmă m-am culcat pe pat,iar cei doi deştepți pe jos.************************************
Peste o săptămână:
A trecut o săptămână de când stăm în casa asta şi este minunat.Merge la bunica practic în fiecare zi.Mergem deja la altă şcoală unde suntem popularii şcolii.Nu vă gândiți nu suntem nişte bădărani şi egoişti.Suntem buni şi cuminți nu supărăm pe nimeni numai dacă nu ne supără nimeni pe noi.Dacă ne supără batem.Deci să vă explic cum am devenit popularii şcolii.
~Flashback~
Prima zi la noua şcoală.Yeyy.Simțiți sarcasmul?Ne urcăm în maşini şi ajungem la şcoală.În curtea şcolii ne întălneşte o târfă că altfel nu ştiu cum să îi spun,şi spune:
-Măi,măi,măi ce avem noi aici.Lume nouă pe teritoriu.Şi se pare că se cred tari,după cum au intrat în parcare.spune ea şi cățălele ei se uită la noi cu nişte fețe de curve.
-Se pare că nu ştiu cine sunt şefii aici.spune un tip.Popularul şcolii.
-Şi cine mă rog sunt şefii aici?întreabă Andreea.
-Noi.spune tipa aia şi îşi încrucişează mâinile la piept.
-Nu prea cred,eu înafară de 5 curve şi 3 afemeiați nu văd nimic.Spun eu şi cei care s-au strâns împrejurul nostru râd de ,,popularii" şcolii.
-Scuze domnişoară,cum te cheamă?întreabă fratimiu.
-Amanda.spune şi zămbeşte ca o curvă.
-Deci Amanda fă o față de curvă.
-Ce?întreabă ea uitânduse la fratimiu.
-Mersi.spune el şi cei din jur iar râd de ea.
-Ți-a puso în bot Amanda.spune popularul şcolii.
-Dragă da pe tine cum te cheamă?întreb eu.
-Josh scumpo.spune le şi îmi face cu ochiul.
-Josh,i-ați cățeaua şi prietenii şi fu**o din fața mea până nu te lovesc în viitor.spun eu.
-Deci pisi e rea.spune el.
-Cuțu pleacă de aici,şi să-i spui pisi lu' curva de lângă tine.spune Cristina.
-Pe cine faci curvă,târfo?întreabă Amanda.
-Pe cea care tocmai a întrebat,adică pe tine.spune Diana.
-Iubi,le laşi să vorbească aşa cu mine?îl întreabă ea pe Josh.
-Amanda nu sunt iubi a tău,plus că nu o să le spun nimic pentrucă fetel astea ştiu ce fac.spune Josh.
-Deci cuțu este deacord cu noi?întrebă Adam.
-Se pare că da.spune el.
-Aşa Amanda i-ați curvele şi pleacă.spun eu şi ea pleacă.
-Am scăpat de o panaramă.spune Mike şi batem palma cu toții.
-Îmi pare rău că am vorbit urât cu voi.spune Josh.
-Deci acum îți pare rău?întreb eu.
-Da îmi pare rău.spune el.Eu îmi scot pistolul şi țintesc lângă piciorul lui.Şi împuşc.
-Ce faci?spune el.
-Îți arăt că dacă faci ceva greşit nu mai repari aşa că dute la Amanda şi spunei aşa:Dacă vă mai apropiați o dată de Gaşca Mea.Vă dau câte un glonț în cap şi nu îmi pasă ce consecințe o să fie.Înțeles?întreb.
-Da spun el cu vocea tremurând.
-La tine şi prietenii tăi tot se referă.spun şi el pleacă cu coada între picioare.
~End of flashback.~
Şi aşa am ajuns populari.Şcoala e ok.Îmi place.Dar uneori Amanda mă ami enervează dar eu trec cu privirea sau o trec pe ea cu botoxu de dulapuri.