10👑

146 6 0
                                    

Oh Doamne de ce alarma mea trebuie să îmi strice somnul.Urăsc şcoala şi oamenii din ea nu vreau să îi văd,doar câțiva dintre ei îi pot suporta şi doar pe trei persoane le iubesc,adică fetele şi Dylan.Deci cu aceste gânduri mă ridic din pat şi merg la baie să îmi spăl dinți şi după asta ies şi îmi fac un machiaj simplu şi mă îmbrac în hainele pregătite de ieri.După ce mă îmbrac mă duc în bucătărie să mănânc şi să văd dacă Dylan s-a trezit.Am intrat în bucătărie şi acolo era toată familia mea,acum toți împreună suntem ca o familie.În ultimul timp tata cu mama mai mereu sunt plecați şi eu cu Dylan până ieri nu vorbeam normal doar ne băteam şi ne făceam farse.
-Bună dimineața.Spun eu cu un zâmbet imens pe față.
-Bună dimineața scumpo.Spune tata.
-Cineva este foarte fericit.Ce s-a întâmplat?spune mama şi toți se uită la mine.
-Păi îmi era dor de aşa momente când suntem toți alături şi luăm masa ca o adevărată familie.Vă iubesc.Spun eu şi mă aşez la masă.
-Şi mie tot.Spune Dylan şi zâmbeşte.Mamă diseră hai să facem o cină în familie.Spune el.
-Da putem organiza o cină în familie.spune mama.
-Bine deci diseară nimeni nu se duce nicaieri deoarece facem o cină în familie.Spune tata.
-Bine deci noi trebuie să mergem la şcoala,doar nu vrem să întârziem.Nu-i aşa Cipriana?spune Dylan.
-Da Dylan să mergem.(Noi cât am vorbit am mâncat).Pa mamă,o pup pe mama pe obraz şi o îmbrățişez,pa tată,spun şi îl îmrățişez şi îl pup pe obraz la fel ca pe mama.Am mers sus şi mi-am luat geanta şi am coborât şi am mers în garaj unde mă aştepta Dylan.Am urcat în maşină şi am plecat la şcoală.Când am ajuns la şcoală Dylan a parcat maşina în curtea şcolii şi eu am plecat să le caut pe fete.Pe drum am întâlnito pe Cătălina.
-Bună diineața!spune ea entuziasmată.
-Hello.Spun eu şi casc.
-Cum ai dormit?
-Bine,până când mi-a sunat alarma mea tâmpită.Tu?
-La fel.Oare de ce trebuie să se inceapă şcoala la 08:30?
-Dacă ar fi după placul meu aş da vacanță de 6 luni de 2 ori pe an.Spun eu şi zâmbim.
-Ar fi minunat să avem vacanțe de asta.
-Bună dimineața o mare şi prea frumosă Queen.O văd pe Andreea cum face o plecăciune.
-Bună dimineața spune Diana la rândul său făcând o plcecăciune.
-Bună dimineața spun eu.
-Ce se întâmplă acum?întreabă Cătălina nedumerită.
-Deci fetele îmi spun Queen,şi când ne apucă dracii conduşi de Satana în persoană spun şi arăt spre Diana intrăm în roluri şi ne comportăm de parcă eu aş fi Regină nu că nu aş fi,şi de parcă Diana Satana şi Andreea Vanga adică prezice viitorul.
-Acum înțeleg.Spune Cătălina şi se sună de intrare.
-Eu trebuie să mă duc până la Director să văd dacă mă transferă şi trebuie să îl iau pe Taylor cu mine.Spune Andreea în timp ce intrăm în şcoală.
-Ok pa.Spun eu şi Cătălina,Diana şo cu mine intrăm în clasă.Profesoara nu este încă,avem limba română prima adică cu driginta.Mă duc în bancă şi îmi pun cărțile pe bancă.
-Bună dimineața.Spune Adam când îşi scoate nasul din telefon.
-Salut.Spun şi mă aşez.
-Deci am aflat că vom avea colegi de clasă noi.Spune el şi zâmbeşte pervers.
-Da şi pentru informarea ta este cea mai bună prietenă a mea şi dacă o atingi cu un deget te omor cu mâna mea.
-Mh...Ce ar putea să îmi facă o pitică ca tine?~Oh Good el chiar vrea să se puie cu noi~O va încasa şi nu doar de la mine dar şi de la Diana~O Doamne mi se pare că va rămâne fără coaste~Chiar va rămâne fără ele.
-Aş putea să te bat măr şi să rămâii fără mâini şi picioare.
-Mh nu vezi fug deja de frică.Spune el şi eu deja m-am enervat la culme.
-Ascultă la mine tâmpit fără crier dacă mă atingi pe mine sau pe vreo una dintre prietenele mele să socoți că ți-ai săpat groapa şi țiai cumpărat sicriu şi eu acum nu glumesc.Eu acum îți promit că va fi aşa.Spun eu cu nervii la maxim.
-Da am înțeles.Spune el şi după ce termină profesoara şi Andreea cu cum lo fi chemând~Taylor~Mersi.A intrat profa cu Andreea şi Taylor.
-Deci copii aceştiea sunt noii voştri colegi şi v-om face o schimbare din nou.Scot rapid telefonul şi îi trimit mesaj Dianei:
Eu:Eu prezic că o va pune pe Andreea cu Dylan😂.
Diana:Nu cred.
Eu:Facem un pariu.
Diana:Ok.
Eu:Deci dacă eu câştig şi o pune pe Andreea cu Dylan tu îmi vei face temele timp de o săptămână dacă câştigi tu atunci eu îți fac temele timp de o săptămână.
Diana:Ok.
Eu:Acum fii atentă la profa.
Diana:Tu la fel.
Eu:Eu sunt atentă deja.
Diana:Mh.
Pun telefonul în geantă şi ascult cu atenție profesoara.
-Deci vă voi pune cu câte un copil care deja era în clasa asta.Spune ea şi eu zâmbesc.Deci Andreea cu Dylan şi Taylor cu Cristina.Şi boom.Scot telefonul din nou şi îi scriu Dianei:
Eu:Boom!!!Ți-am zis eu că va sta cu Dylan.Deci tu îmi faci temele o săptămână.Fără teme o săptămână.Yeeyyy!!!!
Diana:O FUCK!!!Te urăsc!!!
Eu:Da da eu tot te iubesc💕💕😈.
Vroiam să mai scriu ceva dar îmi sună telefonul.
-Doamnă profesoară pot să ies.Spun eu cu mâna ridicată.
-Desigur Cipriana,dar te întorci repede.Spune ea.
-Mulțumesc.Spun în timp ce închid uşa.
Convorbire telefonică:
-Alo.Spun eu deoarece nuştiu cine este.
-Salut.Tu eşti Cipriana Black fiica şefului companiei Black?întreabă o doamnă.
-Da,ce s-a întâmplat?întreb eu şi sunt îngrijorată.
-Îmi pare rău să te anunț dar părinții tăi au murit azi când erau în misiune.Spune ea şi mie îmi curg lacrimi pe obraji.
-Nu,nu,nu,nu!Asta nu este adevărat.Şi ce fel de misiune spun eu acum lacrimile îmi curg şi mai tare.
-Tu nu ştiai.Părinți tăi făceau import şi export de arme în țară şi al misiunea de astăzi ai fost împuşcați.Tatăl tău ne-a spus înainte de a pleca azi în misiune că vrea să îți lese ție compania.Spune ea şi eu mă înec în lacrimi,nu pot să cred că părinții mei au murit.Nu pot să cred.
-Voi accepta pentrucă îmi iubesc părinții prea mult.Spun eu printre lacrimi.
-Când vei fi pregătită mă suni şi îmi spui,ok?
-Da.Spun eu şi închid apelul.
Convorbire telefonică încheiată.
Intru în clasă şi spun:
-Doamnă profesoară am nevoi să plec eu şi fratele meu.Vă voi explica pe hol.
-Bine să mergem.Spune ea şi eu şi ea ieşim pe hol.Poți te rog frumos să îmi spui de ce trebuie să pleci?întreabă ea.
-Desigur,părinți mei au murit şi trebuie să merg eu şi fratele meu la spital să aflăm mai multe.Spun eu şi un nou râu de lacrimi curg pe fața mea.
-Îmi pare rău,desigur că puteți să plecați.Spune ea şi eu...

Hello oameni buni💕💕.Nu am avut inspirație şi plus la asta am şcoală şi pregătiri pentru anul nou la şcoală.Deci dacă vor ieşi mai rar capitolele săptămâna asta să ştiți motivul.Vă pup noapte bună💕💕💕

Queen👑Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum