♤10 1/2

1.2K 132 8
                                    

"Aha, takže jsi ho zachránil před znásilněním a tak jste se vlastně poznali, jo? Zní to jako z nějakého romanťáku." poťouchle se usmál černovlásek a usrkl ze svého hrníčku s kávou.
On i Namjoon seděli v kavárně a povídali si o všech svých vzpomínkách a zážitcích, které spolu zažili, ale zajímali se i o osobní život toho druhého.
Yoongi se zrovna snažil z ubohého blondýna vydolovat nějaké šťavnaté podrobnosti okolo jeho vztahu s tím tajemným Jinem, ovšem jediná věc, kterou zatím zjistil bylo jejich setkání, a i to mu trvalo hodnou chvíli.
"No, ne přímo zachránil, jenom jsem mu pomohl když zdrhal o těch chlapů, co se snažili natrhnout mu zadek." vysvětlil Namjoon a starší z chlapců se zasmál nad jeho vyjadřováním.
"A máš pravdu, je to trochu klišé ale mě se naskytl líbí. Navíc, když jsem ho poprvé uviděl, myslel jsem si, že z nebe spadl anděl. Byl neskutečně krásný, skoro jako nějaká éterická bytost." zasnil se blondýn a Yoongi si povzdechl.
"No jo, Romeo, to známe. Takovej Casanova jako ty si přece nevybírá někoho obyčejného." ušklíbl se.
Namjoon se místo odpovědi na Yoongiho pichlavé poznámky radši napil své kávy.
"Seznámíš nás?" zajímal se starší a se zájmem se naklonil k Joonovi blíž.
Namjoon se tak vyděsil, že si na sebe málem vylil svůj hrnek.
Jakmile se trochu uklidnil, začal přemýšlet, jak to vlastně Yoongimu vysvětlí.
"Yoongi?" oslovil černovláska a snažil se ovládnout svůj rozklepaný hlas.
"Co se děje Joone?"
"V-víš, já.....j-já ti musím n-něco říct.

On....Jin j-je...t-těhotný."

•••

"Bože můj, to jsou šoky. Ale vypadáš spokojeně. Jak se vlastně Jin má?" zajímal se Yoongi při cestě z kavárny, kterou si oba chlapci rozhodli prodloužit procházkou přes park.
"Myslím, že dobře. Ale teď jsi mi připomněl, že už mě asi čeká doma." zamyslel se blondýn a na chvilku se zastavil.
V ten moment se ozvalo jeho mobilní vyzvánění. Namjoon vytáhl přístroj z kapsy, přičemž ho málem upustil na zem a tím rozesmál černovláska, který se smíchem téměř dusil.
Namjoon jen protočil oči nad svým kamarádem a podíval se na ID volajícího.
"Ahoj Hobi. Děje se něco?" strachoval se a hlavou mu běžely nejrůznější scénáře, vyhořením domu počínaje a Jinovou smrtí konče.

"Přijď do nemocnice. Hned."~

******************************************************

Helou guys, Seul Min je po menší (menší ehm😅😂) pauze opět zde.
Nebyla jsem tu, protože jsem absolutní idiot a rozbila jsem si mobil😂😂
Jo....jsem 바보 😆
No, každopádně dnes je díl krátký, protože....





(velice dlouhá chvíle napětí, já vím 😂)







ZÍTRA BUDE VÁNOČNÍ SPECIÁL!!!!!! 😍😙

Takže tímto se s vámi loučím, dobrou noc a pá~

Vaše Seul Min ❤❤❤

Sleep, my princess [Namjin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat