Zrovna svítilo sluníčko. Bylo to jako by se na ty dva usmívalo samo nebe.
Dívka ve sněhobílých šatech se šťastně usmívala na chlapce, kterému smetanový oblek velice slušel a připomínal pohádkového prince.
Na dvě zamilované hrdličky zase prohlížel poněkud ztrhaně vyhlížející oddávající.
Nikdo ze snoubenců ani hostů nevypadal, jako kdyby jim lehce zanedbaný vzhled úředníka nějak vadil.
Muž si odkašlal a konečně se přenesl k nejdůležitější části svatby.
"Slečno Kim Hinami, berete si zde přítomného Jung Natsua a slibujete, že mu budete dobrou a věrnou manželkou, kterou nade vše miluje, až dokud vás smrt nerozdělí?"
"Ano," rozzářila se Hinami ještě víc a zpříma se zahleděla do láskyplných ebenových oči svého nastávajícího.
"A vy, pane Jung Natsu, berete si zde přítomnou Kim Hinami a slibujete, že zůstanete jejím rytířem a budete ji milovat a chránit až do konce svých dnů?"
Chlapec roztáhl koutky a z jeho rtů splynulo to nádherné slovo.
"Prohlašuji za manžele, nyní si můžete dát první manželský polibek." odmlčel se oddávající a tiše, stejně jako všichni ostatní, pozoroval jak si oba jemně spojují rty.
Místnost propukla v ohlušující jásot.A v první řadě se Jinovi po tváři svezla jedna malá slza. Namjoon svého partnera držel za ruku a ani nepotřeboval slova na to, aby věděl, že oba dva jsou v tu chvíli neskutečně hrdí na svou malou dceru, která pro ně znamená celý vesmír.
°°°
Takže, po tolika měsících vaší neskutečné podpory a lásky věnované tomuto příběhu, je konec.
Jsem moc ráda, že jsem ho pro vás mohla napsat.
Omlouvám se, taky za to, že jsem byla tak dlouho neaktivní a všechno...
Nemám ani žádnou výmluvu. Nebyla inspirace, mobil, nic.
Ale na poslední chvíli jsem vstala z mrtvých a dokončila tuhle FF, kterou jsem si za tu dobu i oblíbila😂
Na konec bych vám tedy chtěla moc poděkovat za trpělivost, hlasy a přidání do seznamu čtení, protože to mě vždycky moc potěšilo.
Teď se chystám věnovat FF The Painted Angel, takže se určitě podívejte.
A hlavně, budu vydávat minimálně jednou týdně a vždy kolem 1000 slov😊❤️Mějte se moc hezky a zase někdy někde jinde~
Vaše Seul Min❤️❤️❤️
ČTEŠ
Sleep, my princess [Namjin]
Fanfiction"Joonie? " "Copak princezničko?" "Já se bojím." "Jsem tu s tebou." "Děkuji." "Jen spinkej dál, Jinnie. " Autorka coveru : Smetanovykralicek