Všem A.R.M.Y~

1.5K 196 300
                                    

ARMYs, tohle bohužel není nová část. Chci s vámi o něčem mluvit.
Nedávno, a to velice nedávno, jsem se dívala na videa a pročítala si komentáře pod nimi.
A našla něco, co mě opravdu zaskočilo. A tím myslím vážně urážlivé komentáře adresované Hoseokovi a Jinovi.
I přesto, že jako opravdové fanynky bychom měli milovat všechny členy, některé holčiny si to nejspíš nemyslí a tak to dávají najevo svůj názor.

Dokážete si představit, jak moc je to musí bolet? Jestli tohle čte nějaká falešná Army, tak ať si to přečte pořádně.
Nikdo, rozumíš, nikdo nebude ubližovat mojí rodině.
Protože jestli ano, předpokládám že ti nebude vadit dvojnásobná bolest.

Co je nejhorší, i moje kamarádka, kterou jsem přivedla do světa kpopu a BTS, nemá ráda J-hopea a Jina moc nemusí.
Chápu, že má každý prostě svého biase, ale tohle je opravdu extrém.
Pak jsem našla pár videí, ve kterých je nenávist vůči těmto členům hlavní téma, a ráda bych vám z nich něco řekla.

Hoseok
********
"měl by opustit bts"

"vypadá příšerně"

"je to zbabělec"

"neumí zpívat"

"je to ten nejhorší rapper"

○●○

Je to úchvatný tanečník

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Je to úchvatný tanečník. Rád rozdává úsměv a radost ostatním. Je to opravdový přítel. Rappuje líp než bůh a zpívá jako anděl, protože on je anděl.
Je odvážný, protože být odvážný neznamená ničeho se nebát, ale umět se postavit svému strachu čelem.
Chce inspirovat lidi a dávat jim sílu.

On je naše naděje,

On je náš anděl,

On je náš J-hope.

On nás miluje celým svým srdcem, tak proč ne my jeho?

Jin
****
"Když jsem byl mladší, máma často poslouchala své kamarádky, jak se chlubí se svými syny. Nikdy nic neřekla a jenom poslouchala. Doufal jsem, že na mě bude taky jednou pyšná. A to teď je, jenom díky vám, Army. Chtěl bych říct své rodině, že jim moc děkuji. Miluju vás, mami a tati."
- Jin

Hvězda, kterou nikdo nevnímá, ale září jasněji než ostatní.
Ta nejvýjimečnější hvězda, ta nejvíc drahocenná hvězda.

Kim Seokjin.

"je ošklivý"

"neumí zpívat ani tancovat"

"je nepříjemný"

"nemá talent"

"je nepoužitelný"

○●○

Umí tancovat, umí zpívat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Umí tancovat, umí zpívat. Je nádherný. Není nepříjemný. Stará se o ostatní členy. Je milovaný, a nejen proto že je to "máma" ale proto že je to úžasná osoba.

"Je to můj velký brácha." -RM

***

Nesnažím se vás přesvědčit, aby jste si z nich udělali biase, jenom vám chci říct, že i když je budete nesnášet, oni nikdy nebudou sami.

A.R.M.Y není jen fandom. Jsme rodina. My a BTS. A rodiny se přece mají rády, ne?

Z toho, jak se některé Army chovají, se mi chce plakat.

"Prosím, milujte všech 7, bez vynechávání nějakého člena."
-V

V sám musí vědět jak je hrozné, když vás někdo vynechává. Byl totiž dlouho skrytým členem a jeho nejhorší zážitek je, když musel sedět vedle odpadkového koše, když ostatní členové dělali vlog pro fanoušky.

RM byl jednou osloven ARMY,  která mu řekla
"opusť bangtan"
Říká, že je to jedna z nejhorších věcí, co mu kdo řekl.

Jiminovi jednou další fanynka řekla, že je tlustý. Kvůli tomu propadal do depresí, hubnul a podceňoval se.

Než se stal Suga idolem, prošel si spoustou depresí a vyčítání. Jeho rodiče mu říkali, že na to nemá. Ale on to dokázal.

A Kookie, maličký maknae, musel od své rodiny odejít v 15. Stálo o něj dalších 8 společností, ale on se připojil k BigHitu, poté co viděl RMovo vystoupení.

BTS to rozhodně neměli lehké. Ale my jsme A.R.M.Y.
Neznamená to jen fandom.
My jsme ti, co BTS chrání od všeho zlého a budou je milovat, protože oni jsou výjimeční. Protože oni jsou naše rodina.
Škoda, že si to někteří neuvědomují.

******************************************************

Omlouvám se za takový monolog, ale chtěla jsem vám to říct.

Mám vás ráda,

Seul Min❤❤❤

Sleep, my princess [Namjin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat