"Přijď do nemocnice. Hned."
•••
"Hej, stop it! Zpomal trochu prosím." oddechoval těžce Yoongi a pospíchal za Namjoonem.
Oba dva spěchali do nemocnice za Jinem. Tedy spíš jenom Namjoonem, Yoongi se marně snažil srovnat s vysokým blondýnem krok.
"Tak a jsme tady." pokusil se Joon o úsměv a rychle vklouzl do těžkých dveří impozantní zasněžené budovy.Po dlouhých chodbách se rozléhaly zvuky pravidelných dynamických kroků patřících Namjoonovi a rychlý a hlasitý dupot staršího černovláska.
Namjoon se rozhlížel a hledal pokoj, ve kterém měl podle Hoseokovy zprávy ležet jeho poklad.
Za nějakou dobu ho dva přátelé konečně našli a zastavili se.
"Takže, ty zůstaneš tady. Nechci, aby z tebe Jin dostal infarkt." prohlédl si blondýn Yoongiho.
"A-ale-"
"Žádné ale. Nezapomeň na to, v jakém je stavu. Prostě přijď, až tu řeknu." rozhodl Namjoon a s krátkým zaklepáním vešel do pokoje.
Okamžitě si všiml polospícího Hoseoka v Taeho náručí. Porozhlédl se po místnosti a očima vyhledal Jinovo schoulené tělo pod lehkou nemocniční přikrývkou.
"Jinnie?" i Namjoon sám se zarazil nad svým chraplavým a tichým hlasem, který proťal ono dusivé ticho jako nůž.
Hoseok se Taem nadskočili a rozespale se pootočili za zdrojem zvuku. Při pohledu na vystresovaného blondýna, který si málem začal samou nervozitou okusovat nehty, se oba neubránili pobavenému úsměvu.
Na tom ale Namjoonovi vůbec nezáleželo. Jeho pozornost se soustředila na anděla, který se právě probudil.
"N-Namjoone?" Jin nevěřícím pohledem přejel svého přítele. Jeho výraz ale okamžitě ztvrdl.
"No to je dost, že jdeš! Kde ses flákal? Pokud ti to nevadí, málem jsem tady já i naše dcera umřeli! Jasně, že ti to nevadí! Kdo ví kde ses k*rvil?!" zaječel Jin a zhluboka oddechoval.
Opět se posadil na postel, aby se mu přestala tolik motat hlava.
Namjoon naprázdno polkl. Věděl, že Jin bude naštvaný, ale tohle nečekal. Hlavně proto, že hnědovlásek nikdy nemluvil sprostě.
Koutkem oka pohlédl na své dva přátele, kteří se na něj překvapeně podívali.
Uvědomil si, že by z toho rozčilování mohl Jin mít nějaké potíže.
K tomu všemu si uvědomil že jsou dnes Vánoce.
"Jine-"
"Nemluv na mě ty h*jzle!" odpovědí mu byl opět Jinův naštvaný křik."Tak a dost!" ruply blondýnovi nervy.
"Nech mě ti to aspoň vysvětlit. Nikde jsem se nek*rvil, abys věděl. Potkal jsem svého kamaráda z dětství, víš?! Chtěl tě poznat. Zajímal se o tebe. Navíc jsi mi nedal vůbec vědět! Jak jsem mohl tušit, že můj přítel, za kterého bych dal život, a moje milovaná dcera jsou v nemocnici? Jine..." Namjoonovi přeskočil hlas a sklouzla mu slza.
Jin se oproti tomu nestačil divit, když dovnitř vešel menší černovlásek s téměř bílou pletí a zářivým úsměvem.
V tu chvíli se v něm něco zlomilo a on se rozplakal. Slzy mu smáčely tváře a on zahanbeně sklopil hlavu.Yoongi se zarazil a pohledem vyhledal pomoc u Namjoona, který pozoroval Jina se stejným překvapením.
"No tak." vyrušil Jina melodický hlas. Utřel si oči a vzhlédl do Namjoonovy přívětivé tváře.
"Je mi to moc líto zlato." omluvil se blondýn a pohladil Jina po tváři.
"Ne to já byl se měl omluvit. Je mi to tak líto Joonie, já jsem na tebe nechtěl tak vyjet, já-"
Namjoon si Jina přitáhl do hřejivého objetí a tím přerušil jeho dlouhý monolog.
Jin překvapeně vytřeštil oči ale stisk mu oplatil.
"Veselé Vánoce, Jinnie." špitl Namjoon tiše.
•••
"Jsem rád, že jsem Yoongiho poznal, je vážně moc milý." usmál se Jin a pozoroval, jak Namjoon zapaluje oheň v krbu, který výjimečně neshořel.
"Ještě jednou se moc omlouvám, Namjoone-"
"Shhhh.... Co bylo, bylo. Hoď to za hlavu. Jsou přece Vánoce." zašeptal Namjoon hnědovláskovi do ucha a spojil jejich rty v něžném polibku.
"Tak a teď dárky!" zajásal Jin a předal blondýnovi krabici v ozdobném papíru.
"Wow." zmohl se Namjoon na jediné slovo, když z krabice vytáhl úplně nový mikrofon a studiová sluchátka.
"Muselo to být příšerně drahé!""Prosím tě! Snad se ti líbí. Myslel jsem, že se ti budou hodit." usmál se Jin, když ho Namjoon sevřel v pevném objetí.
"A teď ty." podal hnědovláskovi menší krabičku převázanou stuhou a napjatě sledoval, jak ji opatrně rozbaluje."Namjoone! Prý že to moje je moc drahé!" vykřikl Jin a vytáhl úplně nový mobil a SD kartu.
"Chtěl jsem ti jen udělat radost Jinnie." pokrčil blondýn rameny a usmál se.
•••
"Veselé Vánoce, Joonie." zašeptal Jin předtím než usnul a pohltila ho tma.
******************************************************
Ano, já jsem to opravdu stihla😊
No, nebudu to protahovat, snad se vám speciál líbil.
Přeji i vám Veselé Vánoce, hodně štěstí a zdraví a doufám, že jste pod stromečkem našli vše, co jste si přáli🎄🎁❤
Mějtese růžově a páčko!
Vaše Seul Min ❤❤❤
ČTEŠ
Sleep, my princess [Namjin]
Fanfiction"Joonie? " "Copak princezničko?" "Já se bojím." "Jsem tu s tebou." "Děkuji." "Jen spinkej dál, Jinnie. " Autorka coveru : Smetanovykralicek