S|6

2.2K 255 29
                                    

you_ra: Tanrım, gerçekten engelledin mi?

(Mesajınız Gönderilmedi.)

Lütfen kaldır şu engeli Jimin.

(Mesajınız Gönderilmedi.)  

Üç gün oldu.

(Mesajınız Gönderilmedi.)  

Lee Hi adına çok özür dilerim. 

(Mesajınız Gönderilmedi.)  

Benim yüzümden saçma sapan durumlara maruz kalıyorsun, biliyorum.

(Mesajınız Gönderilmedi.)  

Şuan karşımda oturuyorsun.

(Mesajınız Gönderilmedi.)  

O kadar yakınım ki sana. 

(Mesajınız Gönderilmedi.)  

Hemen karşımdasın ama hiç bakmıyorsun bana. 

(Mesajınız Gönderilmedi.)  

Yine kulaklığını takıp uzaklara dalmışsın gibi görünüyor.

(Mesajınız Gönderilmedi.)  

Yalvarırım engeli kaldır. Sana o kadar alışmışım ki konuşmadığım her an nefesim daralıyor.

(Mesajınız Gönderilmedi.)  

Yalnız hissediyorum.

(Mesajınız Gönderilmedi.)  

Çok kötü hissediyorum.

(Mesajınız Gönderilmedi.)  

-Youra, Jimin'in telefonunu eline aldığını fark edince hemen telefonunu bırakıp etrafa bakınmaya başladı.-

-Youra'nın Jimin'e gönderdiği mesajlar Jimin'e ulaşmıyor engellediği zaman-

pjmin95: Şuan otobüste misin?

you_ra: Evet.

Jimin engeli kaldırdığın için çok teşekkür ederim. Beni o kadar mutlu ettin ki... Lee Hi adına binlerce kez özür dilerim.

-Youra, Jimin'in şüphelenmemesi için Jimin'in göremediği bir tarafa oturdu-

pjmin95: Telefonuna bakan iki kız var. Biri fazla küçük gözüküyor. Acaba şu kırmızı tişörtlü sarışın kız mısın?

you_ra: Hayır, değilim. 

Beni bulmaya çalışman çok tatlı.

pjmin95: Bunun neresi tatlı? Merak ediyorum sadece. Şu bilinmeyen saçmalığına bir son versen iyi olur.

you_ra: Bence çok tatlı.

Korkuyorum, Jimin. Sadece korkuyorum. Senin karşına çıkmadan önce sana güvenmem gerek.

Erkeklerden çok korkuyorum ve tam anlamıyla güvenmeden asla ve asla hiçbiriyle muhatap olmayacağım.

pjmin95: Erkeklerden mi korkuyorsun? O ne demek? Bir erkekle kötü bir şey mi yaşadın?

you_ra: O günü ne zaman hatırlasam nefes alamıyorum Jimin. Yapma, ölecekmişim gibi hissettiriyor. Yapamam, anlatamam.

pjmin95: Pekala. İstediğin zaman anlatabilirsin. Sorun değil. 

Hatırlattığım için üzgünüm.

you_ra: Üzgün olma. Hep mutlu ol ve gülümse. Bende ancak o zaman gülümseyebiliyorum.

pjmin95: Bana nasıl aşık olabildin?

you_ra: Bilmiyorum. Her şey görür görmez oldu aslında. Seni gördüğüm gün ayağının biri alçıdaydı ve sen o halinle kalkıp küçük bir çocuğa yer vermiştin. Çok basit bir şey olsa da bana çok anlamlı gelmişti. Bir erkeğin düşünceli ve iyi kalpli olabildiğini ilk kez fark etmiştim.

O günden sonra dikkatimi çektin. Bir daha da uzaklaştıramadım gözlerimi senden. 

pjmin95: Ne zamandır?

you_ra: Dört buçuk ay oldu. Kısa bir süre gibi gözükse de bana çok şey kattı. 

Bu yüzden tek umudum sensin demiştim Jimin.

Tek ışık sensin benim için.

Seni seviyorum, Jimin.

Seni seviyorum, Jimin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lütfen yorum yapın. Hiç yorum gelmiyor, üzülüyorum ama :(

Yorum yorum yorum yorum yorum yorum yorum

 yapın

❤︎  

SAUDADE | Park Jimin TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin