you_ra: Yine burada buldum kendimi.
(Mesajınız gönderilemedi.)
İki gündür kendimi tutmaya çalıştım. Yazsam da bir şey değişmeyecek dedim ama olmuyor.
(Mesajınız gönderilemedi.)
Buraya yazdığımda iyi hissediyorum. Sen görsen de görmesen de.
(Mesajınız gönderilemedi.)
İyi değilim, Jimin. Sen yokken iyi değilim. Her şey üstüme üstüme geliyor.
(Mesajınız gönderilemedi.)
Ne yapmalıyım, Jimin?
(Mesajınız gönderilemedi.)
Sanırım sesini duymaya ihtiyacım var. Arasam açmazsın biliyorum ama deneyeceğim.
(Mesajınız gönderilemedi.)
Eğer bunu yapmazsam daha fazla yaşayabileceğimi sanmıyorum. Boğuluyorum, Jimin.
(Mesajınız gönderilemedi.)
Youra birkaç saniye rehberindeki numarayla bakıştı. Korkuyordu. Jimin telefonu açmazsa artık yıkılması için hiçbir engel kalmayacaktı. Yaşaması için hiçbir sebep kalmayacaktı. Ama Jimin'in olmadığı bir hayat da ona güzel gelmiyordu. Jimin için yaşamak istiyordu. Eğer kendisine bir şey yapacak olursa Jimin'in alacağı hasarı düşünüyor ve üzülüyordu. Son bir kez derin nefes alıp arama yerine bastı. Ekrana gelen görüntüyle gözlerini yumup beklemeye başladı. Hoparlörü açmıştı.
"Youra?"
Youra sesini çıkartamadı bir süre. Jimin aramayı cevaplamıştı ve kendisinin aradığını biliyordu. Numarasını kaydetmişti demek ki. Dudaklarında ufak bir kıpırtı oluştu. Bu sesi duymak onu rahatlamış ve tüm dertlerinden arınmışcasına huzurlu hissettiriyordu.
"Konuşmayacak mısın?"
"..."
"İyisin, değil mi?"
"..."
"En azından nefes alışverişini duyabiliyorum... Bir de ağlayışını."
Youra, Jimin'in kendisine iyi olup olmadığını sorunca tutamadığı göz yaşlarını serbest bırakmıştı. Son zamanlarda ağlamaktan başka bir şey yapmıyordu. Bu durumdan sıkılmıştı ama şuan ağlama sebebi çok başkaydı. Bu iğrenç yaşamının içinde güzel olan tek şey Jimin'di ve sadece sesini duymak bile Youra için ağlama sebebiydi.
"Seni engellediğim için özür dilerim. Ama özür dilemem bir şeyi değiştirmeyecek. Sadece seni üzdüğüm için kötü hissediyorum. Bu sana yardım edeceğim anlamına gelmiyor."
"Biliyorum," diye mırıldandı Youra. Jimin duymuştu.
"Doktora gidiyor musun?"
"..."
"O zaman benim karşıma hiç çıkmayacak mısın? Hadi ama Youra. Bak, ben doktor değilim. Senin ilacın bende değil. Tamam, aşk, sevgi gibi şeyler insanı mutlu eden, iyileştiren, yenileyen duygular. Bu yönden sana katkım olmuş olabilir ama... Sadece doktora git. Sen çabalamaycaksan, benden de bir çaba bekleme."
"..."
"Şimdi söyle bakalım. Yarın doktora gidecek misin?"
"Onlara karşı kötü hissediyorum, Jimin."
"Onlar senin hayatını karartmaktan başka bir şey yapmıyorlar. Onlar gerçek değiller Youra. Onlar senin ürünün. Sen istersen giderler, istersen ge-"
"Hee Young geri döndü, Jimin."
Jimin birkaç saniye duraksadı ve bu ismi hatırlamaya çalıştı. Hatırlaması çok uzun sürmemişti. Youra o kız yüzünden vücudunun madde bağımlısı olduğundan bahsetmişti. Bir daha bunu yaşamak istemiyorum demişti. Uzun zamandır gelmiyor demişti.
"Buna sen izin verdin, Youra."
"Sana mesaj atamadığımı gördüğüm an her şeyin bittiğini düşündüm..." Youra bir süre duraksadı. Nefesi kesiliyordu. Ağlamaktan düzgün konuşamıyordu.
"Ölmek istiyordum ama bunu yapacak cesaretim yoktu. Ben kendimi öldüremiyorsam başkasının beni öldürebileceğini düşündüm. Sonrasını hatırlamıyorum. Uyandığımda hastanedeydim. Annem başımda ağlıyordu. Kendime geldiğimde ise eğer psikologa gitmeyi kabul etmezsem beni yurt dışına teyzemin yanına yollayacaklarını söylediler. Teyzem yurt dışında bir akıl hastanesinde çalışıyor. O an... aklıma sadece sen geldin. Seni görmeden yapamazdım. Hee Young'a bile katlanabilirdim ama sensizliğe asla. Ben de kabul ettim. Şimdi doktorun yanından çıktım."
"Bir daha asla kendini öldürmeyi düşünme Youra. Lütfen... İleri de iyileşip yaşayabileceğin güzel günle-"
"Sen yokken hiçbir günüm güzel olmayacak benim! İyileşsem de sen olmayacaksın. Sana ol da diyemem ki. Diyemiyorum. Canım acıyor... Yine de teşekkür ederim Jimin. Farkında değilsin ama benim için çok şey yapıyorsun... Ben... daha fazla rahatsız etmeyim seni. Kendine iyi bak."
"Görüşürüz, Youra."
Telefondan gelen kapanma seslerini duymuyordu Youra. Kulağına dolan tek şey Jimin'in 'Görüşürüz' deyişiydi. Youra kendine iyi bak derken o görüşürüz demişti. Göz yaşlarının arasında kısa bir an gülümsedi. Bu gülümseme, yıllardır yüzünde oluşan en büyük gülümsemeydi.
Bu gif beni benden aldı şuan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAUDADE | Park Jimin Texting
Fanfictionİçinde birden fazla kişilik taşıyan Youra, Youra'nın her gün farklı bir kişiliğiyle tanışan üniversite öğrencisi Park Jimin. Tüm Telif Haklarımız BIG HIT binasının altında gömülüdür.