S|14

2.2K 237 27
                                    

you_ra: Bugün o yoktu yanında.

pjmin95: Evet. Eskisi gibi yalnızım :D

you_ra: Yalnız değilsin. Yalnız olmayı tercih ediyorsun. Ama sorun değil. Başka biri olmadığı sürece ben olmasam da olur. Biraz bencillik gibi duruyor, değil mi?

pjmin95: Dışarıdan öyle gözükebilir ama seni anlıyorum. Bu yüzden bir şey söyleyemiyorum.

Sadece... onunla artık konuşmamaya karar verdim. Kabul, senin söylediklerinde etkiledi beni. Ama bir şey daha fark ettim ve olmayacağını anladım.

you_ra: Ne fark ettiğini sorsam?

pjmin95: Hiçbir kızı Seujin'in yerine koyamadığımı fark ettim. Denedim. Arkadaşlarım bir sürü kızla konuşmamı sağladılar. Ama hiçbiri kalbimi hızlandıramadı. Kimse Seujin'in hissettirdiklerini hissettirmedi.

you_ra: Sen de benim için böylesin işte. Ya sen ya hiç. Başkası olmuyor. Gerçi kim hasta birini istesin ki? Seni anlıyorum.

pjmin95: Beni böyle sevdiğin için kötü hissediyorum. Ayrıca hasta olman ya da olmaman bir şeyi değiştirmez. İnsan severse her türlü sever. Merak etme.

you_ra: Beni sevme ihtimalin hiç var mı Jimin?

pjmin95: Şuan için çok güzel bir arkadaşsın Youra. Bunun bozulmasını istemezdim. Çünkü ben arkadaşlarımla konuşurken bile seninle olduğum kadar rahat olamıyorum. Sen beni en iyi anlayabilen kişisin. Böyle bir arkadaşı kaybetmeyi istemezdim.

Üzgünüm. Biliyorum söylediklerimle seni üzüp kırıyorum. Ancak sana karşı dürüst olmalıyım ki beni yanlış anlama, yanlış düşüncelere ya da beklentilere kapılma.

you_ra: Ben senden bir şeyler bekleyerek sevmedim ki seni. Sevgilim ol, diye sevmedim. Bir anda oldu. Bana iyi gelmeye başladığını fark ettim. Karakter geçişlerim azalmıştı. Kim Mina'dan sonra hiçbiri ortaya çıkmadı biliyor musun? Ailem seviniyordu. 

Seni ne kadar rahatsız ediyor olsam da konuşmayı bitiremedim. Öylesine bağlandım ve alıştım ki sana, konuşmadığım her an her şey üstüme üstüme geliyormuş gibi hissediyorum. 

Bu yüzden sana ihtiyacım olduğunu söylemiştim. 

Benim yanımda olmanı istedim çünkü iyileşirsem, o zaman karşına yepyeni ve daha sağlıklı bir insan olarak karşına çıkmak istiyordum. O zaman beni sevebilirsin diye.

pjmin95: Youra böyle şeyler söylemekten vazgeç. Seni sevmeme sebebim hastalığın değil. Eğer hastalığını umursasaydım seninle konuşmazdım bile. Seni sevmemem sebebim tamamen kendimle alakalı. Sende bir kusur bulduğumdan değil. Hastalığın utanılacak bir şey de değil. Aşabilirsin. Eski yaşantına dönebilirsin. 

Doktora da git. Eğer gitmek istemiyorsan da... ben sana yardımcı olmaya hazırım. Birine faydam dokunuyorsa ne mutlu bana. Bu da benim için farklı ve güzel bir deneyim ve inan bu deneyimi güzelleştiren tek şey sen ve senin kalbin. 

Şimdi gitmem lazım. Sınava çalışmam gerekiyor.

Youra?

you_ra: Seni seviyorum, Jimin. Seni çok seviyorum.

pjmin95: İyi geceler.

***

Jonghyun, seni özleyeceğiz...

SAUDADE | Park Jimin TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin