Jimin: Tae, ne yapacağım ben?
Tae: Yine ne yaptın?
Jimin: Youra'yı üzdüm ve Seujin ile ilgili birtakım şeyler oldu.
Tae: Youra'yı üzmen her zamanki şeylerden. Seujin nereden çıktı şimdi?
Jimin: Bugün okulda gördüm onu. Yanıma geldi ve sarılıp ağlamaya başladı. Konuştuk.
Tae: Lütfen bana inandığını söyleme Jimin.
Jimin: Beni çok sevdiğini falan söyledi. O günden beri Min Yoongi ile bir kere bile görüşmediğini söyledi.
Tae: Yalancı s*rtük.
Jimin: Tae, ya doğruyu söylüyorsa? Min Yoongi zorladı, dedi. Üstümde güç kullandı, şiddet uyguladı, dedi ağlayarak. Nasıl inanmayayım? O an o kadar kötü görünüyordu ki.
Tae: Onun sahte göz yaşlarına inanmayacağım. Senin de inanmaman gerekiyordu!
Tam bir aptalsın, Jimin. Kendin kaşınıyorsun. Bu sefer karışmayacağım. Bu sefer oturup izleyeceğim o kızın senin ağzına nasıl s*çacağını.
Jimin: Tae, böyle deme. Denemek istiyorum. Biliyorsun kalbim hala onda.
Tae: S*keceğim ama o kalbini senin! Bu karaktersizi sevmek yerine 5-6 karakteri olan Youra'yı sevseydin daha mutlu olurdun emin ol.
Ne yaptın o kıza? Niye üzdün?
Jimin: Seujin ile görüştüğümü söyledim. Kızdı, ters davrandı biraz ama yine de beni düşündü ve... ona iyi geldiğimi düşünmüyorum Tae. Bugün doktorla görüştüm ve doktor bana Youra'nın hem iyileşme hem de kötüleşme sebebi olduğumu söyledi. Benimle ilgili olumsuz bir şey olduğunda diğer karakterler geliyor, ben iyi olunca Youra mutlu oluyor ve karakterler ortalıkta gözükmüyor.
Benden bir seçim yapmamı istedi doktor. Ya Youra'nın hayatından çekip gitmemi ya da onu çok mutlu etmemi söyledi. Aramızda geçen konuşmalardan, olaylardan bahsettim. Ona yardım etmeye çalışmamın, onu umutlandırdığını, bir anda kötü bir şey söylememenin de onu çok sarstığını söyledi.
Ne yapacağım Tae? Bu kadar ağır bir yükü habersizce yüklendim. Tamam bir zaman sonra kabul ettim yardım etmeyi ama ne bileyim işte. Yardım edecektim sadece. İyi arkadaşlardık. Karakterini seviyordum. Youra'nın ne kadar güzel ve iyi bir insan olduğunun farkındayım ama Seujin varken onu kalbime alamam. Öte yandan onu deli gibi görmek istiyorum. Dış görünüşünü bilmek istiyorum. Onunla konuşurken iyi hissediyorum. Sesi de çok güzel. Bana gerçekten huzur veriyor. Ama Seujin'i görünce farklı oluyorum.
Youra'yı öylece bırakamam. Ama onu hep mutlu da edemem. Lütfen bana bir akıl ver. Delirecek gibi oluyorum artık.
Tae: Youra'nın dış görünüşünü merak ediyorsun madem. Seujin'den kat kat daha güzel. Youra'yı görsen, Seujin aklından uçup gider. Aklını başından alabilecek kadar masum ve sade bir güzelliği var.
Jimin: Tae? Ne saçmalıyorsun? Onu görmedin bile.
Yoksa onu biliyor musun?! Sen ciddi misin?!
Tae: Evet onu gördüm. Birkaç saat de vakit geçirdik. Yakından daha da güzeldi. Kalbi de yüzü de o kadar güzel ki Jimin.
Jimin: Tae kendine gel. Youra'ya mı asılıyorsun?
Tae: Neden olmasın? Asılsam bile seni ilgilendirmez.
Jimin: İlgilendirir! Saçmalıyorsun! Youra'nın beni sevdiğini biliyorsun. Onunla olamazsın bile!
Tae: Sen onu üzerken, ben onu tamir edebilirim Jimin. Sen onun değerini bilmiyorsun. Onu sevmiyorsun zaten. Sana Seujin ile mutluluklar. Youra ve bana da aynı şekilde.
Jimin: KES ŞUNU! Youra'dan uzak dur! Yemin ederim gebertirim seni Tae! Anlıyor musun beni? Gebertirim! Youra'ya sakın yaklaşma.
Tae: Başka birinin Youra ile olma ihtimali neden seni bu kadar deli ediyor Jimin? Senin bir kız arkadaşın yok mu?
Jimin: Ne?
Tae: Söylediğim şeylere nasıl da sinirlendin farkında mısın? Beni, en yakınını bile karşına aldın. Sırf Youra'yı senden almayayım diye.
Jimin: Tanrım... Beni denedin mi?!
Tae: Şimdilik denedim.
Jimin: Tae!
Tae: Pekala tamamen denedim. Sadece... sana yardım etmemi istemiştin ve ben de sana yardım ettim, Jimin. Youra'ya karşı bir şeyler besliyor musun bir bak diye.
Jimin: Youra'yı gerçekten gördün mü? O da mı yalandı?
Tae: Youra sana söylediğimi duyarsa beni öldürür ama evet, gördüm.
Jimin: Nasıl olur?
Tae: Bir akşam Youra mesaj attı ama o kişi Lee Hi idi.
Jimin: Tanrım! O kızdan nefret ediyorum.
Tae: Ne kadar yakışıklı olduğumu falan söyledi. Buluşalım dedi. Olmaz dedim kız kendini göstermek istemiyor dedim ama dinlemedi. Birilerine söylemekle tehdit etti. Çocuklara Youra'nın kimliğini ifşa edecekti. Ben de mecbur buluştum ve Youra ile bunu aramızda tutma kararı aldık.
Jimin: Nasıl biri?
Tae: Dediğim gibi, çok güzel. Onun haricinde sana ayrıntı veremem dostum. Bulman kolay olur.
Jimin: Az önceki deneyinden ne çıkardın peki?
Tae: Senin Youra'ya karşı boş olmadığını.
Jimin: Ama nasıl olur? Seujin'i görünce kalbimin nasıl çarptığını ben biliyorum.
Tae: Seujin'in artık bir takıntı olduğunu düşünüyorum Jimin. Onun yokluğunda Youra geldi. Senin o sevgi eksikliğini doldurdu. Seni karşılıksız sevdi. Bu durum hoşuna gitti. Eğer ona karşı gram bir şey hissetmeseydin onu çok kolay bırakırdın.
Seni ayarlamaya çalıştığım kız var ya. Onu ne kadar kolay bıraktın. Hem de Youra'nın anlattıkları yüzünden. Ama Youra'yı bırakamıyorsun.
Eskiyi geride bırak ve Youra'yı sevmeyi dene Jimin. Böylece o iyileşecek ve ikiniz de çok mutlu olacaksınız.
Benim inandığım ve düşündüğüm bu. Kendini dene ve gör. Seujin ile dene ve yapıp yapamayacağını gör.
Jimin: Pekala... deneyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAUDADE | Park Jimin Texting
Fanfictionİçinde birden fazla kişilik taşıyan Youra, Youra'nın her gün farklı bir kişiliğiyle tanışan üniversite öğrencisi Park Jimin. Tüm Telif Haklarımız BIG HIT binasının altında gömülüdür.