S|29

2.1K 220 30
                                    

-Youra'nın Melekleri-

Jungkook: Bugün o kızı gördüm.

Nam Joon: Ne? Nerede?

Hoseok: Vay canına ! Nerede gördün?

Jungkook: Parkta bankların birinde oturuyordu. Denk geldiğime hala inanamıyorum...

Seok Jin: Sen ne yaptın onu görünce?

Hoseok: Yalnız mıydı?

Tae: Konuştun mu gidip?

Jungkook: Yalnızdı. Yanına gidip oturdum başlarda havadan sudan konuştuk. Ses tonu çok güzel... Bir daha karşılaşırsam kesinlikle ses kaydına alacağım. 

Sonra da sevgilisini sordum. Sıkıştırdım biraz. Sevgilisi olmadığını söyledi. O kişinin abisi olduğunu, o an kötü hissedince abisinin eline tutunduğunu söyledi. 

Tae: Ah, Jungkook. Belki yalan söylüyor?

Hoseok: Demek sevgilisi yok. İnanabilir miyiz ki?

Jimin: Devam et, Jungkook.

Jungkook: İsmini sordum ama söylemedi. Ben de üstelemedim. Elbet öğreneceğim sadece biraz güvenini kazanmam gerekiyor. Numarası yok, herhangi bir uygulamada hesabı yok. Anlayacağınız onu görebilmek için elimden geleni yapmam gerekiyor. 

BİR DE ARTIK BAŞKA BİR RESMİ VAR BENDE!!!

Nam Joon: Atsana. Nasıl buldun resmini kızın?

Hoseok: Beraber fotoğraf mı çekildiniz yoksa?

Jungkook: Yanında yürüyordu. Sonra kamerayı açıp ona doğru tuttum. Birkaç tane çektim ama yüzü gözükmüyordu. Tam çekecekken 'Hey' dedim ve dönüp bana baktığı anda çektim. Fotoğrafını çektiğim için biraz kovaladı beni ama kaçmayı başardım :D

İşte geliyor!

Seok Jin: Vay canına! Gerçekten güzel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seok Jin: Vay canına! Gerçekten güzel. Aferin Jungkook! :D

Tae: Jungkook yine de çok kaptırma kendini.

Jungkook: Hyung neden sürekli o kızla olmamı istemiyormuş gibi davranıyorsun? Bir şey mi biliyorsun?

Tae: Hayır, ne bilebilirim ki? Tanımıyorum kızı. Sadece değişik birine benziyor o yüzden. Kanım ısınmadı.

Jungkook: Kesinlikle çok tatlı biri. Tanışsanız sizde çok seversiniz.

Jimin: Bu kızın sevgilisi yok mu şimdi?

Jungkook: Hayır, yok.

Seok Jin: Bu arada Youra nerede? Hiç katılmıyor konuşmalara.

Tae: Jimin ile özelden konuşuyorlardır yine ;)

Jimin: Hayır, konuşmuyoruz. Bence sen konuşuyorsundur Youra ile özelden.

Tae: Yoo ben de konuşmuyorum ama sırf şimdi sana gıcıklık olsun diye mesaj atacağım.

Jimin: Gıcık -_-

Tae: Kıskandın mıııııı?

Jimin: Youra'yı kıskansam senden mi kıskanırım sanki.

Tae: Ya kimden kıskanacaksın?

Jimin: Şu karşı komşusundan mesela! Ya da ÇOK yakışıklı olan aktörlerden şarkıcılardan kıskanırdım.

Hoseok: Siz ne saçmalıyorsunuz?

Nam Joon: Jimin, ne o aşık mı oldun? Karşı komşudan kıskanmaya başlamışsın :D

Seok Jin: Kesinlikle. Nam Joon'a katılıyorum.

Jungkook: Youra'nın olduğu gruptayız farkındasınız değil mi?

Tae: Gizlimiz saklımız yok değil mi Jimin. Aşkını itiraf edebilirsin dostum.

Jimin: Benimle uğraşmayı kesin-.-

Seok Jin: Eğer Youra'yı sevmiyorsan, Youra ile görüşmek istiyorum Jimin. Ondan hoşlanıyorum.

Jimin: NE DEMEK O!?

SİZ BANA KAFAYI MI YEDİRTECEKSİNİZ?

Nam Joon: Sevmiyorsan bırak başkaları denesin şansını, Jimin.

Jungkook: Hyung, bencillik yapıyorsun. Youra seni seviyor diye başkalarıyla konuşamayacak mı?

Jimin: Hepinize söylüyorum. Youra'dan uzak durun. U-Z-A-K! Youra'yı sevsem de sevmesem de ona asla başka bir şekilde yaklaşmanıza izin vermem.

Tae: Geçen bu şakayı ben de yaptım ve aynı böyle sinirlendi :D

Seok Jin: Vay canına! Aşka bak be!

Youra, kankam. Özür diliyorum sadece şakaydı. 

Hoseok: Ne kadar da aşkına sahip çıkan bir erkek.

Jimin: Benimle uğraşmaktan ne zaman vazgeçeceksiniz?

Nam Joon: Youra geldi.

Jungkook: Hoş geldin Youra!

Youra: 1-Çok konuşuyorsunuz.

2-Jungkook, o kıza dikkat et. Ben de Tae gibi düşünüyorum. Emin olamadım. Ve ses kaydına falan alma sapık gibi gözükürsün kızın gözünde! 

3-Jimin ile uğraşmayın.

4-Jimin beni sevsin ya da sevmesin, ondan başka kimseye erkek olarak bakmayacağım. 

5-Yakışıklı aktörler veya karşı komşum kesinlikle umurumda bile değil. Ji Chang Wook ve Mike D. Angelo çok yakışıklı olabilir belki evet. Belki resimlerini telefon ekranıma koyuyorum ama bunlar hayranlıktan başka bir şey değil. Jimin'e olan duygularım ise çok başka.

6-Onun ağzından seviyorum lafını duymak için ben bile bu kadar çabalamıyorum çocuklar. Sıkıştırmayın ve bunaltmayın. Bu konuda özgür.

7- Çok yazamıyorum size üzgünüm. Doktorla olan randevularım var. Doktorun yapmamı istediği şeyleri yapmaya çalışıyorum. 

Jungkook: Vay canına. Bir destan yazmışsın.

Nam Joon: Pekala :D

Tae: Demek Ji Chang Wook ve Mike D Angelo ;););););););));););)

Jimin: Ne istiyor doktor?

Youra: Sevdiğim şeyleri yapmamı. Kafamı dağıtacak şeyler yapmamı. Bana kitap listesi verdi. Onları sırayla okumaya başladım. Arada bir sinemaya gitmemi, arkadaş edinmemi, dışarıda bol bol gezmemi, ailemle daha çok vakit geçirmemi, hastalığımı çok dile getirmememi ve düşünmememi, seninle sohbet etmemi, spor yapmamı falan söyledi. Bu tür aktiviteler işte. 

Nam Joon: Bayağı yoğunsun o zaman.

Youra: Aynen öyle. Şimdi kitabıma geri dönmem gerek. Sonra devam ederiz olur mu?

Jimin: Tamam, sen devam et.

Youra: Görüşürüz!

SAUDADE | Park Jimin TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin