S|30

2.2K 235 77
                                    

BU BÖLÜM TEXTİNG DEĞİL. LÜTFEN BOLCA YORUM YAPIN. Keyifli Okumalar...

Bilinmeyen numara: Merhaba Jimin.

Jimin: Merhaba da kimsin? Numaran kayıtlı değil.

Bilinmeyen Numara: Söyleyeceğim adrese gel. Orada bekleyeceğim.

Jimin: Ne saçmalıyorsun?

Bilinmeyen Numara: *Adres*

***

Jimin, bir süre telefon ekranıyla bakıştı. Adrese gidip gitmemek konusunda emin olamıyordu. Kim kendisine farklı bir numaradan mesaj atıp buluşmak isterdi bilmiyordu. 

Dakikalar sonra merakına yenik düşüp ceketini giyindi ve son dersi ekerek kampüsten ayrıldı. Kendisine atılan adres okuluna bir hayli yakındı. Kendisini tanıyan biri olabilirdi, bilerek okula yakın bir yer seçmiş olabilirdi.

Mesajda atılan adreste bulunan çeşmenin yanına gelince duraksamıştı. Kimse yoktu. Etrafına bakınmaya başladı. Eğer oyuna getirildiyse mesaj atan kişiyi bulup öldürme planları yapıyordu kafasından.

"Biliyor musun? Özlemişim seni, Jimin."

Jimin duyduğu sesle olduğu yere çivilenmişti. Vücuduna yayılan öfkeli ve kırık dalgalar eşliğinde arkasını döndü. Karşısındaki kişiye baktı bir süre. Hiç değişmemişti. Daha olgun görünüyordu sadece. Eski Min Yoongi'ydi. İlk tanıdığı Min Yoongi.

"Daha önce gelmek istiyordum ama yurt dışındaydım. Bu sabah indim uçaktan ve direk seninle görüşmek istedim, dostum."

"Ben seninle konuşmak istediğimi sanmıyorum. Ayrıca biz dost değiliz Yoongi. Unuttun mu yaptıklarını? Ben unutmadım."

Min Yoongi, Jimin'e doğru birkaç adım daha atıp daha yakınına geldi. Hala aralarında bir araba geçebilecek kadar mesafe vardı.

"Ona inanıyorsun ama en yakın arkadaşına inanmıyorsun Jimin. Burada yanlış yapan tek kişi sensin. Neden kalıp seni ikna etmeye çalışmadım, kendimi açıklamaya çalışmadım sanıyorsun? Benim dostum dediğim kişi bana değil de daha bir aydır tanıdığı kıza inandı. Bana hakaretler etti. Yapmadığım ve yapmayacağım bir şeyle suçlanmama izin verdi. Arkamda durmadı. Benim arkadaşım yapmaz, demedi! Ne oldu bari? Mutlu oldun mu o kızla? Barışmışsınız. Bu kadar aptal olduğuna inanamıyorum Jimin."

"Hala kendini mi savunuyorsun?! Sizi gördüğümde kıza zorla bir şeyler yaptığın belliydi zaten. Beni görünce ağlayarak koştu! Ona tecavüz etmeye kalkıştın! Ne yapmamı bekli-"

Jimin, Min Yoongi'nin sert yumruğuyla birkaç adım sendelemiş ve düşmekten son anda kurtulmuştu. Dudağının kanayan köşesini kazağının koluyla silerken Min Yoongi'ye sinirle bakıyordu.

"Sen beni hiç dinlemedin Jimin! Dinleme zahmetine bile girmedin. Karşıma geçmiş benim ağzımdan dinlemediğin şeylerin suçunu atıyorsun! O kıza tecavüz etmeye kalkışmadım. O en yakın arkadaşımın sevgilisiydi. Tanrı aşkına o kıza başka gözle bakmam nasıl mümkün olabilirdi ki?! Sen beni çok ağır bir konuma koydun Jimin. Tekrar barıştığın o Seujin denen sevgilin yaptı her şeyi. Bana seninle  ilgili bir şey danışacağını söyledi. Beni bir bara çağırdı. Neden bar dediğimde ise seni biriyle de tanıştıracağım dedi. Sana söylememi istemedi. Sürpriz yapacağım dedi. Oraya gittiğimde bana içki ısmarladı ve senin hakkında birtakım şeyler sormaya başladı. En sevdiğin müzik gibi saçmalıklar. Arada başka konular açıyordu ama ikinci bardağı içerken çoktan bayılmıştım. Benim içkiye ne kadar dirençli olduğumu biliyorsun, Jimin."

SAUDADE | Park Jimin TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin