-#WorldWideHandsomeJin Grubu-
Nam Joon: Şu grubun ismi ne çekti sizden?
Seok Jin: Gayet mantıklı bir isim.
Jungkook: O yüzden mi sevgilin yok hyung?
Seok Jin: Ben istemediğim için sevgilim yok.
Hoseok: Sen istemediğinden değil. Kızlar senin yemek yiyişini görünce direk kaçıyorlar. Ondan yalnızsın.
Seok Jin: Hiçte bile. Yemeğe olan aşkımı kıskanıp kaçıyorlar. Çokta umurumda!
Tae: Bir susmadınız ulan. Telefon titreyip durunca kapatmak zorunda kaldım konuşamadım kızla.
Nam Joon: Hangi kız lan? Yine kimle görüşüyorsun?
Tae: Kendime değil ya Jimin'ime kız bakıyorum.
Jimin: Kaç kere daha birini istemediğimi söylemem gerekiyor?
Hoseok: Aynen Tae uzatma bu konuyu artık.
Tae: Neden kimseyi istemiyor biliyor musunuz? Çünkü Seujin denen s*rtüğü unutamamış hala! Onun yüzünden karşısına çıkan altın fırsatları tek tek itiyor.
Seok Jin: Jimin... Ne zaman bitireceksin şu kızı?
Jimin: Bilmiyorum. Sadece kimseyi onun yerine koyamıyorum. Ayrıca Seujin konusunu kapatın.
Jungkook: Tae hyung bu kadar meraklıysan bu işlere şu geçen beğendiğim kızı bul bana.
Tae: Tamam o iş bende;)
Bu arada Jimin senin kız ne oldu?
Jimin: Ne kızı Tae?
Nam Joon: Hangi kız?
Tae: Oops yanlış yere yazdım.
Hoseok: Bizden gizli mi konuşuyorsunuz? Hemen dökülün.
Jimin: Hay ben senin!
Ya bir şey yok. Bir kız mesaj atmıştı bana onu diyor.
Hoseok: Kim? Hangi kız? Bizim okuldan mı?
Seok Jin: Yemek yapabiliyorsa kaçırma.
Jimin: Beni sevdiğini falan söyledi işte. O kadar. Başka bir şey yok.
Tae: Kızın psikolojik bir hastalığı var.
Jimin: Ya! Bunu söylemeye gerek yoktu!
Nam Joon: Jimin bizden gizlemeni gerektirecek bir durum göremiyorum.
Jungkook: Evet hyung. Bizden gizlemene çok alındım....
Hoseok: Kız gibi trip atmayın da anlatsın çocuk. Hastalığı ne?
Jimin: Çoklu Kişilik Bozukluğu var.
Nam Joon: O hastalığı biliyorum. Eskiden tanıdığım biri de bu hastalığa sahipti.
Jimin: Peki ne oldu?
Nam Joon: İntihar etti.
Jimin: Tanrım... İçim hiç rahatlamadı şuan.
Tae: Konuşuyor musunuz?
Jimin: Hayır, kızı engelledim.
Konuşmak istemediğimi ve ona yardım etmeyeceğimi, hala Seujin'i unutamadığımı söyledim.
Jungkook: Ben de o hastalıkla ilgili filmler izlemiştim. Değişik ve tehlikeli bir şey.
Hoseok: Bu kızın da intihar etme ihtimali var mı?
Jimin: Şuan aklıma bunu soktunuz.
Tae: Hem aşık hem de hasta bir kıza öyle şeyler söylemişsin ki çoktan intihar etmiş olması lazım.
Jimin: Şöyle demeyin. Zaten kötü hissediyorum.
Nam Joon onun hastalığı neden oldu?
Nam Joon: Tecavüze uğramıştı.
Jimin: Tanrım... o da böyle bir şey yaşamış olabilir. Bana erkeklerden korktuğundan bahsetmişti sanki. Ya da onun gibi bir şeyler.
Tae: Hatırlasana çocuğun attığı mesajı. Travmatik şeyler yaşadıklarından bahsetmişti. Olabilir.
Seok Jin: Peki şimdi ne yapacaksın?
Jimin: Beni iyileşmek için bir umut olarak görüyor ama ben kaldıramıyorum. Bir gün kendisiyle konuşuyorum ama öbür gün başka bir kişiliğiyle. Sonra sinirlerimi bozuyorlar ve Youra'ya patlıyorum. Ayrıca onunla konuşarak onu sadece umutlandırmış olacağım.
Seok Jin: İsmi Youra'mı? Güzelmiş.
Hoseok: Kız sana nereden aşık olmuş? Kızı tanıyor musun?
Jimin: Tanımıyorum. O beni tanıyor. Her gün aynı otobüse biniyormuşuz. Oradan biliyormuş beni. Ben de onu görmüşümdür belki ama o olduğunu bilmiyorum. İyileştiğinde karşıma çıkmak istiyor.
Jungkook: Tüylerim diken diken oldu. Neden?
Nam Joon: Umarım intihara kalkışmaz. Böyle insanlar kafayı yiyecekmiş gibi hissederler. Kafalarında bir sürü ses duyarlar, onlardan kurtulamadıkları için sinirlenir ve üzülürler, ne bileyim genel olarak psikolojik rahatsızlığı olan herkes tutunacak bir dal arar. O da öyleydi. Birine aşık olmuştu ama kız ona 'Sen hastasın. Git geber.' diyerek bağırmıştı. O tutunduğu dal da kırılınca karar vermiş ölmeye.
O yüzden söylüyorum Jimin, bir insanın umudu olmak çok büyük bir yük. Dikkatli ol. Sen o dalı kırdın.
Hoseok: Korktum be! O nasıl bir konuşmaydı Nam Joon.
Nam Joon: Ben de endişeleniyorum. Eğer kız kendine bir şey yapacak olursa Jimin'in yaşayacağı vicdan azabını hesaba katmasını istiyorum.
Seok Jin: Yemek varken ölünür mü ya? Şu lazanyalara, hamburgerlere nasıl yapar insan bunu?
Tae: S*ktir git Jin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAUDADE | Park Jimin Texting
Fanfictionİçinde birden fazla kişilik taşıyan Youra, Youra'nın her gün farklı bir kişiliğiyle tanışan üniversite öğrencisi Park Jimin. Tüm Telif Haklarımız BIG HIT binasının altında gömülüdür.