Finalin şerefine bir YORUM REKORU mu kırsak?
36.Bölüm
"Biz geldik!"
"Hey, Youra!"
Herkes ayaklanıp Jimin ve Youra'nın yanına gitti. Sırayla Youra ile görüştüler ve yerlerini aldılar. Kore'nin gruplara özel odacıkları olan restoranlarından birine gelmişlerdi. Bu Youra ile ilk buluşmalarıydı. Jungkook'un depresyondan çıkmasını -neredeyse üç hafta sürmüştü- fırsat bilerek hep beraber toplanmışlardı.
"Doktor ile görüşmeniz nasıldı," diye bir soru yöneltti Yoongi.
Youra ve Jimin'in duydukları soruyla ağızları kulaklarına varmıştı. Youra cevap vermek için atıldı.
"Her geçen gün daha iyi olduğumu söyledi. Neredeyse on gündür hiçbir karakter ortaya çıkmıyor ve... kafamın içi... sessiz. Hep bir ağızdan konuşan sesler yok. Bana karışan sesler yok. Anlayacağınız iyileşiyor olduğumu söyledi."
"Yine de bir süre daha doktorla görüşmesi gerekiyor. Az bir zamandır yoklar. Ne olacağı belli olmaz," diyerek ekledi Jimin. Youra da başını olumlu anlamda salladı. Mutlulukla gülümsüyordu.
"İyileşmemin en büyük sebebinin Jimin ve siz olduğunu söyledi. Ben de öyle düşünüyorum. Bu yüzden... teşekkür ederim çocuklar. Beni sorgusuz sualsiz aranıza alıp, bana sevginizi verdiğiniz için."
"Ya! Ağlatma beni," diyerek önce Seok Jin sarıldı Youra'ya. Ardından Nam Joon, Hoseok...
"O benim arkadaşım çekilin,' diyerek Yoongi'de katıldı. Hemen ardından Jimin ve Tae. Jungkook bir süre duraksasa da bunları aşması gerektiğini düşünerek bu toplu kucaklaşmaya eşlik etti. Zaten bu güzel anlar çok az sürmüştü. Jimin, sevgilisine yedi erkeğin birden sarıldığını yeni idrak edebilmişti. Bir anda herkesi Youra'dan uzaklaştırdı.
"Ne üşüşüyorsunuz kızın üstüne?!"
"Jin'in suçu. O başlattı," diyerek ortamı kızıştıran Tae, sırıtarak yerine geçti. Seok Jin ise tam Tae'ye cevap verecekken önlerine gelen yemeklerle susup kalmıştı. Seok Jin'in yutkunma sesine garsonlar bile şahit olmuşlardı. Onun yemeklere olan aşk dolu bakışlarını görmemek için aptal olmak gerekirdi.
Diğerleri de Jin'in bu haline alışık olduklarını göstererek umursamamışlardı bile. Bu duruma gülen tek kişi Youra olmuştu. Jimin ise herkese tip tip bakmaya devam ederken yemeğini yemeye de başlamıştı.
Seok Jin, tabakları silip süpürürken diğerleri hem yiyor hem sohbet ediyordu.
"Tae, bir ara senin görüştüğün kızı da getir. Youra'ya da arkadaş olmuş olur," diyerek bir fikir attı ortaya Nam Joon.
Tae ise bu fikrin üzerine istemsizce sırıttı. Sung Jia'nın burada, yanı başında olduğunu düşününce hoşuna gitmişti. Onu arkadaşlarıyla tanıştırmayı çok istiyordu. Her şey kesinleştiğinde bunu kesinlikle gerçekleştirecekti. Sung Jia'nın elinden tutup arkadaşlarının karşısına çıkarmak ve 'İşte yengeniz, çocuklar.' demek istiyordu. O günü bekliyordu sabırla.
"O günlerde gelecek."
Diğerleri ise 'Oo' layarak omzuna vurmuş ve onu utandırmaya çalışmışlardı. Başarılı da olmuşlardı. Taehyung gibi birini utandırmak onlar için kolay olmazdı ama şuan utandığını görmek onları bir hayli şaşırtmıştı.
"Ya, yemeğin içine bir şey mi koydular? Taehyung'un bu davranışlarını başka bir şeyle açıklayamayız!" diyerek şokunu belli etti Hoseok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAUDADE | Park Jimin Texting
Fanfictionİçinde birden fazla kişilik taşıyan Youra, Youra'nın her gün farklı bir kişiliğiyle tanışan üniversite öğrencisi Park Jimin. Tüm Telif Haklarımız BIG HIT binasının altında gömülüdür.