Kısa oldu bu bölüm ama inşallah diğer bölümü çok yakın zamanda atacağım o yüzden bununla yetineceğiz şimdilik. Azıcık yorum da yapın ya (Çok güzel) gibi yorumlar atıyorsunuz hep ama lütfen bunu yapmayın. Bu yazdıklarımın güzel olup olmamasından çok sizde oluşturduğu etki ve tepkiyi merak ediyorum. Daha çok bölümün ve kitabın içeriğine yönelik yorumlar yaparsanız sevinirim.
Jimin: Söylediğim hiçbir şeyi geri almayacağım Youra.
Seni gerçekten görmek istiyorum.
Sürekli gözümün önünde canlandırmaya çalışıyorum. Bazen sarış saçlı, bazen siyah. Bazen büyük bazen küçük gözlü. Bazen kısa bir boy bazen uzun.
Jungkook'un sevdiği kişinin sen olmadığını anladığımda gelen rahatlamayı sana anlatamam. Çünkü o kişi sen olsaydın moralin bozulacaktı. Kafana takacaktın. Yine o karakterlerden biri çıkıp gelecekti. Seni üzecek bir şeylerin olmasını ve o karakterlerin gelmesini tetikleyecek bir şeyler olmasını istemiyorum sadece.
Bu arada doktorunla konuştum. Aradım ve benimle konuşmak istediğini söyledi. Şuan oraya gidiyorum. Eğer oradaysan gitmeni tavsiye ederim.
Sana söylemeden gizlice gelip görebilirdim seni belki de. Ama sen istemeden bunu yapamam.
Bir de... kötü hissediyorum Youra. Aynı zamanda da iyi. Çok değişik duygular içerisindeyim. Beni anlayabilen tek kişi sensin gibi hissediyorum ve yaşadıklarımı ilk sana anlatmak istiyorum.
Ben, onu gördüm. Seujin'i gördüm, Youra.
Bunu sana söylemem doğru değil belki ama... Yanıma geldi. Benimle konuşmak istedi.
Youra: Ben de diyordum Jimin neden bana bu kadar fazla mesaj atıyor. Seujin'i gördüğündenmiş. Biliyor musun, karşına iyileşene kadar asla çıkmayacağım. Belki, o zaman bile çıkmayacağım.
Ayrıca anlattığın şeyin devamını getirme. Kaldırabileceğimi sanmıyorum.
Jimin: Üzgünüm ben sadece...
Youra: Senin bana yardım ettiğin gibi ben sana yardım edemem her zaman Jimin. Aramızda büyük bir fark var çünkü. Benim hislerim sana, seninkiler Seujin'e. Anlıyorsun beni değil mi?
Ama bencil de değilim. Eğer onu hala çok seviyorsan ve affetmek istiyorsan affet. Her ne yapmış olursa olsun sevgin, nefretin ve kızgınlığından ağır basıyorsa unut gitsin.
Ha bir de... doktorun yanında değilim.
Dediğim gibi, beni görmeyeceksin.
***
Başka bir Youra resmiyle sizi baş başa bırakıyorum. Görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAUDADE | Park Jimin Texting
Fanfictionİçinde birden fazla kişilik taşıyan Youra, Youra'nın her gün farklı bir kişiliğiyle tanışan üniversite öğrencisi Park Jimin. Tüm Telif Haklarımız BIG HIT binasının altında gömülüdür.