S|19

2.2K 226 98
                                    

pjmin95: Gittin mi doktora bugün?

you_ra: Evet. Ona seni anlattım. Bana ne dedi biliyor musun?

Sevmeye devam et. O sana iyi geliyor, dedi. Her sevgi karşılıklı olmak zorunda değil, dedi. Düşündükçe gerçekten doğru söylediğini düşünüyorum. 

'Birini sevmenin aynı anda hem acı vermesi hem de mutlu etmesi, bu olayın en güzel yanı. O yüzden neden seni sevmediğini sorgulayıp, kendini üzme. Akışına bırak,' dedi. Bunu yapmak için çabalayacağımı söyledim ama bir yandan korkuyorum.

Hee Young gelir gelmez kanımda yine o lanet zehir dolaşmaya başladı. Bağımlılığımı tetikleyebilir ve her an gözüm dönecek diye korkuyorum. 

pjmin95: Eğer krize girersen, kendini tutamamaya başlarsan beni ara. Anlaştık mı? Kafan dağılmış olur. Kendini odana kilitle ve beni ara. Konuşmamız bitince de ailenin yanına in ve iyi olana kadar yalnız kalma. 

you_ra: Anlaştık. Dediklerini yapacağım.

pjmin95: Ayrıca doktorun söyledikleri doğru. 

Bak daha iki kez görüşmenize rağmen tedavi sonuç vermeye başlıyor. Daha iyi hissediyorsun değil mi?

you_ra: Evet. Daha iyiyim. Ama doktordan değil. Tüm sorun sensin. Sen yokken bitik haldeyim. Sen varken huzurluyum. 

Zaten yoksun, Jimin. Peki neden yokluğuna alışamıyorum?

Aslında sen hiç olmadın burada ama sen yokken... olmuyor işte. Sen olmadan olmuyor. Ama benimle konuşmaya başladığın andan itibaren aydınlanıyor etraf. Yeniden görmeye, yeniden duymaya ve yeniden yaşamaya başlıyorum. Hayatımın bir yerlerinde sana ihtiyacım var. İster mesajlarda var ol, ister otobüste, ister yanımda... Sen varken ben hep iyiyim.

pjmin95: Ben varken iyi değilsin, Youra. Bir haftadır Seujin'i sevdiğim için ağlıyordun. Üzülüyorsun. Ben varken de üzülüyorsun. Senin yanında değilim diye üzülüyorsun. Mesajlaşmak sana bir yere kadar yetiyor. Senin bana her şeyimle ihtiyacın var ama ben yokum. Çok acı çekiyorsun ama bana çok az kısmını yansıtıyorsun.

Mutluymuş gibi konuşma. Üzüntünü içine atma. Sinirini, kırgınlığını içine atma. Bana karşı da başkalarına karşı da.

you_ra: Anlamıyorsun. Sana gelip 'Seujin'i sevmeni istemiyorum. Beni sev, Jimin. O kızdan nefret ediyorum. Seni böyle üzdüğü için' mi diyeceğim? Diyemem. Hakkım yok buna. Belki haddimi aşan çok şey bile söyledim şimdiye kadar. 

pjmin95: Haddini aşmıyorsun, Youra. Sadece düşüncelerini söylüyorsun. Haddini aşman için bana emir vermen gerekir. Ya da seni ilgilendirmeyen bir şeye karışman gerekir. Seninki sadece hislerini paylaşmak... Her neyse. 

Devam et. Doktor başka ne dedi?

you_ra: Arkadaş edinmemi söyledi. Benimle arkadaş olmak isteyecek birini bulmak zor, Jimin. Ailemle gerekli olmadıkça konuşmuyorum bile. Benden arkadaş bulmamı istiyor.

pjmin95: Belki bu konuda yardım edebilirim.

you_ra: Nasıl?

pjmin95: Sana arkadaş bulma konusunda. Yalnız hepsi erkek. Kız arkadaş bulamam. Orasını kendin hallet. Ama vakit geçirebileceğin, gülüp eğlenebileceğin, dilediğin her şeyi söyleyebileceğin insanlarla tanıştırabilirim seni.

you_ra: Ciddi misin? 

Beni severler mi?

Durumumu söylemen gerek. Belki istemezler.

Sanırım heyecanlandım.

pjmin95: Biraz bekle ve sakin ol :D

-#WorldWideHandsomeJin Grubu-

Jimin: Çocuklar buraya toplanın.

Seok Jin: Yemek mi ısmarlıyorsun bize?

Jimin: Sana ısmarlasam ısmarlasam b*k ısmarlarım Jin. Bir ara benim evin tuvaletine uğra. 

Seok Jin: Hiç hyunga saygı kalmamış...

Hoseok: Ne oluyor?

Jungkook: Geldim!

Seok Jin: Jimin ve terbiyesizlikleri işte.

Nam Joon: Toplandık?

Tae: Bensiz dedikodu mu?!!

Jimin: Bir dakika sessiz olun. Size fikrinizi sormadan bir şey yaptım ama geri çevirmeyeceğinizi düşünüyorum.

Tae: Ne oldu? Seujin'e geri mi döndün?

Jimin: Saçma sapan konuşma...

Geçen bahsettim Youra vardı ya, onunla konuşuyorduk ve doktoru ona arkadaş edinmesini söylemiş. Kızın arkadaşlıkları sallantılı olmuş yani hasta olduğu için istenmemiş ve o yüzden korkuyor. Ben de ona arkadaş bulabileceğimi söyledim. Aklıma siz geldiniz. Yeni bir grup kurup onu alsak diyorum. Aynı burada nasıl rahat ve samimiyseniz orada da öyle davransanız?

Nam Joon: Güzel düşünmüşsün :)

Jungkook: Bana uyar.

Hoseok: Yeni bir arkadaşımız olabilir tabii.

Seok Jin: Benim de içimde bir yardım etme duygusu var. Ama bize bir yemek ısmarlarsa o zaman düşünebilirim.

Tae: Hala yemek diyor ya... İki dakika mantıklı konuş sadece iki dakika. Bir lafında da yemek olmasın be kardeşim. Güya en büyüğümüz ama Jungkook'tan daha küçük gibisin.

Seok Jin: Pirinç kekimin üstüne göz yaşım düşmesin diye ağlamıyorum ama beni kırmadığınızı sanmayın.

Jimin: Kesin boş konuşmayı. Açıyorum grubu.

Tae: Tamamdır, bekliyoruz.

Jimin: Grubun ismini ne yapacağım?

Tae: Ben hallederim. Sen aç grubu gerisi bende. 

Jimin, 🌙, adlı grubu oluşturdu.

Jimin, Youra adı kişiyi ekledi.

Tae, grubun adını Youra'nın Melekleri❤︎ olarak değiştirdi.

SAUDADE | Park Jimin TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin